Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

    В България няма от къде да намериш оригинална свещ,всичко което се продава е произведено в Китай,та дори и Japan да пише,пак е копие,с 15 минутна работа,значи аз съм бил по добре една свещ изкара 5 дни.

    Коментар


    • #62
      От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

      Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
      В България няма от къде да намериш оригинална свещ,всичко което се продава е произведено в Китай,та дори и Japan да пише,пак е копие,с 15 минутна работа,значи аз съм бил по добре една свещ изкара 5 дни.
      Бащата преди малко донесе нова свещ, но и тя е Made in France. Ще я сложа да видим какво ще покаже. Еми като няма в България , някаква алтернатива няма ли на тая свещ ? ?!?! Или задължително трябва да е NGK BR 9 ES ??

      П.п с тая свещ дето съм в момента мотора работи много добре , но не искам да карам с нея, навсякъде пише,че стават дупка буталото ако се кара с различна свещ.
      Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 28-01-12, 17:59. Причина: Допълване
      Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

      Коментар


      • #63
        От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

        Не са толкова скапани . Просто са си оригинални НЖК и то по каталог . Ама само името е оригинално , а душата е китайска еднодневка . Китайски боклуци ни заливат от всякъде с гръмки оригинални имена . Зарежи , че и в църквите от доста време се продават китайски свещи .

        Коментар


        • #64
          От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

          Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
          Не са толкова скапани . Просто са си оригинални НЖК и то по каталог . Ама само името е оригинално , а душата е китайска еднодневка . Китайски боклуци ни заливат от всякъде с гръмки оригинални имена . Зарежи , че и в църквите от доста време се продават китайски свещи .
          Хахахахахахха и аз така почвам да си мисля да ти кажа, както се казваше в един филм (мисля, че беше Аполо 13 или нещо такова) , няма американско , няма руско , всичко е Made in China !!

          Все пак някаква алтернатива няма ли
          Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

          Коментар


          • #65
            От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

            Преди имах две BR9ES едната Japan, другата France. Не знам колко са истински (от Гърция бяха купени), но френската изкара 400-500км, а японската нямаше проблем и след 1500км. ...
            П.П. Поздравления за моторчето, да те слуша още дълго време!
            Yamaha WR 200

            Коментар


            • #66
              От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

              Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
              Преди имах две BR9ES едната Japan, другата France. Не знам колко са истински (от Гърция бяха купени), но френската изкара 400-500км, а японската нямаше проблем и след 1500км. ...
              П.П. Поздравления за моторчето, да те слуша още дълго време!
              Благодаря , само да реша тоя проблем със свеща и I am back in business !! Пак ще попитам, ако някой знае алтернатива на NGK BR9ES, като топлинно число, моля нека сподели. Аз ще сложа и тая нова свещ и ще видим колко ще изкара..... , но все пак.
              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

              Коментар


              • #67
                От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                Малко поправки ако позволиш. Филма се казваше "Армагедон" и всичко е "мейд ин Тайван!". А през последните 3-4г. в България /ЕС/ много трудно се внася защитена търговска марка без съгласието на лицето, което я е регистрирало. В този смисъл, ако НЖК има запазена марка за ЕС - значи и повечето продавани на пазара свещи са внесени под техен контрол. Ама това на теория.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #68
                  От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                  Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                  Малко поправки ако позволиш. Филма се казваше "Армагедон" и всичко е "мейд ин Тайван!". А през последните 3-4г. в България /ЕС/ много трудно се внася защитена търговска марка без съгласието на лицето, което я е регистрирало. В този смисъл, ако НЖК има запазена марка за ЕС - значи и повечето продавани на пазара свещи са внесени под техен контрол. Ама това на теория.
                  Прав си за поправката !!! Ма пак не разбрах ИМА ли алтернатива тая свещ и ако има каква е ?

