Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WR Синята мания-продължение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: WR Синята мания-продължение

    Не знам, но в нашата група почти всички карат 450-тки, и никой не се оплаква, че му е мощна . Даже се чудят каква генерация да сложат, какъв тунинг да направят, че да върви повече . Има един пич с WR250, и доколкото разбирам, вече му е поумаляла, и се оглежда за 450-ка и той. Казва го с половин уста, защото 250-ката си я взе чисто нова.
    Още нещо - WR450 от магазина обикновено идва скопен, така че да не ти къса ръцете, а като мощност е може би колкото би бил 350-кубиковият. Който иска, може да си го кара така.
    Според мен проблемът не е в това колко е мощен мотора, а в това как идва мощността. Ако може лесно да се контролира, ако не е експлозивна и има хубав въртящ момент в ниските, не виждам какъв е проблема. Разликата в теглото м/у WR450 и WR250 е точно 10кг. Не е малко, но не е и много, предвид много повечето въртящ момент, с който разполагаш при първият.
    За цената - не съм съгласен. При мотор една и съща година, в горе-долу едно и също състояние, разликата в цената беше средно 1000лв, като по-скъп е 450. Все пак доскоро си търсих мотор и имам преки наблюдения. WR250F почва да се продава от 2001г, а WR400 - '98. Оттам и разликата в цените.
    Ще си позволя да цитирам Жоро Хаджиев, от една негова тема, в която прави сравнение между по-слаб и лек 250сс мотор с по-мощен и по-тежък 530сс:
    За трети ден каране от по около 5-6 часа на ден можех да поведа групата през места, които не познавам, без да се притеснявам, че ще се изложа и където със слабичкия CRF 250 бих се почувствал несигурен при моите 87 кг. Ако познавх мотора още по-добре, нямаше да се притеснявам пък ни най-малко, особено по големи камъни. Въпреки, че е доста по-тежък от 250-тката, КТМ 530 на каране се чувства лек и е очудващо маневрен в гората, което също приятно ме изненада !
    Аз лично предпочитам фъна от по-мощният двигател пред по-лекият мотор, който обаче често се чувства малко немощен.

    Коментар


    • #17
      До: WR Синята мания-продължение

      Ми да има нещо вярно в думите ти, трябва 250 да се държи в оборот поради по-малката мощност от големия.

      А това води до по-бързо каране и за тези като мен за по-трудно задържане върху мотора,иначе е много вярно това че зависи във какви ръце е мотора.Пиятеля ми дето продава мотори ни направи показно на мен и на още едно момче с ВР450 със една Джилера 600куб.с изтъркани ендуро гумиа докато тръгнах ме се бъзикахме че ще го чакаме много та да ни купи по една кутия цигари а не можахме да го стигнем.
      [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

      Коментар


      • #18
        До: WR Синята мания-продължение

        Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
        Не знам, но в нашата група почти всички карат 450-тки, и никой не се оплаква, че му е мощна . Даже се чудят каква генерация да сложат, какъв тунинг да направят, че да върви повече .
        Сигурно сте много напреднали,но аз си казах мнението.И 10 кг не се никак малко.Особенно ако си уморен.

        Коментар


        • #19
          До: WR Синята мания-продължение

          Ей много интересна излезна тази тема беа вчера се оплаквахме че е бил безинтересен раздела.
          [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

          Коментар


          • #20
            До: WR Синята мания-продължение

            Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
            Сигурно сте много напреднали,но аз си казах мнението.И 10 кг не се никак малко.Особенно ако си уморен.
            Те са, аз още не, но работя по въпроса

            Коментар


            • #21
              До: WR domination - синята мания

              Много добре изглежда, само един комплект лепенки му липсва

              Коментар


              • #22
                До: WR domination - синята мания

                мотора екупуван чисто нов но сьс нашето каране по мургаш много бьрзо ще заминат лепенките
                [CENTER][IMG]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/IMG][/CENTER]

                Коментар


                • #23
                  До: WR Синята мания-продължение

                  Когато започнах да карам ендуро,преди 5-6 години карахме основно по горски пътища и рядко се срещаха мотористи в гората.През последната година стана навалица по горските пътища и започнахме да бягаме по пътеките,колкото по-трудни толкова повече човек се амбицира да я качи. И започва едно: Нагоре-надоло докато започнеш да си я качваш,после почваш да наблягаш на това как я качваш.Падане-ставане,вдигане на мотори и тука Джартата е напълно прав,като дигнеш днес мотора 20 пъти и 5 килограма са много.Ние нашата група сме все "исполини" по 65 килограма,имаме хора с 450-ки те първи увяхват,а по-голямата мощност като си скапан в камънака по-трудно се контролира.На мен лично много добре ми залепя WR 250 и май ще скачам в тенджерата
                  Стефан Дянков

