Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи мотор,но кой?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Жив съм, отъркалях го само 3 пъти до сега,ауспуха му още там,това лесно не се троши ма пък много готино се кара по пътя,като пада тежи,време е за тренировки за крака
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Пу Пу Пу …..вече не падам,средна скорост мммммм десетина над максимално разрешената,добре е,че не падам,че ще боли.

      Почти е готов за някое сериозно каране,време няма ма поне мотора позна да се оформя - нови предни пружини с масло Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4254.jpeg
Прегледи:346
Размер:1,004.4 КБ
ID:6928233 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4253.jpeg
Прегледи:347
Размер:972.8 КБ
ID:6928234 ми останаха да сложа,гуми да сменя и да му вържа свирките към дьлгите фарове с копче,че мъца като настъпан.

      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Стоян Боюков-Sariones
        Стоян Боюков-Sariones коментира
        Редактиране на коментар
        Регулирай малко клаксОна с винтченцето !

      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        Много добре изглежда машината!
        Желая много безаварийни кило...мили.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Мерси,ше стане от това мотор макар,че той и сега е много повече от колкото въобще някога ще ми потрябва.


        Аз докато стигна до свирката и съм монтирал другите 2,оригинала е заврян майната си,успях да го видя като монтирах рамката на предния джам,набутан е горе в ляво,половината мотор трябва да разкача пак.
        За половината време му слагам допълнителни свирки / имам комплекта,едната даже е монтирана / и ги връзвам с реле през копче за дьлгите фарове - спуська много по-бързо и лесно го намирам от малкото бутонче за свирката / НОВОБРАНЕЦ СЪМ и гледам да ми е лесно /,свиркаш и светкаш едновременно,по тъмно свиркаш с оригиналната ма тогава разчитам повече на фаровете,а там съм ЦАР 😳

    • Малко разходихме железния кон,2500 километра без проблем / ако не броим изгорялата верига ма тя така си дойде,сега съвсем е за смяна /, от 12 до 40+ градуса,слънце,дъждец,яка мъгла,силен вятър и АЗ доволен от Бавареца,среден разход 55 мили на галон.


      Сан Диего през ЛА, Фресно,Секвоя Национален парк,Йосемити, Тиога и Сонора преходите,Мамът и обратно в наше село.

      2 залитания само и почти изпуснато завойче с никаква скорост,че се загледах в един койот пред мен

      Май почвам да ги чувам нещо нещата 🙄🤣, време ми е да взема и книжка,че карам бандит.
      Последно редактирано от BENZBOSS; 05-09-23, 05:56.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Истински са си дърветата,яко дънери горе,цял Национален парк са си направили хората,много е добро и нямаше много хора първите 2 дни,обикновенно е навалица


        Венцо аз съм скромен и неопитен - за първи път багаж стягам,за първи път товаря и връзвам……..и идеята беше да се спи по хотели,палатката,чувала,столчето……..ги оставих в нас,виж,че даже и раницата вързах на мотора вместо да ми е на гърба.
        Вчера местих някои неща по мотора,че не ти бъркат по вървите за 4-5 часа каране ма на третия ден ми писна да бьркам около зареждачката да си въртя ключа или да се чудя къде да си сложа бутилка с вода или за колко време ‘е си извадя спрея за мечки. Сега съм малко по-наясно кое къде да стои,какво ми трябва и какво да нося другия път.

        Другия път си нося куфарите и големия сак зад мен,но първо ще ги напълня с вода и потренирам малко каране по черно с тях,е така да усетя машинката какво иска.Трябва да преместя тубата с компресора,вчера си монтирах на нормално място вода,спрей за мечки и аптечката,дебелите ръкавици си ги намирам вече без да ровя много.

        Какво взех като новобранец,че нали и това е част от темата - яке за жега,панталони за жега,шина за врат,високите ботуши,Мобиус шини за колената / 12 часа не е проблем с тия седнал / една фанела,пухен елек и пухено яке,гащи и чорапи,едни тенис обувки,бермуди и клин,един панталон за гората ма става и за индианско казино в нищото, четка за зъби.

        Тубата беше пълна и пълна си я докарах,по тая дестинация макс дистанция между бензиностанции е около 90 мили, аз с нормално каране мога да покрия 250+ . Е единия ден се събудихме без ток в хотела,нищо не работеше в градчето,но ние бяхме напълнили резервоарите предната вечер,трудно подминавам бензиностанция след половината резервоар и съвсем невъзможно да си легна без да имам поне 90% бензин.

        Мотора масло не харчи,е това поне го разбрах,не му и спадат гумите макар,че предния ден му преправях задната джанта та да не слагам вътрешна,евентуално по-яки предни пружини му трябват ма това ще сменям като клекнат тия или текнат вилиците.

        Новобранска работа,поне не ме спря полицай,че карам с повишено внимание,чакам да задобрея та да си взема и книжка.
        Последно редактирано от BENZBOSS; 05-09-23, 17:32.

      • Венци- малкия
        Венци- малкия коментира
        Редактиране на коментар
        Забравил си най-важното -
        http://sector-tech.eu/images/lapaz/20170829_192437.jpg

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Мазило,кърпички за задник и Тиксо носех,това червеното го пропуснах,то работи в океана макар,че става да си затапиш кюнеца ако миеш мотора.

    • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2786.png
Прегледи:264
Размер:930.7 КБ
ID:6936101 Е това ми е част от трака,пуснах го като стигнахме до най-голямото дърво по обем в света,Националния парк на Гигантските Секвои.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Разкошен мотор е тоя Баварец. За мен е по-добър от тоя по-новият 850 кубиковият... Само това не можах да го сметна, колко литра гори на 100 км? 55 мили за галон разход...
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • slatanic
          slatanic коментира
          Редактиране на коментар
          Значи тия с големите ГС-и викат един...дедов не става...взимай поне 1200...а ако има пари и 1250...
          Ааааа...ще си карам гърмящият змей за сега...пък догодина ако се поразчепим достатъчно...ще видим...африка ли...гс-ли...мултистрада ли...

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Е по-горе беше отговорил на питане: 5.5/100
          Приемам, че е в метричната

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Венцо последно Тойотата ми даде 33 на 100,че гоних Иван с буса 2000 километра натоварен с 3 моторетки в ремаркето,с нея не става.

          Един от компанията беше със скутерче 500 кубиково,купи го вечерта на трьгването с идеята да дойде с нас,не го знаехме колко му е резервоара и 3-4 пъти спряхме на 100 мили преход та много лесно се смята колко харчи.

          Иначе ДА, 5.5 литра на 100 с тежките гуми,леко натоварен с вдигнато стъкло и около 120 скорост.Можеха да му пернат едно резервоарче още 6-7 литра някъде,няма;е да е зле.

          Иначе мотора за мен става - нито ще заякна,нито ще съм пак на 25, каквото мога и искам от него го може,че и много повече,едни яки предни пружини само му трябват като ‘е го товаря и това е.

          От вчера с нова верига и венци,че старата се предаде и вьртешно беше сдала багажа.

      • https://www.mobile.bg/obiava-5171750...0-gs-adventure
        Не знам дали е проблем да сложа линк...ама.. е на сложих...та как ви се вижда това,че премятам едни очи напред назад като прасе в люцерна...
        Цената и годината ми харесват как кореспондират с километрите,ако са верни.
        Ще ми спести нуждата от бъркане в джоба тъй като е по-евтин от машината която продавам аз.
        Смятам и от към комфорт ще е добре...
        А сега братята...какво ще кажат,а аз чакам след малко да идва купувач да гледа...
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • Гледан мотор. Малко километри. Цената е добра! Само го питай, защо едната капла е черна, а другата жълта. Ако обяснението те устройва отнасяй го без колебание.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • Обяснението е добро.
            Купуван от марио,обслужван в бмв с изключениена последния сервиз.
            Навежда ме на мисълта че километрите не са тия…не че това в важното.
            Удар миналата година в мантинела.Нови колове и джанта.Старата била налична…да се види какво е било…Не бил крив…Ауспусите били оставени каквито са след удара.
            Та кво да кажа…Със смесени чувства съм…
            Младежите минаха да пробват моя…сега го мислят…да видим какво ще измислят…
            И аз какво ще измисля…
            Има един 2017 800 гс на 17500лв също бива ама задигаме парата….та …нагоре има и други…
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Имам 2017 F800GS и 2016 F800GSA. Тоя втория го взех, че Димо се измъкваше с извинението “защо да идвам, как ше караме до Аляска, като нямам мотор…” Е, сега има мотор, айде да видим!
              Както и да е де, Адвенчър модела има по-голям резервоар и по-добра ветрозащита. 2017 е с електронна газ, аз имам 3-4 различни настройки, карам го на Спорт, другото не ме интересува. И настройки на задния амортисьор имам , и там само Спорт.

              Качи го на извънградско, вдигни 120-130 км/ч, ако ти хареса и можеш да се примириш с вибрациите, взимай. Ааа, и кълве като кон на празна ясла с тия меки пружини отпред, ама други пружини са $220 та не е болка за умиране. Тоя Ротакс двигател го дават за много държелив, тия километри нищо не са.
              Ако не ти хареса- аз съм се загледал в 1200 GS, 1250 GS или Африка.

              Успех!
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                Обяснението е добро.
                Купуван от марио,обслужван в бмв с изключениена последния сервиз.
                Навежда ме на мисълта че километрите не са тия…не че това в важното.
                Удар миналата година в мантинела.Нови колове и джанта.Старата била налична…да се види какво е било…Не бил крив…Ауспусите били оставени каквито са след удара.
                Та кво да кажа…Със смесени чувства съм…
                Младежите минаха да пробват моя…сега го мислят…да видим какво ще измислят…
                И аз какво ще измисля…
                Има един 2017 800 гс на 17500лв също бива ама задигаме парата….та …нагоре има и други…
                След удар и крива USD предница , няма как да не бъде крива рамата , при тези килограми на мотора и най-вече при тази рама.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • Съгласен.Със сигурност няма да е тоя мотор.
                  Както казах има и един базов гс800 2017 с доста екстри на 17500,а и някоя африка до тия пари би свършила работа.
                  Ако отида нагоре в момента има промо на туарег 660 на 23К и сузи. 800де на 22К нови от магазина.
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X