До: WR Синята мания-продължение
Не знам, но в нашата група почти всички карат 450-тки, и никой не се оплаква, че му е мощна
. Даже се чудят каква генерация да сложат, какъв тунинг да направят, че да върви повече
. Има един пич с WR250, и доколкото разбирам, вече му е поумаляла, и се оглежда за 450-ка и той. Казва го с половин уста, защото 250-ката си я взе чисто нова.
Още нещо - WR450 от магазина обикновено идва скопен, така че да не ти къса ръцете, а като мощност е може би колкото би бил 350-кубиковият. Който иска, може да си го кара така.
Според мен проблемът не е в това колко е мощен мотора, а в това как идва мощността. Ако може лесно да се контролира, ако не е експлозивна и има хубав въртящ момент в ниските, не виждам какъв е проблема. Разликата в теглото м/у WR450 и WR250 е точно 10кг. Не е малко, но не е и много, предвид много повечето въртящ момент, с който разполагаш при първият.
За цената - не съм съгласен. При мотор една и съща година, в горе-долу едно и също състояние, разликата в цената беше средно 1000лв, като по-скъп е 450. Все пак доскоро си търсих мотор и имам преки наблюдения. WR250F почва да се продава от 2001г, а WR400 - '98. Оттам и разликата в цените.
Ще си позволя да цитирам Жоро Хаджиев, от една негова тема, в която прави сравнение между по-слаб и лек 250сс мотор с по-мощен и по-тежък 530сс:
Аз лично предпочитам фъна от по-мощният двигател пред по-лекият мотор, който обаче често се чувства малко немощен.
Не знам, но в нашата група почти всички карат 450-тки, и никой не се оплаква, че му е мощна


Още нещо - WR450 от магазина обикновено идва скопен, така че да не ти къса ръцете, а като мощност е може би колкото би бил 350-кубиковият. Който иска, може да си го кара така.
Според мен проблемът не е в това колко е мощен мотора, а в това как идва мощността. Ако може лесно да се контролира, ако не е експлозивна и има хубав въртящ момент в ниските, не виждам какъв е проблема. Разликата в теглото м/у WR450 и WR250 е точно 10кг. Не е малко, но не е и много, предвид много повечето въртящ момент, с който разполагаш при първият.
За цената - не съм съгласен. При мотор една и съща година, в горе-долу едно и също състояние, разликата в цената беше средно 1000лв, като по-скъп е 450. Все пак доскоро си търсих мотор и имам преки наблюдения. WR250F почва да се продава от 2001г, а WR400 - '98. Оттам и разликата в цените.
Ще си позволя да цитирам Жоро Хаджиев, от една негова тема, в която прави сравнение между по-слаб и лек 250сс мотор с по-мощен и по-тежък 530сс:
За трети ден каране от по около 5-6 часа на ден можех да поведа групата през места, които не познавам, без да се притеснявам, че ще се изложа и където със слабичкия CRF 250 бих се почувствал несигурен при моите 87 кг. Ако познавх мотора още по-добре, нямаше да се притеснявам пък ни най-малко, особено по големи камъни. Въпреки, че е доста по-тежък от 250-тката, КТМ 530 на каране се чувства лек и е очудващо маневрен в гората, което също приятно ме изненада !

Коментар