                  Коментар


                  • #24
                    До: WR Синята мания-продължение

                    Както казва Виктор може би 300-350 кубиковите двигатели са златната среда за ендуро и те съвсем скоро ще започнат да се появяват. Причината е хем добре балансирания двигател мощност/въртящ момент хем нивото на масовия любител ендурист. Наистина 250 ендуро е слабо а 450 е доста силно тежко и изморяващо при целодневно каране.
                    Италианците са намерили решение за това, модифицирват си кросовите 250 4Т на ендуро, както примерно HM Honda с техния CRE F250R който си е кросов 250 пригоден за ендуро. 31kw/40к.с. и 26Нм въртящ момент са доста добри показатели спрямо едва 30-те кончета на Х модела. Освен това R-ката е около 100 кг (крос 250 4Т е 92-93кг сух) а Х-а е 115кг, огромна разлика !!!

                    http://www.hmmoto.it/ita/scheda.asp?idFam=1&idProd=75

                    Поради всички гореизброени причини си карам 2Т ендуро, хем леко хем доста по мощно от 250 4Т
                    Последно редактирано от Краси; 23-02-09, 11:46.
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #25
                      До: WR Синята мания-продължение

                      Да, 350сс наистина е многообещаващ клас. Златната среда. В момента дупката между 250 и 450 е доста голяма. Който от големите първи се „усети“, ще спечели доста. Проблемът е, че този клас е изцяло ендуро-ориентиран, а повечето производители в момента правят ендуро-моделите си на базата на кросовите им събратя. И докато при 2т-тата е сравнително лесно с малко по-различни части да се играе с кубатурата (затова и там се появиха „междинки“ като 200 и 300сс), то при 4т не е толкова просто. от 450 да се направи 350 май няма смисъл, защото едва ли ще се спести много от теглото, а пък 250 и без това е доста натоварена, представете си колко ресурс ще има, ако се тунингова до 350...

                      Коментар


                      • #26
                        До: WR Синята мания-продължение

                        Колеги, а какво ще кажете за синия красавец WR250F, аз мисля, че е златен мотор и можи да се противопостави на старите и тромави 350 кубикови мотори. Понеже wr250f e подобрен като двигател с уникалните 40к.с. за ендуро клас 250cc. За мен е много добър мотор и в течение на времето бих желал да имам тази машина

                        Коментар


                        • #27
                          До: WR Синята мания-продължение

                          WR250F е около 30 коня заводско, 40 е YZ250F
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #28
                            До: WR Синята мания-продължение

                            Аз пак за 350 да кажа, той Краси знае понеже и преди сме говорили с него, че исках да си направя 250-ката на 305/320/350 кубика.....това се предлага на пазара в Щатите. Е и 280, но не ме интересува тая оферта. До 305 различно е цилиндъра, буталото, гарнитурата, жигльори. Оттам нагоре разликите са много включително и в картера, което води до изпращане на двигателя в Щатите и суми от порядъка на 3000$ без пътните..
                            Исках да кажа, че в момента пичовете зад океана си пращат 250 EXC и 250 WR и 250 CRF-X на фирма и им го връщат 350. Казват, че няма по-добър мотор от това. По форумите им има изписано доста. 305 си го правиш вкъщи. Там обаче.
                            Не е проблем заводите да ги пуснат сериино, Хускварна май вече пусна де. Бъдещето е пред нас...

                            Коментар


                            • #29
                              До: WR Синята мания-продължение

                              Тъй като последните постова са "точно по темата" да попитам и аз.
                              Ако си изпратя 450-ката в щатите може ли да ми я направят 350-ка.

                              Коментар


                              • #30
                                До: WR Синята мания-продължение

                                Говорим за различни неща.Малкия мотор, ако стане голяма кубатура е добре,защото килограмите ще се вдигнат с минимум,а на Чинела мотора ако иска да стане малко кубици, ще стане но няма да стане по лек.За мене това е разковничето-килограмите,ама не на цената на 2 такта.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X