Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLR 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Kawasaki KLR 600

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    На капачката изрично е написано каква да бъде течността. Няма нужда от най-скъпата
    Всякаква върши работа, стига да е правилен DOT.
    Мерси това за капачката не го знаех ,че там пише каква е мерси много

    Коментар


    • #47
      До: Kawasaki KLR 600

      Първоначално публикуван от ulkataa Преглед на мнение
      Мерси това за капачката не го знаех ,че там пише каква е мерси много
      Става въпрос за капачката на казанчето до ръкохватката. След като отвиеш двете винтчета, които я държат, внимателно я отдели, като внимаваш да не скъсаш гумената мембрана под нея. А най-лесно ще обезвъздушиш, като свалиш спирачния апарат от супорта и го вдигнеш на нивото на кормилото Предварително разхлаби обезвъздушителната дюза.
      Прегледай дали се движат добре буталцата, след като дълго не е използвана спирачката и дали са здрави прахозащитните маншони.
      Най-добре ревизирай цялата система, откъм чистота отвътре и гумички и буталца.
      Не прави компромис с това. По презумпция КЛР не е от най-спиращите машини и е редно спирачната система да е ОК.
      В НИКОЙ СЛУЧАЙ НЕ ЛЕПИ ФЕРОДО! Слагай само оригинални накладки. Животът ти зависи от това. Аз веднъж лепих и резултата беше нагрят до червено диск, миришещи накладки и неспиращ мотор.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #48
        До: Kawasaki KLR 600

        Еми накладките са от Пиротска 35 лвл предни.Утре най-вероятно ще ги сменя,че днес няма да имам времеИ много мерси за инфото

        Коментар


        • #49
          До: Kawasaki KLR 600

          Здравеите на всички!От скоро карам КЛР но за мое нештастие ми се налага да направя основен ремонт на двигателя моят въпрос е:Знаели някои какъв трябва да стане дияметърът на цилиндара при трети шлаив????? Благодаря предварително!!!!!!

          Коментар


          • #50
            До: Kawasaki KLR 600

            Достатъчно е в една тема да питаш
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #51
              До: Re: Kawasaki KLR 600

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Като цяло доста здрава машина. За тежък терен е малко тежичка.
              Не и липсва мощност. Разходът на гориво е приятен. Похарчва масло хронично. Някои имат и стартер и манивела. (моя беше такъв) На манивела е приключение паленето... Стартерът е здрав, но бендиксът е капризен. Радиаторите са на шибано място и едно изпускане те прави въздухарка.
              Проблемите с двигателя са концентрирани предимно в главата. Има и балансверига, която се сменя относително често. Понякога проблем създава и автоматичният декомпресор - без него е изключено да запалиш на манивела. На стартер превърта, но бендиксът отива много бързо... С токовете никога не съм имал и минимален проблем..
              Четох някъде, че не се изправял на задна гума... Глупости - изправя се и още как... Слаба задна спирачка - на по-старите е барабанна.
              В общи линии ако караш известно време КЛР или ДР биг 750 всичко друго ти се струва лесно за каране))

              Колега, искам да попитам: имам един проблем със стартера като трагна да паля с него и се мине около 5 секунди добро вартене и после затегне. Меря волтажа на акомулатора при работе6т двигател - 13-14 волта, като трагна да го паля със стартера и затегне- волтажа падне на 5 волта. Сменям акомулатора- прехварлям ток от колата и пак същото. Какво може да е? Дали е бендикса? Мерси предварително.
              YZ 450 F
              0888-939-807

              Коментар


              • #52
                До: Kawasaki KLR 600

                За 5 секунди КЛР трябва да е запалил 5 пъти
                Под затягане какво разбираш? Спира да върти?
                Извади електромотора на стартера, включи го към акумулатора и виж как се държи. Провери го откъм четки, втулки и т.н.
                Бендиксът е от едни ексцентрични ролки, които при износване се заклинват и като последствие двигателят почва да върти стартера и го поврежда.
                При всички случаи не би трябвало да спира при незапален двигател.
                Ако двигателят е отварян е възможно да не е сглобен правилно и оттам да идва проблемът.
                Твоят само със стартер ли е, или има и манивела?
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #53
                  До: Kawasaki KLR 600