                  Не ми се иска след N-километра да свалям пак цилиндър и да меня бутало с дупка, този път се разминах леко , цилиндъра ми се спаси, ма с неподходяща свещ 98 % няма да се размина само с бутало...
                  Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                    Ако намериш някой да поръчва части от чужбина, му се обади да ти поръча и свещ. Може и от магазин с обява в ибей. Пък ще му дадеш 2 лв. отгоре да му помогнеш в доставката.
                    Другият вариант е да проучиш от кой магазин някой е купил такава свещ, или поне близка като модел до твоята и ако е изкарала достатъчно дълго време да вземеш и ти от там.
                    Като алтернативи намерих Denso W27ESR-U и Schampion RN2С. Като твоята в момента можеш да свалиш от някое Пиаджо RN, Веспа LX50, Джилера Рънър, Априлия SR50R или от Дерби Атлантис 50. За последната може да се обадиш в представителството на Дерби. Може пък да стане номера. Иначе в немския ибей са по няма и 5 лева тези свещи. Това са моите варианти.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                      Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
                      Ако намериш някой да поръчва части от чужбина, му се обади да ти поръча и свещ. Може и от магазин с обява в ибей. Пък ще му дадеш 2 лв. отгоре да му помогнеш в доставката.
                      Другият вариант е да проучиш от кой магазин някой е купил такава свещ, или поне близка като модел до твоята и ако е изкарала достатъчно дълго време да вземеш и ти от там.
                      Като алтернативи намерих Denso W27ESR-U и Schampion RN2С. Като твоята в момента можеш да свалиш от някое Пиаджо RN, Веспа LX50, Джилера Рънър, Априлия SR50R или от Дерби Атлантис 50. За последната може да се обадиш в представителството на Дерби. Може пък да стане номера. Иначе в немския ибей са по няма и 5 лева тези свещи. Това са моите варианти.
                      Благодаря ти за изчерпателния отговор. В нета и аз ги гледах по 1.38 $ са ахахха, но не съм поръчвал никога до сега. А и не знам само за 1 свещ дали ще се ангажира някои , а и дали ще стигне въобще. Ще сложа 3тата NGK , която взе бащата, дано се погоди, ако не ще търся вариант да намеря някоя от горе изброените Denso, Schampion и прочие. Благодаря още веднъж.
                      Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Re: От: Re: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                        Първоначално публикуван от faraskape Преглед на мнение
                        Оххх охххх не знам и аз от къде да започна . За буталото наистина предчувствам,че ще има разлика и то не малка. Компресията е ... както казва Краси Радков -''да откръшиш от нея'' . Много силна компресията има. Значи при сглобяването допуснах една елементарна грешка от бързане и мерак да запаля мотора,че ми излезе солено. Гарнитурата на капака на цилиндъра където е , я бях обърнал (срам ме е направо да го напиша) резултата - влезе водичка там където не трябва да влиза и се почна ходенето по мъките. Цял ден провеждахме спасителна акция ''отводняване''. На всичкото отгоре моторе се беше задавил, не грешка не задавил , ами направо УДАВИЛ от бензин (каква е причината за това не ми стана ясно).Последва сваляне на карбуратор , донастройване , почистване и към 17-30 часа спасителната акция се оказа сполучлива и мотора запали. Оставих го да си работи на празен ход до 19-50 някъде, за да може да изхвърли каквото е имало вътре. Утре ще видим как седят нещата. За сега мотора пали перфектно и работи много добре. Само ще купя утре една нова свещ, че тая дава много слаб ток... и ще пиша за окончателните резултати в най-скоро време . Стискам палци всичко да е ок..

                        Искам да благодаря още веднъж на всички отзовали се. Вие сте върхът !!!
                        Според това ,което си написал излиза , че виновникът за почукването и неизфорсирването на двигателя ти е наистина КАРБУТАТОРЪТ !!! Двигателят се е давил ЗВЕРСКИ и за това не е запалил даже и с новото бутало. Запалил е едва след като сте го свалили и " донастроили " по твоите думи. Мога да се обзаложа на каквото искаш , че сега ако сложиш старото бутало и сегменти ще запали и върви както преди. Че ти е било за смяна - да , не може да се отрече . Но истинската причина не е била в него . Нито в сегмента , който казваш че е бил без щифт. Ако наистина е имало проблем в този щифт , то до сега сегментът щеше да се завърти и да се удари в прозорците. Фактът , че не го е сторил говори повече от ясно . Та с две думи : честито бутало ! Ама не беше проблемът в него.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                          Първоначално публикуван от faraskape Преглед на мнение
                          Прав си за поправката !!! Ма пак не разбрах ИМА ли алтернатива тая свещ и ако има каква е ?

                          Не ми се иска след N-километра да свалям пак цилиндър и да меня бутало с дупка, този път се разминах леко , цилиндъра ми се спаси, ма с неподходяща свещ 98 % няма да се размина само с бутало...
                          Колега аз лично ти препоръчвам да пробваш със свещ Denzo. От тези които съм купувал в магазините на Бг, до момента не съм уцелил нито една еднодневка. Така че ако всичко е наред с мотора ти, слагай такава свещ и газ. От темата ти само едно не разбрах, дали маслото предварително го смесваш с бензина или си го слагаш отделно в казанчето?
                          SUZUKI DRZ SuperMoto

                          Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                          Коментар


