Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WR Синята мания-продължение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: WR Синята мания-продължение

    Добре защо за предницата да може а отзад не,тоя каде са му минали бая мотори през рацете и да не знае за това точно ли?Той го каза и пред нас го цъсна на един ЦРФ,той също сега е с такъв....

    Ето днес снимах на едно момче ВРа,предните даже са ги заменили с такива кадето само можеш да ги цъскаш...






    Ако наистина има азот отзад нека някой да каже,колко атмосвери са и да си го напълня пак/пълнят на доста места/.....интересно ми е обаче защо като съм го спаднал чеднъ всичкия "азот" и след каране/3-4 поне/ се събира пак въздух и цъсва???
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Shifta; 19-07-09, 13:57.

    Коментар


    • #77
      До: WR Синята мания-продължение

      Ами рагледай устройството на предните амортисьори и на задния и тогава ще си отговориш на въпроса защо единия се "цъска" а другия не . А и предницата ти ако е читава и добре сервизирана не "цъска" но това е друга тема.
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #78
        До: WR Синята мания-продължение

        "... Задния шок е пълен с масло и там където е този винтил има гумен мях който е пълен с азот и служи за компенсатор на маслото което се нагрява на над 100 градуса. Азота не си променя обема при промяна на температурата за разлика от въздуха. Предницата съска защото над маслото има въздушна камера която играе ролята на пружина и затова събира по малко въздух, ако събира много значи предницата е за ремонт...."

        Краси благодаря за пояснението,наистина това не трябва да се прави,да се изпуска азота от задния амортесьор,правил съм нещо подведен от друг и без да знам принципа му,сори че го и написах и можеше да заблудя и да подведа и друг!!!

        ..."(понеже ти е внос от UK там малко нямат навика да изпускат излишния въздух който се събира от буталото на задния амортесиьор,затова развий капачката на винтила и го натисни,ще цъсне все едно спадаш гума.)...."- ГРЕШНО!!!

        Коментар


        • #79
          До: WR Синята мания-продължение

          Относно темата:http://forum.offroad-bulgaria.com/member.php?u=14814
          http://www.stairwaytoglory.com/en/

          Коментар


          • #80
            До: WR Синята мания-продължение

            Kолеги тъй като не открих никъде във форума това което ме интересува мисля че тук е редно да попитам. А именно по какво да различа WR 250 от YZ 250 2003г.И друго като ходя да гледам мотори продавачите се ми казват че ги различават по разширителния съд имали е WR нямали е YZ. Според мен това е глупост. Кажете как да ги различавам за да знам какво да гледам. Благодаря ви предварително . Поздрави на феновете на синята мания.
            0878424143
            0887424150

            Коментар


            • #81
              До: WR Синята мания-продължение

              ВР има стойка най-лесно е това!!!и се различаваха по задната за едните е 18 или 19 цола!!имат разлики и в двигателя!!
              Опел Корса В 1,4 82 коня
              Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
              Ямаха ХТ 600Е
              Симсон SR 49 1959 г. :D

              0898234666:D

              Коментар


              • #82
                До: WR Синята мания-продължение

                Да колега съгласен съм с теб но съм виждал вр400 с капла 19-ка ВР 250Ф без разширителен съд и без стойка и лепенки от уз. и още такива кръстоски за това питам та да знам да не ме лъжат разни търговци. А по двигателя нещо имали по което да си личи на пръв поглед.
                0878424143
                0887424150

                Коментар


                • #83
                  До: WR Синята мания-продължение

                  По двигателя на пръв поглед няма!според мен !но на рамата трябва да си личи за мястото на стойката!!Всички вр имат километраж и трябва да има охлюв на предната капла иначе ВР са с 18ки задни!!
                  Опел Корса В 1,4 82 коня
                  Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                  Ямаха ХТ 600Е
                  Симсон SR 49 1959 г. :D

                  0898234666:D

                  Коментар


                  • #84
                    До: WR Синята мания-продължение

                    Мерси колега ама с тия ВР-и УЗ-и се поомотах вече. Интересувам се най вече защото мой приятел има ВР(пише във фактурата) и се съмнява че е УЗ. Няма стойка и на лепенките пише УЗ но пък има фар. Разширителен съд също няма но си личи че е имало поне така си мисля аз като гледам по моя.
                    0878424143
                    0887424150

