Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WR Синята мания-продължение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: WR Синята мания-продължение

    моя съм го опънал на мах почти и ми е добре,даже за някои е бая "скоклес" но наистина ми е добре,за килограмите не се претиснявам защото спортувам и друго такаче не са ми проблем

    Коментар


    • #47
      До: WR Синята мания-продължение

      По въпроса за окачването и настройките - написах малка статийка с картинки, вижте тук

      Коментар


      • #48
        До: WR Синята мания-продължение

        Днес регулирах пружината. Оказа се, че дори трябва да я натегна (повдигна) с около 8мм.

        Коментар


        • #49
          До: WR Синята мания-продължение

          А само пружината ли нави,защото и мойта горе долу такова отклонение дава?
          [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

          Коментар


          • #50
            До: WR Синята мания-продължение

            Ами за сега да. Compression/rebound не съм ги пипал. Ще покарам и ще видя как е .

            Коментар


            • #51
              До: WR Синята мания-продължение

              Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
              Ами за сега да. Compression/rebound не съм ги пипал. Ще покарам и ще видя как е .
              Когато натягаш пружината трябва да натегнеш и ребаунда, защото прунижата има по-голямо усилие и връщането става много по-бързо откакто е било.
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #52
                До: WR Синята мания-продължение

                Така е, въпроса е с колко. Ще покарам и ще видя. Регулирането става лесно, с отверка. Просто трябва да се пробва.

                Коментар


                • #53
                  До: WR Синята мания-продължение

                  Мойте пък съм ги направил на софт,и отпред и отзад,доста добре си чувствам мотора,мекичък е,поне като съм забелязвал предницата "плува" по каманаци и др.стои прилепнала и не подхвърля,но сега в неделя ми се ще да си го премеря ей така да видя дали ще е в норма по мануала...
                  Последно редактирано от Shifta; 27-02-09, 20:09.

                  Коментар


                  • #54
                    До: WR Синята мания-продължение

                    Първоначално публикуван от tamagochito Преглед на мнение
                    Моя Wr 250F с аспух Лео Винчи х3 вади звук почти като ЦРФ 450.

                    Между другото трябва да се разделя с него за съжеление,защото си купух друг чисто нов.
                    А какъв си взе?

                    Коментар


                    • #55
                      До: WR Синята мания-продължение

                      Днес смянах игления лагер на задното окачване,не заснех цялата манипулация,но сега имам още един за смяна и ще нащракам всичко

                      Всичко беше в ръжда,вижда се и лагера на кво е станал,и то защото бяха обърнати шайбите със семерингите,има значение макар и на пръв поглед да е едно и също ама нее,япончетата са го измислили,ама измислили не измислили такъв лагер не намерих,нещо шублерите са им криви на тия момчета и вкарали едни размери де ги няма нийде(освен в yamaha)ест,ама аз си взех един хубавичък,бутнаха ми втулката от вътре(тази в лагера) и готово
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #56
                        До: WR Синята мания-продължение

                        Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнение
                        Днес смянах игления лагер на задното окачване,не заснех цялата манипулация,но сега имам още един за смяна и ще нащракам всичко

                        Всичко беше в ръжда,вижда се и лагера на кво е станал,и то защото бяха обърнати шайбите със семерингите,има значение макар и на пръв поглед да е едно и също ама нее,япончетата са го измислили,ама измислили не измислили такъв лагер не намерих,нещо шублерите са им криви на тия момчета и вкарали едни размери де ги няма нийде(освен в yamaha)ест,ама аз си взех един хубавичък,бутнаха ми втулката от вътре(тази в лагера) и готово
                        Aз го ядох този,бате.Оригиналните са доста пари.Намерих лагер със същия външен диаметър а с друг вътрешен, правих нови втулки, но да ви кажа стана работата.Семерингите ги оставих същите ,че даже и разпробихме" кокала" и му сложихме гресьорка.Значи аз сменях двата лагера на "кокъла".Не съм сменял на амортесьора.

                        Коментар


                        • #57
                          До: WR Синята мания-продължение

                          Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнение
                          Днес смянах игления лагер на задното окачване,не заснех цялата манипулация,но сега имам още един за смяна и ще нащракам всичко

                          Всичко беше в ръжда,вижда се и лагера на кво е станал,и то защото бяха обърнати шайбите със семерингите,има значение макар и на пръв поглед да е едно и също ама нее,япончетата са го измислили,ама измислили не измислили такъв лагер не намерих,нещо шублерите са им криви на тия момчета и вкарали едни размери де ги няма нийде(освен в yamaha)ест,ама аз си взех един хубавичък,бутнаха ми втулката от вътре(тази в лагера) и готово
                          T.e. си намерил нов лагер, а си ползвал старата втулка?
                          Колко ти излезе цялата операция?
                          Иначе това с гресьорките е много полезно, не знам защо новите мотори нямат такива серийно?! ТТ-то ми имаше, и това спестяваше много мъки.

                          Коментар


                          • #58
                            До: WR Синята мания-продължение

                            Т'ва с гресьорките на повечето мотори не става.На амортесьора и на носача лагерите не са два и там няма къде да ''забиеш'' гресьорка.На другите места където може да се сложи ако се наложи гресиране става трудно да не кажа почти невъзможно.Майката му е като се обслужи окачването да не се мие с водоструйка отблизо и разглобяване и обслужване всеки сезон.То си имаше цяла тема по въпроса ама сега се сетих като оспамих темата.Досега не съм имал мотор с такива проблеми можеби защото съм против миенето с водоструйка.

                            Коментар


                            • #59
                              До: WR Синята мания-продължение

                              Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                              Aз го ядох този,бате.Оригиналните са доста пари.Намерих лагер със същия външен диаметър а с друг вътрешен, правих нови втулки, но да ви кажа стана работата.Семерингите ги оставих същите .......
                              Личи си, че си го ялабсолиютно същото и при мен както си го написал стана,бързо и евтино,цена на лагера 10лв,цена на майстор стругар 10лв,работа с чук 10мин(избиване набиване)сглабяне 10мин,наливане на бензин за 10лв и яко тестване

                              сега имам да разглобя и друга част,ще снимам и покажа...
                              Последно редактирано от Chinela; 07-03-09, 09:28.

                              Коментар


                              • #60
                                До: WR Синята мания-продължение

                                Ето гресьорката на моя мотор,има и на единия кокал.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X