Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLR 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Kawasaki KLR 600

    Зравейте,колеги дълго търсих из форума и из интернет ама не мога да намеря мануал за това кавазаки модела е kawasaki klr 600 1991 г.Ако може да помогне някой ще бъда много благодарен.Благодаря предварително.

    Коментар


    • #77
      До: Kawasaki KLR 600

      Колега ето тука има един дано ти сварши работа.
      http://htftp.offroad-bulgaria.com/Bo...gineTopEnd.pdf
      KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

      Коментар


      • #78
        До: Kawasaki KLR 600

        Мина зимата и започваме да го правим и така, искам да ви попитам проблем ли е че при разглобяването направихме една беля- ангренажната верига прескочи с един-два зъба но после нагласихме всички белеЗи както трябва.
        По в горните постове съм споменал че разтоянието на луфта на сегментите в цилиндъра е 1-2 мм, но пак премерихме и се оказа че е 3 мм. Сглобяваме
        двигателя и слагам пръста на дупката за свеща да провера компресията, знам че би трябвало да ми избута пръста при ритането, но избутването се осеща леко. А старите сегменти от единия беше отчупето голямо парче и палеше нормално, за късмет парчето се беше задръстило в канала на буталото и не е надраскало цилиндъра. Та въпросът ми е дали е от компресията да не може да запали и дали трябва да правя нова риза за цилиндъра по размер на сегментите? Моля ви помогнете, защото вече стигам до отчаяние :д . Един майстор го прави и е в гаража му и той незнае какво да се направи никога не се е сблъсквал с такъв проблем. Благодаря ви предварително.
        YZ 450 F
        0888-939-807

        Коментар


        • #79
          До: Kawasaki KLR 600

          Колега, макар че постът ти не е много ясен като описане, ще се опитам да ти помогна.

          Първоначално публикуван от Offroader_ Преглед на мнение
          искам да ви попитам проблем ли е че при разглобяването направихме една беля- ангренажната верига прескочи с един-два зъба но после нагласихме всички белеЗи както трябва.
          Това за ангренажа не го разбрах - при разглобяване е прескочила...???

          По в горните постове съм споменал че разтоянието на луфта на сегментите в цилиндъра е 1-2 мм, но пак премерихме и се оказа че е 3 мм.
          Сглобяваме двигателя и слагам пръста на дупката за свеща да провера компресията, знам че би трябвало да ми избута пръста при ритането, но избутването се осеща леко. А старите сегменти от единия беше отчупето голямо парче и палеше нормално, за късмет парчето се беше задръстило в канала на буталото и не е надраскало цилиндъра.
          Този ключ от 3мм, който сам по себе си е ненормално голям, на новите или на старите сегменти е?
          Ако е на старите, на новите колко е ключът?

          Та въпросът ми е дали е от компресията да не може да запали и дали трябва да правя нова риза за цилиндъра по размер на сегментите? Моля ви помогнете, защото вече стигам до отчаяние.
          И като за финал, обясни с две думи, ясно, какво сте сменили по мотора.

          Един майстор го прави и е в гаража му и той незнае какво да се направи никога не се е сблъсквал с такъв проблем. Благодаря ви предварително.
          А това с твоя "майстор" как да го коментирам не знам.

          Коментар


          • #80
            До: Kawasaki KLR 600

            Да при разглобяването ангренажа прескочи на долния венец в двигателя, но после оправихме белезите. На новите сегменти ключа е толкова голям, тях сменихме по двигателя защото от старите единият беше счупен.
            YZ 450 F
            0888-939-807

            Коментар


            • #81
              До: Kawasaki KLR 600

              Първоначално публикуван от Offroader_ Преглед на мнение
              На новите сегменти ключа е толкова голям, тях сменихме по двигателя защото от старите единият беше счупен.
              Ти си си за ново бутало и шлайф.
              С тоя ключ от 3мм работата е трагична.

