До: CRF mania (само за пристрастени)
Не, и това е един от малкото минуси но и за това има лек.
1- Купува се кит с който задната спирачка се слага на мястото на съединителя...помпа с дълъг брониран маркуч..
2- Ако е нложително да стой мотора се слага напряко на склона или се ползва малка хитрост...натискаш педала на задната спирачка и поставяш една пръчка между капака на съединителя и педала или камъче..да държи педала натиснат докато решиш да тръгваш или си почиваш
Както казах по-горе има си и минуси но са нищо в сравнение с плюсовете..
Гледам, че си с АТВ на аватара и съм говорил с Антим за проблеми с този род съединители за АТВ но досега не съм чул подобен проблем с мотор...
Не, и това е един от малкото минуси но и за това има лек.
1- Купува се кит с който задната спирачка се слага на мястото на съединителя...помпа с дълъг брониран маркуч..
2- Ако е нложително да стой мотора се слага напряко на склона или се ползва малка хитрост...натискаш педала на задната спирачка и поставяш една пръчка между капака на съединителя и педала или камъче..да държи педала натиснат докато решиш да тръгваш или си почиваш
Както казах по-горе има си и минуси но са нищо в сравнение с плюсовете..
Гледам, че си с АТВ на аватара и съм говорил с Антим за проблеми с този род съединители за АТВ но досега не съм чул подобен проблем с мотор...
Коментар