Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLR 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki KLR 600

    Интересува ме всичко за модела !
    Части, технически справки лични наблюдения в поведението и т.н.
    Води се модел 1987-ма година. Забелязах, че пише, че има и стартер, ще е добре да се дскутира и въпроса по стартера (издръжлив ли е или не, защото аз до сега не съм виждал такъв със стартер, а само с манивела да ги палят, което ме навежда на мисълта, че може би стартерите им не са много надеждни)
    Ето и снимки на модел който ми хареса много:
    Прикачени файлове
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

  • #2
    Какви пари му искат?

    Доколкото знам машината е много яка. На въоръжение е в няколко армии.

    Родригез е човека, който може да каже повече.

    Може би по-добрия избор е КЛР 650 - малко по-късно се появява (мисля 1990) и е с дискова спирачка и отзад.
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от tatkobarba Преглед на мнение
      Какви пари му искат?

      Доколкото знам машината е много яка. На въоръжение е в няколко армии.

      Родригез е човека, който може да каже повече.

      Може би по-добрия избор е КЛР 650 - малко по-късно се появява (мисля 1990) и е с дискова спирачка и отзад.
      Не е ли още по-голям туч и от това?
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • #4
        Мисля, че разликата в теглото не е голяма. А този със стартера може и да е по-тежък.

        Бе ти нали беше пуснал сайтове със спецификации?

        Тук остава да се напишат практически мнения
        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
          Интересува ме всичко за модела !
          Части, технически справки лични наблюдения в поведението и т.н.
          :
          Имам КЛ 600 .Като КЛР-а но няма стартер.Много си ми харесва. Пък и нямям база за сравнение защото от Симсон се качих направо на него.
          Сложих му сегменти от мерцедес , като престъргах пазвите на буталото до необходимата ширина и цяла година само газ и никакви проблеми . Пък и пали като Симсон. Голям и хубав мотор . Подходящ за килограмите ми. (110) Не става за ефектни скокове , но пък къде минава този магарок-не е истина . Следващия ми мотор ще е 650 или 750. И то защото няма евтини 1000 кубикови ендура!
          Уморените коне не ги убиват , нали ??

          Коментар


          • #6
            Преди да премине на XLR 250 и "Дегри" Бат Дак имаше такова чудо.
            Доста километри мина той с него. По едно време му се губеха токовете по 5-6 пъти на час и тъй не успяхме да открием от какво. Колкото псувни отнесе тогава този мотор ...
            Иначе машината е доста по-лека от струга - KLR 650 и e по удобна от него. Със стартер са някои, други не са, но при нарасналите изисквания в ендурото напоследък трудно се кара в трасета с траялски елементи.
            Иначе двигателят му е вечен. Горят вече порядъчно количество масло, но при тези близо 20 години старост... какво искате повече ?!
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              Да бъда малко полезен!
              КЛР-а за мен си е легенда!!!
              Това че е със стартер, само малко кача килцата!
              Самия ел.мотор ще надживее мотоциклета, проблемите идват от към бендикса, но при правилна поддръжка издържа доста години!?!
              Трябва да се следи по-често състоянието на баланс-валовата верига и луфтовете на клапаните!!!
              А всичко останало е както при поддръжката на един 4Т мотоциклет!
              НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ, НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ!?!?!

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                Преди да премине на XLR 250 и "Дегри" По едно време му се губеха токовете по 5-6 пъти на час и тъй не успяхме да открием от какво. Колкото псувни отнесе тогава този мотор ...
                И аз имах проблем с токовете .Както си работи нормално изведнъж гасне и ни дума ни вопъл ни стон.Една седмица ден и нощ в гаража . Електронното понеже е капсуловано, го разглобих остъргах заливката презапоих всичко , смених полупроводниците и кондензаторите и пак същото .
                Оказа се хлабава маса под резервоара .
                Уморените коне не ги убиват , нали ??

                Коментар


                • #9
                  имах един клр650 направо железе мотор излезе,за една година му направих 25000км.и то повечето по черен път,само му сменях веригата и гумите наи вече задната,и веднаж само маслото,имаше само стартер ама проблеми никакви,направо невероятен мотор за мен.

                  Коментар


                  • #10
                    Благодаря ви за коментарите !
                    В интерес на истината прегледах доста КЛР-и но 650-тките наистина смятам, че на практика няма да могат да излезнат на места където излизат 600 кубиковите модели
                    Получих една информация за КЛР600, че почти не се вдигал с газ, това вярно ли е? Въпроса ми е това поради липса на мощност ли е наистина или просто машинката нещо не е била направена както трябва ?
                    Задавам този въпрос, защото съм гледал съвсем противоположни на това твърдение клипове и сега съм объркан
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #11
                      KLR

                      Какво да ви кажа? Според мен е супер ама супер кош. Става само са шосе и за равен черен път. Ужасно тежък, ужасно слаб. Прекалено широка му е седалката и като слезеш от него след три часа каране си като нае....н.
                      А за задна гума гледайте този клип това е старият ми КЛР, който не искам да видя вече :http://hellstormbg.com/extreme/video/video.php клипчето се казва "DJ Ники на едно колело"
                      Иво Георгиев
                      Gworkshop

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнение
                        Какво да ви кажа? Според мен е супер ама супер кош. Става само са шосе и за равен черен път. Ужасно тежък, ужасно слаб. Прекалено широка му е седалката и като слезеш от него след три часа каране си като нае....н.
                        А за задна гума гледайте този клип това е старият ми КЛР, който не искам да видя вече :http://hellstormbg.com/extreme/video/video.php клипчето се казва "DJ Ники на едно колело"
                        Това ти ли си ? В смисъл ти ли го караш
                        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                        [/FONT]________________________________________
                        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                        [/CENTER]
                        [/CENTER]

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
                          Това ти ли си ? В смисъл ти ли го караш

                          Не. Това е известният DJ Ники , който не може да кара на 2 колела
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                            Не. Това е известният DJ Ники , който не може да кара на 2 колела
                            Това клипче го имам от 2 години сигурно и именно от него се "зарибих" в известна степен по този мотор.
                            Как седи въпроса с частите околко тази машина, някой има ли представа ?
                            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                            [/FONT]________________________________________
                            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                            [/CENTER]
                            [/CENTER]

                            Коментар


                            • #15
                              КЛР

                              Да това е колегата. Този мотор беше може би най-хубавият КЛР в бг. Естествено историята започва от Харманли, след това в Ники, в мен и пак в Ники. След това го взеха некви от Пловдив. За части не знам много малко беше в мен, ама май има почти всичко
                              Иво Георгиев
                              Gworkshop

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X