              Коментар


              • #82
                До: Kawasaki KLR 600

                А може ли да избяга цялата компресия от там като и на двата сегмента без масления е по 3 мм? Мисля че от нова риза на цилиндъра по размери на буталото и сегментите ще се оправи. Дайте мнение
                YZ 450 F
                0888-939-807

                Коментар


                • #83
                  До: Kawasaki KLR 600

                  Ти май си си наумил да си правиш риза по това бутало!!Направи си няма проблем !!Само да те питам защо според теб се продават бутала по твоята логика само се прави нова риза и се кара!!
                  Опел Корса В 1,4 82 коня
                  Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                  Ямаха ХТ 600Е
                  Симсон SR 49 1959 г. :D

                  0898234666:D

                  Коментар


                  • #84
                    До: Kawasaki KLR 600

                    Защото до сега ми излязаха частите към 300 лв заедно с гарнитурите, поръчвах ги от Америка. И сега ако взема ново бутало и шлайф, то към него има и нови сегменти и ще излезе сигурно още толкова, а може и повече. И си мислех, че може да се мине по-тънко с риза да уплътни с нея.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 19-03-10, 16:31. Причина: правопис и пунктуация
                    YZ 450 F
                    0888-939-807

                    Коментар


                    • #85
                      До: Kawasaki KLR 600

                      Първоначално публикуван от Offroader_ Преглед на мнение
                      Защото до сега ми излязаха частите към 300 лв заедно с гарнитурите, поръчвах ги от америка. И сега ако взема ново бутало и шлайф, то към него има и нови сегменти и ще излезе сигорно още толко може и повече и си мислех че може да се мине по тънко с риза да оплътни с нея.
                      Няма никакъв проблем да се направи нова цилиндрова втулка. Дори е силно препоръчително. Прави се по новото бутало. При КЛР втулката е чугунена и лесна за подмяна. Така карах доста години. Обърни внимание как стои буталният болт в биелата. Там няма втулка и сглобката трябва да е без хлабини. Също така не бъркай и посоката на буталото.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #86
                        До: Kawasaki KLR 600

                        Първоначално публикуван от Offroader_ Преглед на мнение
                        Защото до сега ми излязаха частите към 300 лв заедно с гарнитурите, поръчвах ги от америка. И сега ако взема ново бутало и шлайф, то към него има и нови сегменти и ще излезе сигорно още толко може и повече и си мислех че може да се мине по тънко с риза да оплътни с нея.
                        Купил си нови сегменти , а буталото е старото , искаш да направиш риза по сегментите , защото имат луфт , а буталото ще влезе ли в новата риза? Провери дали буталото и сегментите са един и същ ремонтен размер , ако решиш да правиш нова риза , потърси стара автомобилна и я преработи до твоя размер.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #87
                          До: Kawasaki KLR 600

                          Мерси колеги! Да, буталото и сегментите съвпадат само трябва да се направи нова риза по тях. Само да попитам, може ли да бяга почти цялата компресия през разстоянията на двата сегмента (3мм) и за това да не иска да пали?
                          Последно редактирано от Offroader_; 17-03-10, 16:16.
                          YZ 450 F
                          0888-939-807

                          Коментар


                          • #88
                            До: Kawasaki KLR 600

                            Първоначално публикуван от Offroader_ Преглед на мнение
                            Мерси колеги! Да, буталото и сегментите съвпадат само трябва да се направи нова риза по тях. Само да попитам, може ли да бяга почти цялата компресия през разстоянията на двата сегмента (3мм) и за това да не иска да пали?
                            С толкова голям ключ на сегментите трябва да си работи и да пуши доста. Друг е въпросът защо, аджеба е сглобен с убити сегменти.
                            Заводската хлабина е 0.3.
                            Със сигурност проблемът с паленето е другаде.
                            Ако майсторът ти е талибан, просто се обърни към човек запознат с тези машини, преди да започнеш да пускаш обяви, че го продаваш на части.
                            КЛР е подчертано чувствителен към свещи.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #89
                              До: Kawasaki KLR 600

                              Проблема не е само в тези 3 мм , а в това , че цилиндъра е износен и сегментите не лягат плътно , от там се губи много компресия. Този майстор дето ти прави мотора , трябва да измери цилиндъра на няколко места ; горе , по средата и долу , като на тези места се мери кръстосано и чак тогава да прецени за кой ремонт си. Когато се износи един цилиндър , се получава елипса и сегментите не лягат плътно. Мотора може да запали и в това положение , просто нещо сте сбъркали.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар


                              • #90
                                До: Kawasaki KLR 600

                                Мерси колеги, в най-скоро време ше кажа резултатите.
                                YZ 450 F
                                0888-939-807

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X