Миков, защо е с 2 гърнета таз' изпускателна система? Газовете се разпределят по-добре Значи е логично, че моторът ще върви по-добре, а от тук По-голям шум!
Значи е логично, че моторът ще върви по-добре, а от тук По-голям шум!
напротив
по скоро ще е по тих а ще върви повече
и да казват че заради разпределянето на масата го правят за да е по леко усещането на мотора и да се маневрира по лесно
Мога да направя почети всичко но незнам дали можете да си го позволите...
Събине, говорих принципно, дали човек може да си го направи сам, или трябват някъкви Special Skills
Може, ако си "технически грамотен" просто трябва да знаеш от куде да намериш и купиш разните фитинги и маркучи. Иначе какъв майстор ще намериш? Мислиш ли че някой от мото-майсторите го е правил това?
Значи е логично, че моторът ще върви по-добре, а от тук По-голям шум!
напротив
по скоро ще е по тих а ще върви повече
и да казват че заради разпределянето на масата го правят за да е по леко усещането на мотора и да се маневрира по лесно
а не ти ли изглежда малко странно с тези два ауспуха
според мен хонда направиха леко рискован ход с тези два ауспуха
някак много не типично и като за леко консервативен пазар...
все пак хонда има висок рейтинг като цяло и се е доказала през годините тъй че може да си го позволи, а и накрая с този риск може и да спечели доста или поне да не загуби нещо
и на мен ми изглеждаше много странно и леко грозновато с тези два ауспуха но....мода
а и предполагам че ще има положителен ефект и за разположението на тежеста и за това че може да се направи по тих без да губи мощност,както си говорехме одеве
виж ако вземеш да купуваш двойна акрапович система
Разучих малко и разбрах, че 2006 модела не е с 2 гърнета. А и между другото май специално Акрапович пак имат рейс варянт на ауспух за CRF 250 R 2005 г. но гърнето е едно
Аз съм гледал много двойни акрапович (и на други производители) системи по световното по супермото и е много-много яко. Типичното е че вадят много плътен и дебел звук, точно какъвто ме кефи мен. Ако газовете достогнат много висока скотост почват да плющят като излизат от ауспуха, а като са 2, скоростта на излизане е по малка, както и шумът.
Браво на модераторите, най-накрая махнаха тая "манджа"!
А бе, много рових за да намеря истината за смяната на маслото на Х-а.
Ето какво открих последно:
За CRF 250 (cross) - след всяко състезание или на 2 1/2 часа работа в тренировъчен режим. ?!?!
За CRF 250 X (ендуро) - след 5 работни часа в състезателен режим или 500 мили в тренировъчен режим ( 4 резервоара).
800 км ми се струват много, но като го пресметнеш по разхода, 4 резервоара излизат горе-долу толкова.
Някой да знае някоя друга "истина" по въпроса
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
двигателя на Х-а освен в оборотите, ограничен ли е по друг начин - компресията примерно?
Според теб с нашето каране на колко трябва да се сменя? Мислиш ли че влизаме на 100% в категорията извън състезание, в смисъл че когато се возиме пак раздаваме ръчка???
Аз ямахата си я познавам много добре и на 700км усещам на скоростите че маслото ми се е променило, затова ги сменям на около 600км. За информация на 600км е кафяво а на 1000 е на сажди!
Онзи ден др. Митков кара зад мен и каза, че го държа повечето време между 8000 и 10000 оборота, а той ги разбира тия неща , така че мисля да го сменям на 500 км за да нямам дертове
На Ямахата го сменях на 600-700 км и двигателят не е мръднал толкова километри (не казвам колко )
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Коментар