От посочения сайт на колегата по горе, разбирам , че ако мотора се използва за разходки(както моя милост) Без тормоз и гаври, то маслото на двигателя и скоростите , заедно с масления филтър, може да се сменят на 600 мили( около 900км.), Както и останалите компоненти на мотора, също на толкова. Някой от вас имащите 250Х(моя е 2004г. модел) така ли процедира?
Лично аз на всеки 15 моточаса си сменям маслото на двигателя+ филтър , а на ск. кутия на 45 моточаса.
Как си поддържате Х-овете? Мнения по тези въпроси?
Engine service interval Racing - same as 250R ( Every 6 races or about 15 hours )
Non-racing - 600 miles (transmission oil, engine oil and filter)
Ето и за останалата част.Ясно е , че след всяко излизане, мотора е хубаво да се преглежда:
Other 250X
Non-engine service interval
Racing - same as 250R ( Every 2.5 hours )
Non-racing - 600 miles
Така е значи,щом го пише човека .Мисля че и тук някаде съм чел подобно нещо.
Не си мисля че е някои супер CRF професионален специалист,но за да направи този саид/блог /........ изглежда доста е прочел и много се ровил в нета което взима адски много време което ние нямаме.
Дойде време за смяна на акумулатора. CRF 250X 2004г. модел. Приемам всякакви съвети и марки. До сега бях с TCS YT4L-BS, марката не е знам точно. Ето снимка
Също ще сменяме верига и венци. В момента съм с 13/49(Предния собственик го е карал на по-скоростни трасета и затова е така) Ще си минавам отзад на 53 зъба. Та.... марка, модел, от какви сте доволни? Алуминиеви или стоманени, или... ? Карам спокойно без гаври и докъдето ми позволява скромния опит на "кози" пътечки. Че мотора може да минава, ама трябва и някой, който да може да му използва целите възможности.Аз за сега не успявам, хехехе. Верига? О-ринг, Х-ринг....... и др. В момента съм в чужбина и от една година не съм барал мотора. Забравих, за марката, но мисля че беше рентал веригата. Помня че е О-рингова. Но вече доста се е разтегнала, чука-трака на ниски скорости и обороти.
Като цяло във венците има още живот, но знам , че е хубаво да се сменят заедно.
Мерси предварително на отзовалите се. А! изчетох темите за веригите и техн. части Търся за конкретния модел
53? Ще копаш само дупки ,а ще стане и много сприхав. Ако сложиш и алуминиев ,след всеки камък ще го изправяш. От Карловските само желязен венец, алуминиевите са много меки.
Веригата Рентал R3 на 450-то кара два сезона, а на 250...незнам. От RK KRX не съм доволен.
Еми за сприхавостта не съм се замислял толкова.Както казах не съм чак голям екстремист За 2 години имам около 150 моточаса опит на на мотора ми. Купих го и тогава започнах да се уча . С други мотори изобщо през живота ми се събира сумарно 1 час каране еххехе.
За венците, можеби ще е така, но покарах малко из едни пътечки едно кавазаки klx 450 чист крос със 13/53 венци. Хареса ми Да без значение на коя скорост си, вечно тръгваше да се изпрая.
Не писах, но отпред мисля да си минавам на 14 зъба или снощи се зачудих за 13/50, та според вас кой е по добрия вариант? Оригинално 250-ката си излиза с 14/53.
Еми за сприхавостта не съм се замислял толкова.Както казах не съм чак голям екстремист За 2 години имам около 150 моточаса опит на на мотора ми. Купих го и тогава започнах да се уча . С други мотори изобщо през живота ми се събира сумарно 1 час каране еххехе.
За венците, можеби ще е така, но покарах малко из едни пътечки едно кавазаки klx 450 чист крос със 13/53 венци. Хареса ми Да без значение на коя скорост си, вечно тръгваше да се изпрая.
Не писах, но отпред мисля да си минавам на 14 зъба или снощи се зачудих за 13/50, та според вас кой е по добрия вариант? http://m.ebay.co.uk/itm/221548221579...гинално 250-ката си излиза с 14/53.
Това, че каваазакито е било с такова съотношение на венците, няма нищо общо с твоя. 1-во е крос, 2-ро е 450 а и за него тия венци ще го накарат със 70 да му се покаже биелата.
Да, така е, кавата е с 4-ри скорости, моята 2-ра е колкото неговата първа. Но момчето 3-ти сезон си го кара така. Вдига над 120км/ч и над 13500об/мин. Има си ел. екран марка ВАПОР и на него запаметява такива данни Засега биелата си е на място.
Иначе последно се спрях на 14/53. Скоро ще разберем как е. Макар , че сега както е с 13/49, идва един зъб разлика, а незнам дали аз нещо ще усетя
Аз знам, че един преден зъб, отговаря на 3 задни зъба. Това верно ли е или ми е грешна информацията,"да си сверя, часовника"
Отпред имам един зъб разлика(демек 3 зедни), а отзад имам 4 зъба разлика. Затова и писах, че ще има само един зъб разлика.
Но, като цяло, ако станат мааалко по къси скоростите от (13/49) ще ми е още по-добре.
Друго. Мотора, не е пален от почти година(11 месеца)
Някакви съвети. Миналата пролет, като го палех, беше стоял 4-5 месеца, само му източих стария бензин, налях нов, ритнах 4-5 пъти манивелата, леко да разварти маслото и чак тогава ритнах да запаля. Запали веднага Но акумолатора беше умрял нацяло, та 2 семици го покарах като го палех от манивела. Като загрееше малко трудно се палеше, даже, ако не натисках топлия смукач изобщо не искаше. С него, най-много от втора манивела. И все пак си е грехота да имаш ел. стартер и да палиш на манивела хехе.
При вас как е паленето от манивела?
Грешна ти е "информацията" . Казва се предавателно отношение : делиш броя на зъбите на задния на броя на зъбите на предния . В случая 49:13 = 3,77 . Така , че в твоя случай 1 зъб отпред отговаря на 3,77 зъба отзад .
Коментар