Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

    Тука са снимките http://www.offroad-bulgaria.com/show...65#post1577765

    Коментар


    • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

      Ето една две снимки на стари приятели.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7310086.jpg
Прегледи:1
Размер:109.2 КБ
ID:5294235

      Тука е имало някаква солидна сделка,кои ли намаза аааа.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7310086.jpg
Прегледи:1
Размер:109.2 КБ
ID:5294235

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7310087.jpg
Прегледи:1
Размер:105.0 КБ
ID:5294236

      Коментар


      • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

        Абе Шор, де го намери тоя калайджия бре???
        Най-добре е да имаш богати приятели!!!
        Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

        Коментар


        • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

          Само да подскажа, тази тема не е приключила, "СЪВСЕМ СКОРО НЕЩО ЩЕ СЕ СЛУЧИ"....




          П.П. Имаме много снимки от последните два месеца, но ще видят бял свят чак късна есен или зимата.

          Коментар


          • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

            Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
            Само да подскажа, тази тема не е приключила, "СЪВСЕМ СКОРО НЕЩО ЩЕ СЕ СЛУЧИ"....




            П.П. Имаме много снимки от последните два месеца, но ще видят бял свят чак късна есен или зимата.
            Изглежда за Чинела думата "скоро" е доста разтегливо понятие.....
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

              Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
              Изглежда за Чинела думата "скоро" е доста разтегливо понятие.....
              Емо, прав си, но за съжаление около месец и половина бях без мотор, разделих се с Хондата и това спря "творческият" ми процес.
              Обаче от два дни съм собственик на такова нещо, КТМ 350 EXC-F Six Days 2012, не е пален още и не е тестван, очаква се този уйкенд да е тест драйва!!!


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:52172_350_EXC-F_2012_Six_Days_1024.jpg
Прегледи:2
Размер:274.7 КБ
ID:5298226

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:350_EXC-F_2012_Six_Days.jpg
Прегледи:1
Размер:158.4 КБ
ID:5298227
              Прикачени файлове

              Коментар


              • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                Още веднъж благодаря на всички за хубавите пожелания!!!

                А сега е време да ви разкажа как НЕ трябва да се разработва чисто нов мотор.
                Плановете ми за събота и по-точно за първото каране на новия КТМ бяха:
                -Отивам в Сапарева баня, паля мотора и правя едни 30-40км по черен път, ама ей така лекичко.
                Връщам се после, сменям маслото, притягам това онова, свалям ауспуха за тунинговане, абе ей такива лежерни неща.

                Обаче когато дявола си няма работа, събира една група хард ендуристи и те звънят на Чинела....
                И какво мислите правят, ами нищо, просто еб..ват майката на плановете му за разработката....

                Та какво стана всъщност, отивам аз в Сапарева баня, паля мотора, но там вече ме чакат Будин и Асен от Дупница.
                Чичко Фър, Шорца и Жабока от Енина, и не на последно място Милко (Мики64) и на Мишо69 дедо му...

                Аз ги поздравих за добър ден все пак, въпреки че освен прекрасното време, май друго добро не се очертаваше!!!!

                Опитах се а им кажа, че аз отивам да разработвам мотора по черно и те вкупом ми се изсмяха....
                Тогава реших да изпробвам инжекциона дали ще глъхне на 2550 метра надморска височина, там карбураторите умират!
                Викам си, абе нали тея машини печелят Ерзберг, какво ще ги чакам да се разработват, я пУна газ и горе на връО.

                Засега впечатленията ми сами в едно изречение:
                - ОКАЧВАНЕТО Е УНИКАЛНО, УНИКАЛНО ПОВТАРЯМ, за друго е още рано да пиша.

                Май се отплеснах, а да забравих, изтощих акумулатора от палене, пустият ми навик с Реклуза ми изигра лоша шега.
                Но стига съм писал, ще ви пусна и съвсем малко снимки, първо защото да разучавам мотора ми беше приоритет и второ, защото чичко Фър се счупи да снима, та затова.
                Тук сме на 2400м. Н.В., разлика от долу до тук 1800метра по вертикала.


                Дедо и Асен, единият спомена, че това бил един от най-щастливите му дни в живота.


                Тук разликата в надморската височина вече беше около 2000метра.


                Имаше и малко туризъм.


                Асен обяснява на Дедо нещо, но какво така и не разбрах, чух само думата мечка.


                Тримата ТЕНОРИ от Енина.


                И понеже нямам повече снимки, ще ви пусна две от Ерзберг които не съм публикувал досега.


                Джарвис.


                Джарвис си почива докато чичко Фър и Дедо обиколиха всички баири наоколо пеша!!!


                Това беше от мен, от утре вечер когато се приберат тримата тенори, очаквайте по-подробен и обширен маТриал.

                Коментар


                • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!



                  Последно редактирано от miki64; 28-08-11, 14:40.
                  Mitsubishi L200 DobbleCab

                  KTM XC 450 RW 2009
                  KTM 350 SX 2011

                  Коментар


                  • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                    Хубава разработка. Да свиква от рано с редкия въздух.
                    BMW F800GS

                    Коментар


                    • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                      Ванка, туй вече си е истински мотор. Браво и на Джарвис. Не знаех, че тренира в България.

