Обява
Свий
Няма добавени обяви.
CRF mania (само за пристрастени)
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от dinkovv Преглед на мнениеЗдравейте отново, колеги търся някой майстор на ел инсталацията на ЦРФ Х или някои колега с такъв модел да ми каже как да свържа това проклето реле(за което писах по горе) проблема ми е че предишния ми "майстор" е отрязал буксите и сега не знам кой кабел къде да свържа
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Цял живот карам ямахи и аз да взема да се впечатля от едно нововъведение поставено на новия CRF гениално нали.Единствено ме съмнява дълготраиноста на двата шарнирни болта.
Uploaded with ImageShack.usGilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от Радо Преглед на мнениеЦял живот карам ямахи и аз да взема да се впечатля от едно нововъведение поставено на новия CRF гениално нали.Единствено ме съмнява дълготраиноста на двата шарнирни болта.
Uploaded with ImageShack.usМОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнениеОт 2008г всички 450х си го имат.Не е никак ново.[URL="http://www.youtube.com/watch?v=9HxSw-FCv8U&feature=related"]
[/URL]
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Чудя се дали има един проблем при CRF и дали при всички е така. Когато се кара в права линия и трасето е набраздено или има леки вадички или коловозчета, всяко от тях дърпа кормилото в ляво и в дясно, сигурно е нещо свързано с ъгъла на предницата при CRF, защото при КТМ този проблем го нямам. Може и без да държа кормилото да мина през същото место и мотора ще си върви напред.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от menkata Преглед на мнениеА дали върши работа.Някой пробвал ли е с него и без него има ли осезаема разлика[URL="http://www.youtube.com/watch?v=9HxSw-FCv8U&feature=related"]
[/URL]
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнениеЧудя се дали има един проблем при CRF и дали при всички е така. Когато се кара в права линия и трасето е набраздено или има леки вадички или коловозчета, всяко от тях дърпа кормилото в ляво и в дясно, сигурно е нещо свързано с ъгъла на предницата при CRF, защото при КТМ този проблем го нямам. Може и без да държа кормилото да мина през същото место и мотора ще си върви напред.
Един приятел кара КТМ ЕХС400 и казва, че за разлика от Кавазакито КЛХ което имаше преди, този изобщо не се влияе от коловози. При Сузуки ДР350 също се усеща едно побутване, когато има плитки коловози, докато 1998 ЕХС125 върви по конец.
При 2009 Honda CRF250R ъгъла на кормилната колонка го дават 27.9, докато при 2009 КТМ EXC250 ъгъла го дават 26.5 т.е. на хонда предницата е "по-стръмна". Офсета и той оказва влияние на управляемостта ама точно как - мистерия.2010 CRF 250 R
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от menkata Преглед на мнениеХайде бе "маняци"никой ли не е пробвал как се държи мотора със и без демфера сваля се за една минута
С демпфера го няма, а без него го има2010 CRF 250 R
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнениеДемпфера се слага заради ефекта "handshake" - кормилото започва самО да се върти бързо наляво надясно.
С демпфера го няма, а без него го имаПоследно редактирано от viki terzieva; 16-08-10, 15:34.[URL="http://www.youtube.com/watch?v=9HxSw-FCv8U&feature=related"]
[/URL]
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Този damper имам чувството че са го добавили, заради проблема за който питах по-горе.
Аз не мисля че този проблем го има при всички японски мотори, защото ъгъла на предниците на различнити марки е различен. Едни завиват по-лесно, други са по-стабилни по-правите.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Много добре знам за какво е демфера.Ти пробвал ли си?Говоря за демфера на CRF начина на работа му е съвсем различен и принципа също.Ефективен ли е?Малко ме съмнява.Искам да каже някой който е пробвал защото понякога нещата не стоят така както са написани или както ви се иска да бъдат.Може и мнение за разликата между двата ако някой е монтирал друг тунингов на CRFа си.
Моето мнение е, че ефектът му е много по-слаб от на афтърмаркет демпферите. И по специално-скотс олинс
Почти никакъв ефект не усещам от серийния демпфер на црф-а. Даже и като го натегна максимално.
Иначе за принципа на работа не си съвсем прав - един и същ си е. Използват хидравличното съпротивление на бутало, движещо се в масло. Единствената разлика е, че поради ъгала на захващане оригиналният на црф-а е по-прогресивен. Или поне би трябвало да бъде теоретично. Но на мен ми се струва, че от стремеж да е компактен и лек, толкова са го олекотили, че почти никаква не я върши. Една по-добра настройка на окачването би свършила много повече работа.
Докато афтърмаркет демпферите, натегнеш ли ги, няма лабаво - държат яко. Но пък и са над 2 пъти по-тежки, предполагам, заедно със стойките си за захващане.
Инак на управлението в коловози дето разправяте..не е само до ъгъла на предницата. Изместването на натоварването и тежестта процентно напред или назад ..задната вилка загове..задно предно окачване..вс това влияе същоПоследно редактирано от viki terzieva; 16-08-10, 15:33.
Коментар
-
От: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнениеГовориш за серийният демпфер на црф-а, нали..?
Моето мнение е, че ефектът му е много по-слаб от на афтърмаркет демпферите. И по специално-скотс олинс
Почти никакъв ефект не усещам от серийния демпфер на црф-а. Даже и като го натегна максимално.
Иначе за принципа на работа не си съвсем прав - един и същ си е. Използват хидравличното съпротивление на бутало, движещо се в масло. Единствената разлика е, че поради ъгала на захващане оригиналният на црф-а е по-прогресивен. Или поне би трябвало да бъде теоретично. Но на мен ми се струва, че от стремеж да е компактен и лек, толкова са го олекотили, че почти никаква не я върши. Една по-добра настройка на окачването би свършила много повече работа.
Докато афтърмаркет демпферите, натегнеш ли ги, няма лабаво - държат яко. Но пък и са над 2 пъти по-тежки, предполагам, заедно със стойките си за захващане.
Инак на управлението в коловози дето разправяте..не е само до ъгъла на предницата. Изместването на натоварването и тежестта процентно напред или назад ..задната вилка загове..задно предно окачване..вс това влияе също
А за това че хонда са се стремили да е по-лек не мисля.Просто конструктивно изработката му е по-евтина[URL="http://www.youtube.com/watch?v=9HxSw-FCv8U&feature=related"]
[/URL]
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар