Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи мотор,но кой?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    За такива съм приготвил 2 бона,че бях с брата в магазина като се спретваше за рицар без броня и даже на дильрски цени 2019 година модели сметката му я теглиха долу горе 2 бимберици..........то само каска да беше,един багажник пластмаси баси и това без да смятаме ако решим да се кара в снега горе,че аз и такава идея имам от как им се радвах на едни луди преди 2 седмици

    Кофти ма ден болница като ти е 10 бона леглото само не 2 ми 20 ше даде човек,с 2 бона обаче се оправяш от главата до петите ако имаш приятелче в бизнеса,иначе 4-5
    Човек,не ми се сърди,ама ти до кой клас изкара в България?Праскай тук там по една точка или запетайка.Модератор си все пак.Човек за пример дето се вика.

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Прави сте Дееба,една запетайка не съм сложил,добре,че някой друг ми ги слага.

      Има/няма 11 изкласих ма не си личи,у форум съм все пак,не на класно по литература.

      А за господин модерирания - колко пъти съм те модерирал теб или кой да е?Или колко да не заспиш а......въпросителна

    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      Модерирайте, за това са Ви гласували доверие.
      Може да не са ми модерирали мненията, може би защото винаги съм полагал старание да пиша правилно и без груби изцепки.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Отличник - Продължавай все така,аз няма да следвам
      Последно редактирано от BENZBOSS; 10-01-20, 03:44.

  • #47
    Във никакъв случай не правете грешката да си вземате цяла ризница (тип като показаната в линка) !!
    С това нещо единственото, което може да се случи е човек да уври и колабира...
    (особено предвид терените ви).
    - „Кросовите” нагръдници (моделите на thor и leatt за мен са най-свестните) са в пъти по-удобни, но към тях задължително трябва да се добавят налакътници и раменни протектори (ако няма такъв към нагръдника).

    Не сте социалнослаби , та направо си вземете шини за колената. Не наколенки!!
    Шини трябват (knee brace).
    Цената не е от приятните (от около минимум 500 $ нагоре ще е за чифт от ефтините), но си заслужават всяка стотинка!
    /Моделите на leatt примерно ще са около тия пари и не са лоши/

    Каската - не се хвърляйте веднага на най-скъпите, щото не значи че са най-свестните (примерно Airoh )
    Гледайте да е не толкова колко е лека, а какви отвори за вентилация има!
    /+ и да не са я напълнили с дунапрен като за една ушанка ... (пак като прехваления airoh ) /

    Ботушите - със става + като ги натиснеш отстрани да се не сгъват като гумен цървул!
    /Sidi и Gaerne в момента яко ги плюят, че качеството им се е сринало до под тинестото дъно...
    Аз съм сега с Forma predator- удобни са, ама малко тежки (то и общо взето няма как да са по-леки). Единствено лоста на спирачката ми е изял част от подметката, ама го отдавам на агресивната тунинг пета дето е за натискането му (има зъби като на комшийския доберман)./
    ​​​​
    ​Всичко друго е шарени дрешки и парцалки​​​​​​ и там програмата може да е волна - кой каквото му душа и портмоне сака .

    Коментар


    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      За защитна екипировка на правилно вложените от мен пари до сега са ботуши Сиди кросфаър. Първо старите, а преди 2 години и новата версия. Невероятно добре и сигурно се чувствам с тях. Протекторите, които ползвам са Асербис и Лиит брес, наколенките -Асербис. Каските са Флай карбон и стар модел на Шой, а преди това -асербис, която ми се разхлопа-стана ми голяма. Меки ръкавици флай или асербис.
      Имам и яка лиит брес, но не ми е удобна и не я ползвам. Наколенките съо не са ми висок клас, не пазят от усукване на глезена, но с такива трудно се ходи и е невъзможно цял ден да крачиш като робокоп с такива. Оправдавам ползването им сапо мпри мотокорос.
      И по-добре китайски протектор отколкото никакъв .

    • BulAf
      BulAf коментира
      Редактиране на коментар
      За шините само не мога да се съглася (убедих се по трудния начин де) .

      И аз ползвах обикновенни наколенки (със става). Веднъж залитнах късметлийски с мотора (спрял...) и крака дето пое тежестта само рече цък.. Нищо скъсано, но един месец куцане.
      На последното търновско състезание си вдигам мотора в едно дере и въобще не знам как ама се озовах на гъз в шипките, същото коляно (късметлийско) пак каза „цък” ама бая по-силно и имах около половин час откровен разговор с Господ пълен с обещания и клетви във вярност.
      Явно съм бил убедителен, щото пак нямаше нищо скъсано, ама куцането (+ бастун..) и болките бяха едни три и кусур месеца... (и още боли понякога).

      Та реших да не чакам и червен картон да ми покажат, събрах пари и си намерих (късмет) по размер шини втора ръка.
      Да в началото верно е малко странно носенето, но на четвъртото-пето каране въобще не правят впечатление.

      За мен човек може да си позволява волност (пестеливост) спрямл тоз възел в човешкото тяло до 30 годишна възраст максимум.
      След това истинско възстановяване от травма никога не настъпва .

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Имам дясна DonJoy Armor,казват,че ставала за мотори,аз я ползвам главно за ски и други странни дейности за моята възраст.

      Да питам - това не пази капачката,а гледам повечето добри тук са с протектор точно там,има ли модели който са комбинация шина и протектор за капачката?Цената май няма значение,моята беше 500 и малко,ново коляно 60 бона та няма и 1% от цената му.

  • #48
    Шина една имам,остава още една да си взема и да ми стъпят на колко си продадох Мерцедеса ОБАЧЕ това не пази капачката ми само от обръщане на коляното и усукването му.Ще прегледам какви ползват сакатльците по тия мотори.

    Цяло яке става за снега горе,иначе ще дебна като на брата пласмасариите,малко като мъжко Лего става ма в тая мръсна жега тук и аз не се виждам да кретам с цяла пластмаса.


    За каската няма да се съглася обаче,или върха на сладоледа / или малко под него / или не си играя,няма да купувам всяка седмица каски я,брата има някаква,приятелчето има един магазин с тия,все ще се намери кофа за мойта тимбврица.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #49

      Коментар


      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        Без да съм изгледал целия клип, защото не разбирам инглиш ще вмъкна само това, че мотокроса е различен от ендурото и още по-различен от нашето каране по цял ден с протектори, ходиш, обядваш, клякаш в тоалетната без да сваляш нищо друго освен каската.

    • #50
      Мерси,току що ми удвои бюджета за пласмаски

      По форумите хвалят Мобиус 8 както и тия Арктерис или там как ги пишат,последния модел.Попаднах на тия ревюта за 2018 моделите,първите 3 са си същите,Мобиуса е различен дизайн за тая година.

      Къде се хванах и аз на това хоро.......ма ще се тропа,няма как.

      Благодаря отново
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #51
        Аз защото карам като пенсионер, още не съм разбрал, че ми трябват шини, карам си с някакви гъзарски наколенки. Е сега вече и на шини минавам /брат, купувай за двама/.
        За нагръдника- имам 2, на Ацербис, единия по лек за жега, ама няма налакътници /кофти/, другия има всичко, ама лятото ще е жега. Сега, даже и в пустинята, е около и под 20 градуса /Целзий/- пак се потя, ама не е от жегата, просто новобранец се бори като прасе с тиква с тоя КТМ.
        Аз още не мога да разбера точно кое е добро и кое не, падам с малки скорости, там каква да е пластмаса май върши работа.
        Ботушите са ми Алпайнстар Тек7, или аз съм смотан, или спирачката ми е много добра, ама аз крачната я знам, че съм я натиснал, като ми поднесе задника. Явно съм смотан. Каската карбонова някаква, да била лека, да не съм се уморявал. Абе, я някой да махне 40 коня от тоя КТМ, ще се уморявам в пъти по-малко! Хахаха
        Днеска за малко да не купя и една Хонда CRF250LE. Беше на далавера! Ама се оказа, че моя КТМ бил 70 паунда по-лек от Хондата, и се отказах. Абе, от какво ги правят тия КТМи, че са толкова леки?!
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          По бързо се чупят/това за КТМ/, живота им е като на заря-блестящ, но кратък.
          за протекторите писах вече: по-добре някакъв протектор отколкото никакъв, но по-новите са по-удобни, не те правят толкова робокоп и някои не спарват толкова много.
          И двата ми протектора за торс са с D3O, но не знам до колко помага в протекцията.

      • #52
        Тежки ма по 6 бона нови,КТМа лек и добре оборудван ма 11........е и аз това сега гледам,баси КТМите,пари давам леко да е,заради коляното

        Търси ми КТМ,не се заплесвай по Хонди,може и Хуски или Бета / е сега ги ровя да видя имат ли като за първа пушка /.