                      Коментар


                      • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                        Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                        ..А ми, от карача било!!!
                        Адаша го е дожаляло да мъчи неразработения мотор та, там му е дал почивка.

                        П.П Или пък на мотора му е дожаляло..
                        Не е важно какво караш, а как го караш !

                        Коментар


                        • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                          "От долу на Хондата като и сложим втора, и като и дам пУна газ, тука нагоре излизам черта"
                          Chinelа, добра разработка си му направил
                          Последно редактирано от Chinela; 29-08-11, 09:16.
                          Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !

                          Коментар


                          • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                            Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                            Браво бе Ванка,ти тотално предаде марките на които толкоз държеше...

                            Махна Никоня взема Каноня,вярно качеството на снимките се подобри значително имало е защо .....

                            Сега и с моторите пълна промяна,дано да е на късмет и да не се чупите нито мотора,нито ти
                            Стефане, за фотографската техника никога не съм имал влечение към марки, аз там съм гола вода!!!
                            Купих Канона единствено защото Никон нямат такъв обектив като моя 70/200/4 L IS USM

                            Виж за Хонда си прав, и мен ме боли, че 10 години нямат никакво развитие, и че продават мотори 2009год. за 2011-12.


                            Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                            Ах леле майкоуууууу, какъв красавец - ша почна и аз да се заглеждам в КТМ вече

                            Силна група сте били, Ванка - никакъв шанс не са ти оставили за лежерно разработване. Само дето не разбрах как се представи инжекциона, доволен ли остана или напротив ?
                            Змей, не ти отговорих досега защото още не бях го карал истински, ДО ВЧЕРА обаче, 155км само пУна газ.
                            След като отпуших и ауспуха, мотора литна, сега разбирам защо Ади трепеше всичко наред...
                            Мите, това е мотора за тюфлеци като нас, вервай ми, това е! Много силен в ниските и много спокоен във високите.
                            Лек, маневрен...абе засега перфектен. Ако този мотор се окаже и здрав поне наполовина на Хонда, да това е мотора.
                            Вчера го караха всички от групата ни, нямаше нито едно лошо мнение, само коментари от рода:
                            - Ей Чинел, най-после и ти да си купиш истински мотор.
                            Излязох по пътеки на които преди се затруднявах с Реклуза, вярно че ми гасна няколко пъти мотора, но това е защото не съм свикнал в завой да му натискам съединителя и това е!!!
                            Мога още много да пиша, но понеже съм в еуфория и да не предобря нещата.





                            По-подробен репортаж очаквайте в следващите дни.
                            Последно редактирано от Chinela; 04-09-11, 08:22.

                            Коментар


                            • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                              Едвам чакам да започнеш сериозно да публикуваш,сезонът(туристическият) е към своят край а като знам какъв архив имаш още от преди лятото!!!Ще има цяла зима сигурно да го четеме.
                              Beta 450 RR-Factory
                              0039 3206052599

                              Коментар


                              • От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                                Днес с Милко /Мики64/ решихме да покараме самички защото групата от Дупница беше на 4 дневен палатков лагер близо до Рилския манастир.
                                Чудех се къде да го заведа, докато той не даде сам идеята, да тестваме двата КТМ-а, моя и на Ади, на някоя екстремна пътека.
                                Речено, сторено, на мен малко ми трябва, единственото ми притеснение беше относно съединителя и то се оправда с пълна сила.
                                Имаме една пътека която за две години не сме успели да качим до билото на Рила, много позната на редовните читатели на темата.

                                Отиваме там и още от долу ми викам на Милко, че с Реклуз или без ще се носят моторите, но той не ми повярва докато не остави една кофа пот на тоя завой.


                                В началото беше с каса, после я захвърли, но не се отказваше.


                                Наисти опит подред.


                                Накрая му помогнах с предната гума за около 2-3 метра и дойде ред на моя мотор,
                                тук пак Милко отказа да го носим и реши да лисне поредната кофа пот и с моя мотор.


                                Май потта беше към своя край а??? Време беше да се охлажда като куче!!!


                                Това беше пак найсти, но последен опит, на мен не ми пукаше де, аз имах и лента,
                                и батерии, снимането ми се удава повече от карането.


                                Това е поредното място където Милко ми вади мотора, не е тест, чиста доза изкарване на мотора на немуикото.


                                След 5 часа дране по тая пътека, ето това място се оказа препъни камък и при това за добро!!!!
                                Оставихме мотора така и отидохме напред да разузнаваме, оказа се че на всеки 50-60 метра имаше паднали вековни борове.
                                Отгоре започнаха да се чуват едни неприятни звуци, тоест гръмотевици, а ние бяхме ни за напред, ни за назад.


                                Май разсъдъка надделя над адреналина и решихме да си връщаме, аз пак да кажа, че благодарение на окачването надолу летях на първа с пУна газ.
                                След около час и нещо борба, най-после излязохме в едно село и Дъждът се изсипа.
                                Ние обаче бяхме само на 3километра от минералния басейн и се възползвахме пълноценно.

                                Повече не съм снимал защото носех каската на Милко в едната ръка и моята в другата, та затова!!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X