                    Коментар


                    • #85
                      До: WR Синята мания-продължение

                      Филтърната кутия на WR е по различна от YZ, отваря се отстрани с 3 чопчета а на кроса трябва да се свали седалката, освен това окачването трябва да е с по-меки пружини. Ако е модела със стартер той явно си личи, ако е предния без, много прилича на кросовия двигател, даже може и да е същия външно. Резервоара е доста по тумбест, на кроса е много събран. Може да има стоп машинки на предната и задна спирачна помпа.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #86
                        До: WR Синята мания-продължение

                        Колега,различават се и по магарето/задната част на рамката,дето се захващат седалката,калника и филтърната кутия/на ВР-а е кръгла и железна,а на ИЗ-а е квадратна и алуминиева,друго,което се сещам е на ИЗ-а главината на предната капла е доста по дебела от на ВР-а.И ако е 2003г.трябва да е със стартер,ИЗ-а няма. На ВР250 филтърната кутия си е като на ИЗ ,колегата Краси сигурно се е объркал с 450.

                        Коментар


                        • #87
                          До: WR Синята мания-продължение

                          Според мен най-лесно се различават така :

                          Принципно YZ e двутактов YZF е четиритактов . При КТМ разликата е в скоростите , кросовият е с по-малко а , ендурото с повече . Мисля че , при ямахите също е така . Гледай ВР трябва да има фар , габарит и километраж . Това за разширителният съд е пълна глупост , той се слага и маха за най-много 30 мин . !

                          Поздрави!
                          [SIZE=1][B][SIZE=2][URL="http://sixdayscrazyjob.com/"][IMG]http://ftp.domainbg.com/JORO_HD/Six-days-logo.jpg[/IMG][/URL][/SIZE][/B]
                          [B][SIZE=1]КТМ 450EXC-R '09[/SIZE][/B]
                          [B][SIZE=1]-------------------------[/SIZE][/B]
                          [B][SIZE=1]Ендуро клуб "Луда работа" - Стара Загора[/SIZE][/B]
                          "Колкото по-трудно , толкова по-лесно"
                          [/SIZE]

                          Коментар


                          • #88
                            До: WR Синята мания-продължение

                            Гледай релегенератора и трипътниците....демек щом е ВР/моделите без стартер/ си има релегенератор от ляво на кормилото хванато на рамата/захванато е оригинално/,трипътниците също се разминават,на ВР има уши/две на брой в дясно/ за километраж а на УЗ е централно захващането на маската.....ВР има уши за степенката/пачи крак/ заварени оригинално!! УЗ няма-рамата там е изчистена....всичко друго е сменяемо,разширителен съд/новите УЗ излизат с такъв/ капли с охлюви,цолажи,пластмаси,лепенки и тн...работата на двигателя ест е различна,но по това няма да го познаеш видимо

                            Краси говори за капаците на моделите след 2003 със стартер/250-450/ те се махат заради филтъра,защото акумулатора е от горе под седалката....УЗ няма стартер и до днес...

                            Коментар


                            • #89
                              До: WR Синята мания-продължение

                              Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                              Колега,различават се и по магарето/задната част на рамката,дето се захващат седалката,калника и филтърната кутия/на ВР-а е кръгла и железна,а на ИЗ-а е квадратна и алуминиева,друго,което се сещам е на ИЗ-а главината на предната капла е доста по дебела от на ВР-а.И ако е 2003г.трябва да е със стартер,ИЗ-а няма. На ВР250 филтърната кутия си е като на ИЗ ,колегата Краси сигурно се е объркал с 450.
                              Асене до колкото виждам от мойте е точно обратно на ЮЗ е кръгла ана ВР е квадратна алуминиева но можеби товае от разликата в годините на производство.
                              [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                              Коментар


                              • #90
                                До: WR Синята мания-продължение

                                Първоначално публикуван от ianko Преглед на мнение
                                Асене до колкото виждам от мойте е точно обратно на ЮЗ е кръгла ана ВР е квадратна алуминиева но можеби товае от разликата в годините на производство.

                                Прав си за това Йанко,няма значение УЗ или ВР е квадратната алуминиева люлка е след 2003,до тогава и двата модела са с тръбна и кръгла отзад....но и тя е сменяема както всичко останало....навън има такова мешене по някои морги,че върви го разбирай какво e...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X