                  Като сваля стартера и го вкюча към акwмулатор върти идеално, а на мотора като започне да върти за известно време както казах до 5 секунди, може и да са много, затегне (сваля рязко волтажа на акумулатора и спре да върти). Има и манивела.
                  Последно редактирано от boiko73; 05-01-10, 17:03.
                  YZ 450 F
                  0888-939-807

                  Коментар


                  • #54
                    До: Kawasaki KLR 600

                    Четките и втулките са наред само лагерчето малко стърже и съм взел друго, но не вярвам да е от това проблема. Двигателят не е отварян преди това. Стана изведнъж.
                    Имам и друг въпрос- Какво двигателно масло ми препоръчваш? Мерси предварително.
                    Последно редактирано от boiko73; 05-01-10, 17:04.
                    YZ 450 F
                    0888-939-807

                    Коментар


                    • #55
                      До: Kawasaki KLR 600

                      Или е много износен лагера и допира ротор в статор при натоварване ,или търси пукнатина по капаците. Впрочем , ако е предвидено стартера да сработва заедно с автоматичен декомпресор , а той се е избъзикал , може и това да го претоварва. Ама давай още подробности , че може да е кво ли не.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #56
                        До: Kawasaki KLR 600

                        според мен проблема е в тоците или лоша маса или плусов захранващ кабел прегледай ги за окисление,а това с пада на акумулатора съм сагласен примерно с неговия да падне на 5в ама не вярвам и на колата от която му подаваш ток и той да да падне на 5в ,а може да има6 прекасната клетка на акум. при мен така беше при колата ми.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Kawasaki KLR 600

                          Първоначално публикуван от danail.t.d Преглед на мнение
                          според мен проблема е в тоците или лоша маса или плусов захранващ кабел прегледай ги за окисление,а това с пада на акумулатора съм сагласен примерно с неговия да падне на 5в ама не вярвам и на колата от която му подаваш ток и той да да падне на 5в ,а може да има6 прекасната клетка на акум. при мен така беше при колата ми.
                          И аз съм за тоците, също така и релето може да се погледне.
                          Polaris Magnum 500
                          Mercedes ml320

                          Коментар


                          • #58
                            До: Kawasaki KLR 600

                            Мерси, ще разгледаме и ще кажа какво е станало.
                            YZ 450 F
                            0888-939-807

                            Коментар


                            • #59
                              До: Kawasaki KLR 600

                              Почти съм сигурен, че проблемът ти е механичен и не е нито в проводниците до стартера, нито в самия стартер. За да се убедиш сам - при монтиран на мотора стартер подай ток на клемата на стартера директно от акумулатора на колата. Ако проблемът го няма, удряй гъза в тавана и търси реле за стартера или жици. Ако не - сваляй десния капак на двигателя.
                              Зъбното колело, в което се зацепва стартерът и тези след него, както и бендиксът..
                              Също така не е зле да провериш, дали стартерът има добра маса. Наистина там няма тампони между рама и двигател но разни ръжди, окиси и хлабави болтове могат да се майтапят по този начин.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #60
                                До: Kawasaki KLR 600

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Почти съм сигурен, че проблемът ти е механичен и не е нито в проводниците до стартера, нито в самия стартер. За да се убедиш сам - при монтиран на мотора стартер подай ток на клемата на стартера директно от акумулатора на колата. Ако проблемът го няма, удряй гъза в тавана и търси реле за стартера или жици. Ако не - сваляй десния капак на двигателя.
                                Зъбното колело, в което се зацепва стартерът и тези след него, както и бендиксът..
                                Също така не е зле да провериш, дали стартерът има добра маса. Наистина там няма тампони между рама и двигател но разни ръжди, окиси и хлабави болтове могат да се майтапят по този начин.
                                Ако е възможно да те поправя,не е десния а левия капак.
                                Polaris Magnum 500
                                Mercedes ml320

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X