Здрайте колеги, моля ви за малко помощ. Мотора е Ямаха ТДР 125 1993 год.
Значи в неделя след карането бях забравил мотора на контакт, вчера слизам да видя мотора и няма никой,няма грам ток. Засилих го на скорост и след 300-400 метра запали (понеже не беше пипан от неделя). Мотора вървеше чудесно, като влезе във високите и полудява. Прибрах мотора и взех акомулатора да го заредя. Днес слизам в гаража да си монтирам гардовете за кормилото. Дръпнах смукача, запалих, оставих го да поработи (но мотора много пушеше от ауспуха). Мотора загря и се качих да му направя едно кръгче из махалата. Давам газ на ниските всичко е Ок , но във високите няма никой
. Отворих капака на клапата (YPVS) и всичко си беше центрирано какво си трябва по мануал.
Мотора ПАЛИ ОТ РАЗ , натискам копчето и пали, работи на празен ход, но като го изфорсирам и се чува едно подчукване от към цилиндъра , а отзад пуши доста и самия пушек е със сиво-синкав цвят. Прилагам и клипче към подчукването...
Другото, което забелязах е ,че от този маркуч на карба :

тече нещо след като загася мотора. Притеснява ме, подчукването, дали мотора е за ново бутало или е станала по-голяма беля?
Свалих ауспуха и погледнах буталото през отвора, видя ми се добре , до колкото видях и по цилиндъра нямаше нито надрано нито , нищо. Направи ми впечатление, че сегментите са много затегнати не можах да ги помръдна с пръст..
П.п има припукване и в ауспуха , което наподобява , не знам как до го определя, кихане може би !?!?! Дайте съвет какво да правя. Дали е бутало, свещ (която не съм проверил още понеже се ядосах и се качих вкъщи), настройка на карбуратор ли да е какво може да е според вас, какво да правя
Дали проблема не е и в акомулатора!?!?!?
Значи в неделя след карането бях забравил мотора на контакт, вчера слизам да видя мотора и няма никой,няма грам ток. Засилих го на скорост и след 300-400 метра запали (понеже не беше пипан от неделя). Мотора вървеше чудесно, като влезе във високите и полудява. Прибрах мотора и взех акомулатора да го заредя. Днес слизам в гаража да си монтирам гардовете за кормилото. Дръпнах смукача, запалих, оставих го да поработи (но мотора много пушеше от ауспуха). Мотора загря и се качих да му направя едно кръгче из махалата. Давам газ на ниските всичко е Ок , но във високите няма никой

Мотора ПАЛИ ОТ РАЗ , натискам копчето и пали, работи на празен ход, но като го изфорсирам и се чува едно подчукване от към цилиндъра , а отзад пуши доста и самия пушек е със сиво-синкав цвят. Прилагам и клипче към подчукването...
Другото, което забелязах е ,че от този маркуч на карба :
тече нещо след като загася мотора. Притеснява ме, подчукването, дали мотора е за ново бутало или е станала по-голяма беля?
Свалих ауспуха и погледнах буталото през отвора, видя ми се добре , до колкото видях и по цилиндъра нямаше нито надрано нито , нищо. Направи ми впечатление, че сегментите са много затегнати не можах да ги помръдна с пръст..
П.п има припукване и в ауспуха , което наподобява , не знам как до го определя, кихане може би !?!?! Дайте съвет какво да правя. Дали е бутало, свещ (която не съм проверил още понеже се ядосах и се качих вкъщи), настройка на карбуратор ли да е какво може да е според вас, какво да правя



Коментар