До: CRF mania (само за пристрастени)
Да, всичко започна миналата година но и аз като Ива и Краси чак вчера намерих време да обърна внимание на моя мотор
и бързам да понапиша нещо вдъхновен от професионлното изпълнение на Гълъбин.
Това е снимка на мотора ми такъв какъвто излиза от завода.
Не е моя защото точно като го сглобихме не съм го снимал.
А ето го и БобиМХ и нашият модератор Краси. Благодаря им
И така започна "трансформацията" на мотора...
Дебело 28мм. кормило рентал червено замени оригиналния рентал 22мм.
Веднага на кормилото бяха монтирани гардове за ръцете на Цикра от Гоблин...
Гардове на радиаторите на Девол благодарение на МЕНЕ...
Фабрично запушеният ауспух беше заменен с ръчно изработения от американските братя "Уайт Брадърс"... пак мерси на мене.
На снимка 2-3-4 се вижда какъв е фабричният
И така след като го покарах точно 300км сметнах, че е дошло време за сериозен тунинг...
И започнах като пчеличка да събирам части и аксесоари....
И естествено нов кит за карбуратора без който не може, нови джетове, игла и .... за регулиране на сместа.
Това нещо /не знам как се казва на БГ/ дава възможност по време на каране да си регулираш сместа
в зависимост от надморската височина или темперетурата на въздуха
И разбира се за лаик като мен най-важен е човека който да монтира всичко това.
Ето го, БУДИН без него съм като .......
Щях да забравя и новият по голям резервоар на ИМС 3.2галона около 14литра
замени фабричният 8.5литров.
И така ред е на карбуратора да бъде реджетнат.....
Ето я и джаджата за миксиране...има скала от 1 до 4 за лесен реглаж
Иглата на ФМФ, много по тънка от заводската за да пропуска повече гориво.
Аууу щях да забравя и филтърната кутия и естествено филтър. Завдският филтър беше заменен със спортен и по отворен такъв на Туин Еър а кутията беше отворена още малко
за да може да се увеличи притока на въдух пропорционално на бензина чийто приток също беше увеличен със джет 165.
Макар, че заводският филтър е чисто нов.
Нова капачка със щека за маслото и препазител за картера който стой пред веригата
тъй като махнах фабричните защото там се събира много боклук.
Чисто нов метален маслен филтър който си идва с капак за двигателя защото е малко по дълъг.
Не се сменя само се почиства с обезмаслител /спрей/ и после компресор.
Нови пак незнам как се казват ограничители за задната гума, за опъване на веригата
Вижте цвета на грестта...
Това е щото бяхме изяли свинската мас
Нова капачка за казанчето на спрачната течност и скоби за ръчките на съединителя и спирачката със тефлоново покритие
Тефлона на тези скоби го дават, че дори и да са много стегнати при удар се превърта и не се чупят ръчки но знам ли ще видиме
Да не забравиме и задната спирачка и на нея ново капаче.
Маслото за скоростите се сдоби с алуминиева капачка
Нов водач за веригата, не че другия е стар ама ..
Щях да забравя чорапите на предницата и клапани за обезвъздушаване
Сега остана да монтираме новия резервоар...
Така за сега до тук. Не сме сглобили мотора докрай защото чакам да пристигнат още някои много важни части като демпфер и др. Надявам се до края на февруари да го завърша на 100%.
В момента съм дал да ми се претапицира седалката тъй като си купих комплект лепенки заедно с нова тапицерия /някаква дето не се плъзгала/ ама незнам.
Имайте търпение ще има част втора.
Всички снимки ТУК
П.П. Знам за лошото качество на снимките но за фотоапарат парите вечно не стигат.
Да, всичко започна миналата година но и аз като Ива и Краси чак вчера намерих време да обърна внимание на моя мотор
и бързам да понапиша нещо вдъхновен от професионлното изпълнение на Гълъбин.
Това е снимка на мотора ми такъв какъвто излиза от завода.
Не е моя защото точно като го сглобихме не съм го снимал.
А ето го и БобиМХ и нашият модератор Краси. Благодаря им
И така започна "трансформацията" на мотора...
Дебело 28мм. кормило рентал червено замени оригиналния рентал 22мм.
Веднага на кормилото бяха монтирани гардове за ръцете на Цикра от Гоблин...
Гардове на радиаторите на Девол благодарение на МЕНЕ...
Фабрично запушеният ауспух беше заменен с ръчно изработения от американските братя "Уайт Брадърс"... пак мерси на мене.
На снимка 2-3-4 се вижда какъв е фабричният
И така след като го покарах точно 300км сметнах, че е дошло време за сериозен тунинг...
И започнах като пчеличка да събирам части и аксесоари....
И естествено нов кит за карбуратора без който не може, нови джетове, игла и .... за регулиране на сместа.
Това нещо /не знам как се казва на БГ/ дава възможност по време на каране да си регулираш сместа
в зависимост от надморската височина или темперетурата на въздуха
И разбира се за лаик като мен най-важен е човека който да монтира всичко това.
Ето го, БУДИН без него съм като .......
Щях да забравя и новият по голям резервоар на ИМС 3.2галона около 14литра
замени фабричният 8.5литров.
И така ред е на карбуратора да бъде реджетнат.....
Ето я и джаджата за миксиране...има скала от 1 до 4 за лесен реглаж
Иглата на ФМФ, много по тънка от заводската за да пропуска повече гориво.
Аууу щях да забравя и филтърната кутия и естествено филтър. Завдският филтър беше заменен със спортен и по отворен такъв на Туин Еър а кутията беше отворена още малко
за да може да се увеличи притока на въдух пропорционално на бензина чийто приток също беше увеличен със джет 165.
Макар, че заводският филтър е чисто нов.
Нова капачка със щека за маслото и препазител за картера който стой пред веригата
тъй като махнах фабричните защото там се събира много боклук.
Чисто нов метален маслен филтър който си идва с капак за двигателя защото е малко по дълъг.
Не се сменя само се почиства с обезмаслител /спрей/ и после компресор.
Нови пак незнам как се казват ограничители за задната гума, за опъване на веригата
Вижте цвета на грестта...
Това е щото бяхме изяли свинската мас
Нова капачка за казанчето на спрачната течност и скоби за ръчките на съединителя и спирачката със тефлоново покритие
Тефлона на тези скоби го дават, че дори и да са много стегнати при удар се превърта и не се чупят ръчки но знам ли ще видиме
Да не забравиме и задната спирачка и на нея ново капаче.
Маслото за скоростите се сдоби с алуминиева капачка
Нов водач за веригата, не че другия е стар ама ..
Щях да забравя чорапите на предницата и клапани за обезвъздушаване
Сега остана да монтираме новия резервоар...
Така за сега до тук. Не сме сглобили мотора докрай защото чакам да пристигнат още някои много важни части като демпфер и др. Надявам се до края на февруари да го завърша на 100%.
В момента съм дал да ми се претапицира седалката тъй като си купих комплект лепенки заедно с нова тапицерия /някаква дето не се плъзгала/ ама незнам.
Имайте търпение ще има част втора.
Всички снимки ТУК
П.П. Знам за лошото качество на снимките но за фотоапарат парите вечно не стигат.
Коментар