Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLR 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Kawasaki KLR 600

    Първоначално публикуван от ulkataa Преглед на мнение
    ...и не много за хард терени , но в дръги отношения е перфектен за мен поне
    От много малко време го имаш за да говориш така Мотора си става за хард ендуро, стига да можеш да го караш. Тия КЛР-и си вървят и се кантарят много... ще мине време и ще си промениш мнението, първоначално и аз мислех така за ДР-а... а същност той си минава отвсякъде, но за сметка на това ме изморява щото е тежък, то попринцип това си им е проблема на старите ендура, иначе за здравина няма кво се говори... Честит да ти е и внимавай с газта
    KTM Fen

    Коментар


    • #32
      До: Kawasaki KLR 600

      Абе то и ИЖ става за хард ендуро, но си е мъка.
      Само ДР БИГ 750 ми е бил по-тегав от КЛР в гората КЛРа си е добра машина, но не е кросарка все пак. След като му свикнах ми беше горе долу лесен, но ръцете си ме боляха))
      Навил съм му около 70 000 и той направо се разкова, но като цяло бях много доволен.
      Просто трябва да свикнеш с особеностите му.
      Иначе любимата ми машина е ХR
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #33
        До: Kawasaki KLR 600

        Е да то аз не съм казал ,че нестава за хард за напред мисля да минава навсякаде накадето го поведа Задната спирачка сам я натегнал доста ,но някак не чувствам като завлече,въпреки ,че пробвах на една ливада гледам влачиЛично на мен не ми е най-тежак понеже преди това карах една Ява ,която е доста по тежкаПреди няколко дни го пробва един с една Ямаха Тенере и вика треа и аз да си зиам нещо по леко и мощно като твойто Иначе така като карах един др и едно ХТ ми се стори ,че е по лек от тях па знам ли може така да ми се е сторило
        Последно редактирано от ulkataa; 25-03-08, 20:32.

        Коментар


        • #34
          До: Kawasaki KLR 600

          Задната спирачка на КЛР трудно влачи. Нарочно е направена така. Удължи с 40мм щангата отзад и ще влачи, но много внимавай как спираш. Друга вероятна причина за слаба спирачка е износен барабан. Предната спирачка принципно е отлична.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #35
            До: Kawasaki KLR 600

            Ами предната сега ще я тествам понеже нямаше накладки сега съм купил нови и само чакат за поставяне и за тестване

            Коментар


            • #36
              До: Kawasaki KLR 600

              Карането на ендуро без предна спирачка си е руска рулетка)) Оправяй я защото се спира основно с нея.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #37
                До: Kawasaki KLR 600

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Карането на ендуро без предна спирачка си е руска рулетка)) Оправяй я защото се спира основно с нея.
                Аз го карах близо една година без предна и нее кой знае какво

                Коментар


                • #38
                  До: Kawasaki KLR 600

                  Първоначално публикуван от ivo_KLR Преглед на мнение
                  Аз го карах близо една година без предна и нее кой знае какво
                  Не е разбира се - просто е безотговорно.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    До: Kawasaki KLR 600

                    Без предна Браво бе добре, че е 4т и се използва двигателя като ефективна спирачка. Предната при пистовите мотори предната поема около 80% от спирачното усилие при ендурото може би е към 60%. Оправяй я, че като ти потрябва бързо и контролируемо спиране без предна няма да можеш да си го усигуриш. А токова спиране се изисква в критични моменти и тогава ще усетиш липсата на предна спирачка.
                    Успех и умната защото както казва Жоро Хаджиев " Ендурото и сексът не са шега работа!"
                    KAWASAKI Let the good times roll

                    Коментар


                    • #40
                      До: Kawasaki KLR 600

                      Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                      Без предна Браво бе добре, че е 4т и се използва двигателя като ефективна спирачка. Предната при пистовите мотори предната поема около 80% от спирачното усилие при ендурото може би е към 60%. Оправяй я, че като ти потрябва бързо и контролируемо спиране без предна няма да можеш да си го усигуриш. А токова спиране се изисква в критични моменти и тогава ще усетиш липсата на предна спирачка.
                      Успех и умната защото както казва Жоро Хаджиев " Ендурото и сексът не са шега работа!"
                      Да ще я оправя ама ulkata защото мотора вече е негов

                      Коментар


                      • #41
                        До: Kawasaki KLR 600

                        Почти е готова спох чака поставяне на накладки

                        Коментар


                        • #42
                          До: Kawasaki KLR 600

                          Първоначално публикуван от ulkataa Преглед на мнение
                          Почти е готова спох чака поставяне
                          Смени и течността. Имай предвид, че е гадна за обезвъздушаване
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            До: Kawasaki KLR 600

                            Вече е източена Поне това е лесно

                            Коментар


                            • #44
                              До: Kawasaki KLR 600

                              И не прави компромиси със спирачната течност. Вземи най скъпата която намериш.
                              Аз сгреших и сипах някаква евтина не че не спираше ноооо си платих солено за евтинията защото ми се скапа помпата. Проклетата течност беше унищожила всичи гумени компоненти на помпата. Която излезе 70 лева в последствие.
                              Дано съм помогнал на някой защото е много гадно да усетиш как изведнъж спирачката ти омеква маслото изтича покрай буталцето и се сбогуваш с цялата помпа заради някаква си кирлива течност
                              Последно редактирано от iva_kx; 26-03-08, 10:27.
                              KAWASAKI Let the good times roll

                              Коментар


                              • #45
                                До: Kawasaki KLR 600

                                Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                                И не прави компромиси с спирачната течност. Вземи най скъпата която намериш.
                                Аз згреших и сипах някаква евтина не че не спираше ноооо си платих солено за евтинията защото ми се скапа помпата. Проклетата течност беше унищожила всичи гумени компоненти на помпата. Коята излезе 70 лева в последствие.
                                Дано съм помогнал на някой защото е много гадно да усетиш как изведнъж спирачката ти омеква маслото изтича покрай буталцето и се сбогуваш с цялата помпа заради някаква си кирлива течност
                                На капачката изрично е написано каква да бъде течността. Няма нужда от най-скъпата
                                Всякаква върши работа, стига да е правилен DOT.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X