До: Харманли Екстрийм Ендуро
Краси, като не можеме да се разбереме на какво ще се набляга, елате, пък ще наблегнеме на друго нещо - компромисен вариянт
Какво ще е - ще мислиме на място 
Ето как започна тренировъчен ден номер две:
Мастър Шмид и баш-майстор Димитър демоснтрираха алтернативен офроуд по двойки .. нещо като сайдкар ама не баш. Има някои принципни разлики - превозното средство е от разред Чифтокопитни (Artiodactyla), група Преживни (Ruminantia), модел 98-ма с чупещо се предно и задно окачване. Характерното за тези модели е, че отговарят на командите по доста своеобразен начин и невинаги са с подходящи настройки. Доста често губят центровка и отказват да вървят и изискват технологично време за настройка на центровката. Проблема не е толкова голям ако шофьора е специално обучен и голям специяалист в областта. Тежички са, но стават и за екстремен триал, особено обучените модели.
Най-голямото предимство на офроуда с този тип модели според Митков е цената за подръжка и дългия междуремонтен пробег, евтиното гориво и големия резервоар.
Ето и първите уроци: Траектория на завоя, сцепление и дълбочина на браздата.


Единия състезател направлява превозното посредством определени команди средство, а другия сменя центъра на тежестта и ляга по завоите, също така определя дълбочината на браздата. Важно е двете единици да работят в пълен сингхрон.
За съжаление двамата състезатели не бяха от най-добрите ни професионалисти в тази област и редовно се налагаха почивки за центровка и напредваха доста бавно

В крайна сметка си смениха ролите, защото баш-майстор Димитър не издържа на физическото напрежение, метна се на трасето и започна да рита и реве за кола. След смяната той пое управленето, а бай Шмида започна да прави наистина професионални бразди. В тази нова роля и на двамата им беше по-добре.
Но както се казва, не всеки е роден да пее...
Появи се истинският професионалист и с една ръка отхвърли неуморният труд на нашите двама познайници и овърша трасето отново
Сам, без навигатор!

Димитър отзад сумтеше "ще те видя аз на пистата"
От самата писта нямаме много снимки, понеже бяхме заети с ..

опс не тва..
Бяхме заети с каране

Краси, като не можеме да се разбереме на какво ще се набляга, елате, пък ще наблегнеме на друго нещо - компромисен вариянт


Ето как започна тренировъчен ден номер две:
Мастър Шмид и баш-майстор Димитър демоснтрираха алтернативен офроуд по двойки .. нещо като сайдкар ама не баш. Има някои принципни разлики - превозното средство е от разред Чифтокопитни (Artiodactyla), група Преживни (Ruminantia), модел 98-ма с чупещо се предно и задно окачване. Характерното за тези модели е, че отговарят на командите по доста своеобразен начин и невинаги са с подходящи настройки. Доста често губят центровка и отказват да вървят и изискват технологично време за настройка на центровката. Проблема не е толкова голям ако шофьора е специално обучен и голям специяалист в областта. Тежички са, но стават и за екстремен триал, особено обучените модели.
Най-голямото предимство на офроуда с този тип модели според Митков е цената за подръжка и дългия междуремонтен пробег, евтиното гориво и големия резервоар.
Ето и първите уроци: Траектория на завоя, сцепление и дълбочина на браздата.
Единия състезател направлява превозното посредством определени команди средство, а другия сменя центъра на тежестта и ляга по завоите, също така определя дълбочината на браздата. Важно е двете единици да работят в пълен сингхрон.
За съжаление двамата състезатели не бяха от най-добрите ни професионалисти в тази област и редовно се налагаха почивки за центровка и напредваха доста бавно

В крайна сметка си смениха ролите, защото баш-майстор Димитър не издържа на физическото напрежение, метна се на трасето и започна да рита и реве за кола. След смяната той пое управленето, а бай Шмида започна да прави наистина професионални бразди. В тази нова роля и на двамата им беше по-добре.
Но както се казва, не всеки е роден да пее...
Появи се истинският професионалист и с една ръка отхвърли неуморният труд на нашите двама познайници и овърша трасето отново

Димитър отзад сумтеше "ще те видя аз на пистата"

От самата писта нямаме много снимки, понеже бяхме заети с ..
опс не тва..
Бяхме заети с каране


Коментар