                          • #73
                            От: Re: От: Re: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                            Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                            Според това ,което си написал излиза , че виновникът за почукването и неизфорсирването на двигателя ти е наистина КАРБУТАТОРЪТ !!! Двигателят се е давил ЗВЕРСКИ и за това не е запалил даже и с новото бутало. Запалил е едва след като сте го свалили и " донастроили " по твоите думи. Мога да се обзаложа на каквото искаш , че сега ако сложиш старото бутало и сегменти ще запали и върви както преди. Че ти е било за смяна - да , не може да се отрече . Но истинската причина не е била в него . Нито в сегмента , който казваш че е бил без щифт. Ако наистина е имало проблем в този щифт , то до сега сегментът щеше да се завърти и да се удари в прозорците. Фактът , че не го е сторил говори повече от ясно . Та с две думи : честито бутало ! Ама не беше проблемът в него.
                            Мотора по принцип не съм го човъркал. Работеше си добре, форсираше си се и всичко беше ок. Загасих го и го прибрах. Бях го забравил на контакт има няма 3-4-5 дни (не знам точно не помня). От тогава почнаха проблемите. След като заредих акумулатора направих едно кръгче, мотора НЕ почукваше, тропаше и прочие, НО не можеше да влезе в оборот. Веднага заподозрях нещо с клапите (YPVS), отворих да видя как е положението , но клапата си беше добре настроена (както си го дават по мануал). Запалих отното мотора и опитах пак да подкарам, но мотора пак не искаше да влезе в оборот. Отново спрях, но този път го оставих да поработи малко на место, като си мислех,че може би по някаква причина не е загрял все още и затова не може. Поработи 5 мин. на место и като се опитах да го изфорсирам (на место) си се изфорсира, Но започна нещо да чука от към цилиндъра (така до долувих аз). При задържана ''пуна'' газ мотора достига високи обороти и почва да заглъхва веднага, НЕ МОЖЕШЕ ДА ГИ ЗАДЪРЖИ, а в движение въобще не достига то тях (до високите обороти). Загасих мотора поизчаках малко (докато се занимавах с гардовете на кормилото) и запалих мотора отново. При подаване на газ обаче отново се чуваше почукването. Веднага изгасих мотора и го прибрах. Взех апарата , слязох пак в гаража и го запалих за да направя клипа, който съм пуснал (това е за няколко секунди) и веднага изгасих. На другия ден слязаох да запаля мотора и да потупам карба както ме посъветвахте (да не би някои боклук да го е запушил),но мотора поработи 10тина секунду, чуваше се пак почукването и изгасна. След това не можа да запали повече. На скорост не съм се мъчил да го паля защото ме беше страх да не стане по-голяма беля. Заех се да разглобявам едно по едно и се оказа, че пъпката (щифта) на горния сегмент е счупена, няма я. Сегмента се въртеше свободно !! А до колкото прочетох в нета не би трябвало да го прави. И от там нататък се почна процедурата по сменяване на буталото. Искаш ли да ти кажа точно колко беше удавен мотора ?!?! При свален резервоар, без бензин в карбуратора му трябваха 10тина минути въртене, като в това време се редуваха принудително затопляне на свеща и вадене на бензин от цилиндъра (в смисъл като се сложи пръст на отвора за свеща и се върти, избива бензин(примесен с вода де). И чак тогава запали. После пуснахме бензина и пак се задави. Пак същата процедура и НАСТРОИКА на карбуратора и заработи като хората.


                            В крайна сметка не съжалявам,че смених буталото. По - добре сега, от колкото да надере цилиндъра и после да давам повече пари за шлайфане , втулки - мулки и прочие.
                            .

                            П.п Само не мога да проумея каква е причината да се удави така тоя мотор. Винаги съм го карал с така настроен карб. Как стана тоя номер ,че се удави не мога да го измисля , колкото и да чета из форума и интернет като цяло.






                            Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 29-01-12, 00:46. Причина: Допълване
                            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                              Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
                              Колега аз лично ти препоръчвам да пробваш със свещ Denzo. От тези които съм купувал в магазините на Бг, до момента не съм уцелил нито една еднодневка. Така че ако всичко е наред с мотора ти, слагай такава свещ и газ. От темата ти само едно не разбрах, дали маслото предварително го смесваш с бензина или си го слагаш отделно в казанчето?
                              Ако и тая дето съм взел се провали, щя търся да взема Denzo,благодаря за съвета. А мотора си е с разделно мазане, не меша масло с бензин. Слагам маслото отделно в казанчето.
                              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                                Много ясно , че не трябва да съжаляваш . Напротив - всяко зло за добро ! Хванал си го навреме . Относно запалката - вземи си иридиева . Няколко пъти е по-скъпа (2-3) , НО даваш веднъж и си щастлив. Кара много повече от обикновената , позволява запалване на по-бедна смес , позволява запалване при по-ниско пробивно напрежение ........ Послушай ме и си там .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X