        Husky FE250 ако ти падне се мятай,ставал за стари кучета
        Последно редактирано от BENZBOSS; 10-01-20, 05:55.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Карам уж сравнително лек мотор -шерко, но ако знаеш как тежи като трябва да го изправям. Двутактовата Бета на сина ми макар и по-тежка като ТТ данни се усеща по-лека като я изправяш заради ниския център на тежеста. По лесно управляема е и се кара като велосипед.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Двутактово твърдо не,центъра на тежеста ше го мисля после

      • #53
        Аз моя КТМ /250 паунда тежък/ си го изправям без абсолютно никакъв зор. Не е в килата. Проблема ми е, че съм се вкопчил в него постоянно, и от това ме заболяват ръцете, това ме уморява. Ясно, че трябва да се отпусна, ама нали новобранец, борба за живот! Хахаха
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Проблема ми е да го спра да пада с мойто коляно и малко да се замисля и ще стане като ония виц Маце много ти пада колелото.Търси го лек,че ти си при Иван,аз дебна и се ограмотявам

      • #54
        Най-добрият съвет по въпроса:

        Коментар


        • #55
          Още едно за четене значи,Кавасакито

          Мерси
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #56
            да, определено изборът ти е труден. но пробвай да си го улесниш сам:-с нещата за всеки по-начинаещ /ноу офенс/: като седнеш на седалката, краката да стъпват с цяло стъпало на земята и леко сгънати в колената. позицията на каране да е по-скоро изправена,или леко напред. още от времето когато продавах ямаха в първия магазин в софия въобще се сещам за т.нар. "японски тест. мотоцикълът се пуска на земята внимателно-все едно вече си паднал- и се опитваш да го вдигнеш сам.ако успееш без да влагаш екстремна сила-значи е твоят...както сам се сещаш идеята на това упражнение е, че ако си сам някъде по пътя и не даи си боже паднеш-да можеш сам да се изправиш. дано е било полезно!

            Коментар


            • #57
              Първоначално публикуван от boda nx Преглед на мнение
              да, определено изборът ти е труден. но пробвай да си го улесниш сам:-с нещата за всеки по-начинаещ /ноу офенс/: като седнеш на седалката, краката да стъпват с цяло стъпало на земята и леко сгънати в колената. позицията на каране да е по-скоро изправена,или леко напред. още от времето когато продавах ямаха в първия магазин в софия въобще се сещам за т.нар. "японски тест. мотоцикълът се пуска на земята внимателно-все едно вече си паднал- и се опитваш да го вдигнеш сам.ако успееш без да влагаш екстремна сила-значи е твоят...както сам се сещаш идеята на това упражнение е, че ако си сам някъде по пътя и не даи си боже паднеш-да можеш сам да се изправиш. дано е било полезно!
              За туристически мотоциклет съм съгласен с теб , но тук става въпрос за офроуд мотоциклет , няма да се кефи на вятъра покрай ушите , а ще заравя нос в пясъка , ще прави кълбо напред и назад , все приятни неща за не пораснали младежи. Та тук стъпването е различно както и килограмите , стъпенки , седалка , кормило са в друга позиция , и имат възможност за корекция.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #58
                Аз това оранжевото 450 кубиково КТМ си го вдигам от земята много лесно, даже и с пълен голям резервоар-никакви проблеми. Мъчат ме конските сили. Днес ще му слагам тоя комплект с различните охльови дето ми го препоръчаха в предните страници, и дано стане малко по сприхав. Аааа, и вчера минах тестовете пред КАТ, вече мога да си се юркам и по улиците с него. Обявявам код червено за Сан Диего! Хахаха
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #59
                  Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                  Аз това оранжевото 450 кубиково КТМ си го вдигам от земята много лесно, даже и с пълен голям резервоар-никакви проблеми. Мъчат ме конските сили. Днес ще му слагам тоя комплект с различните охльови дето ми го препоръчаха в предните страници, и дано стане малко по сприхав. Аааа, и вчера минах тестовете пред КАТ, вече мога да си се юркам и по улиците с него. Обявявам код червено за Сан Диего! Хахаха
                  аааа кода не беше ли с друг цвят-за сняг? а снимки да чакаме ли скоро, или по-натам,като задобрееш

                  Коментар


                  • #60
                    Това “сняг” какво е? Тука такова нещо нямаме.
                    Ето на 4 снимки от предпоследното каране- голяма навалица, карам си по едни шарени баири, и зад тях поляна с километри. Тъкмо се наострих да се юркам по пошяната, и гледам някакви знаци. Бомбички имало! А такава хотина поляна!
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X