абе колко теми са.....защо я има и при избор на мотор и в общи приказки..
Tази е за спам и общи приказки, онази е за всичко останало
Иначе алуминиевата рама си е някаква мода според мен. За някои може да е предимство, но и тя си има своите недостатъци, като например, че е прекалено твърда, и изисква по-прецизни настройки на окачването.
axaaaaaaa ясно,я колега да те питам как ти се вижда 450тката,не е ли много силна за ендуро,за тесни патечки,каманаци,гори и прочие,виж за дълги маршрути по черни пътища(магистали)такива край ниви,блокове и ливади е добра,защото вървиш само на гас,но за по хард...аз съм с 250 и точно само по магистаралите вървя на високи обороти че да съм в крак с големите кубици,но иначе в кал,в сняг малката кубатура е много по добра,защото якия мотор върти,а слабия на ниски обороти тика,та дай малко инфо или ти още нямаш впечатления
Ами аз пробвах и 250-ка, но ми е слаба. Свикнал съм от ТТ-то да завивам със задника , дори и на сухо, а това с 250-ка е трудно постижимо. Честно казано, това най-много ми липсваше с 250-ката. Лично на мен по-мощният мотор ми доставя повече кеф - чувството, все едно се изстрелваш от катапулт като дадеш газ е незаменимо. Освен това при изкачване мощният мотор на места те изтегля само с газ там, където по-слабият ще загасне.
На сухо стръмно изкачване (например сипеи), където сцеплението е повече обаче, трябва да се внимава. С ТТ-то например, което си е по-тежък мотор, рязкото подаване на газ просто превърта задната гума, и те бута нагоре. С ВР-а трябва да се внимава повече, защото е по-мощен и по-лек, и на сухо и стръмно се опитва да направи салто . Затова - на полусъединител, и по-внимателно.
Специално на кал и стръмно мисля по-мощният мотор е по-добре. Аз примерно качвам на 2-а, колкото и да е стръмно, като помпам газта. Като дам газ, гумата превърта и изхвърля насъбралата се кал, после като отпусна пак зацепва, и при следващото подаване на газ те изтиква, докато избоксува пак и т.н. Ако не го правя така, грайфера се пълни с кал, и става като слик. С постоянна газ също не става, защото задницата поднася на някъде, и става неконтролируема (връщането на газта я „вкарва“ в правия път). Това със слаб мотор няма как да го направиш, защото няма достатъчно сила на втора.
На сухо и чукари вече е друга бира, но след като свикнах да ги минавам дори и с ТТ-то, сега с ВР-а съм като на колело
Тепърва ще почне да ти къса ръцете, не си я карал достатъчно и в темпо. Ще си смениш мнението. Най-харесвам стартера на тоя мотор. А дали е алуминиева рамката или не няма кой знае какво значение. Нивото на каране при любителите, каквито сме повечето, надали е толкова високо, че да усещаме разликата в рамката.
много е спорна темата 250 или 450,чел съм,слушал съм,но 450 не е най-подходящата кубатура за ендуро,поне аз гледам как се държи 250ката в бойни условия,но това ще си остане много спорна тема(говорим за yamaha конкретно).....вярно че я няма тръпката като щракнеш гаста и да подскача,но няма как да имаме по два мотора:един 250 и един 450,трябва да се избира едното,в момента малките и леки мотори с малка кубатура,било и то двутактови се търсят повече,даже и гледам цената им е по висока от тази на 400 и 426,поне сега двама от В.Т. си тъсят 250ф, един от признарите карачи от В.Търново-Тарсан кара yamaha wr 250 f,имаше и beta но си кара все още yamahata,и като го гледам на сипеите кво прави немога да кажа че 250 е за подценяване особенно в добри и профисионални ръце,е това може и за 450 да се каже,но всичко е до задкурмилното устройство
Ми да има нещо вярно в думите ти, трябва 250 да се държи в оборот поради по-малката мощност от големия.
ВР400 по мнение на познати е много по-добър като ендуро от 450, не се наемам да споря по това, цитирам само. Карал съм и двата, без да съм собственик обаче не мога да дам подобно мнение. Модата си казва думата и тук може би. Или пък лекотата , с която се кара 450-ата може би кара хората да се насочват натам.
И друг път сме говорили за 350 кубиковия клас, който скоро ще излезе и може би там е златната среда. Ще видим, дотогава карайте и се забавлявайте с това, което имате!
Ако аз ,сега трябва да си купувам,бих си купил 250-ка.Единственото нещо което би ме спряло е това че, определено живота на двигателя е по кратък,защото ще върви на по голямо натоварване.Не знам точно но ,мисля че в оригинален вариант са около 28 конски сили, с малко тунинг,аспуси и т.н ще стане около 30 което не е никак малко.Много са лекички и приятни за каране,иначе 450ките са същите кютюци като моята Бета,даже и по тежки.
Е Джарта стига бе 110кг. и то без екипировката на 250-ката надали ще и е лесно да ме носи по баирите
А 250-то са по-скъпи защото са по-нова година от 400 и 426,а и са със стартер от коя година 2004 или 2005 точно не знам.
Коментар