Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: CRF mania (само за пристрастени)

    Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
    Ако пулчетата са дебели 1.7 -1.8мм., значи има още живот в клапаните.
    Да да,ще ти се ! Те са под 1.2 абе знам си ги . Ама ще сложа оригинални !

    Коментар


    • Ето още един пристрастен.Да му е честит и много безавариини
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1070.jpg
Прегледи:1
Размер:105.6 КБ
ID:5458056

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1071.jpg
Прегледи:1
Размер:149.0 КБ
ID:5458068

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1069.jpg
Прегледи:1
Размер:99.5 КБ
ID:5458074

      Коментар


      • От: CRF mania (само за пристрастени)

        Честит.......

        Коментар


        • От: CRF mania (само за пристрастени)

          Ейййй-й Фильо, много ти прилича червеното! Честито!
          Силата е нищо без контрол.

          Коментар


          • От: CRF mania (само за пристрастени)

            ЩАСТЛИВЕЦ

            Коментар


            • От: CRF mania (само за пристрастени)

              Кат на свинче - звънче.
              Айде, айде... честито и от мен.
              Голяма да порастне и да слуша много

              Коментар


              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                Събирам мнения на колегите които карат CRF повече по пътеки и спънати места. Какви са ви изводите за най-добро съотношение откъм пиньони, настройки на карбуратора, окачването. Как се справяте с изхвърлянето на охл. течност или поне намалянето на този ефект.
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • От: CRF mania (само за пристрастени)

                  Ами в момента съм с 14/52 и не ми харесва,карам предимно на 1ва и 2ра,за мен са прекалено дълги тези скорости,13/52 ми е много по-добре,тогава наистина 1ва и 2ра пък са къси за някои хора,ама на мен ми е супер,мотора е много по-повратлив тогава ,+ това на 3та се стреля като куршум от доста ниска скорост,за спънати пътеки не е сигурно,даже изобщо най-удачното решение,но като му свикнеш що годе става определено по-приятен,окачването на мен не ми е на средно горе долу положение,вози доста трърдо,ама на мен не ми пречи Карбуратора от както съм взел мотора не съм го пипал,работи идеално,харчи между 5 и 10 при мен,зависи в гора ли карам,по пътеки или асфалт.Антифриз ползвам от този жълтия на мотул,не го смесвам 50/50 с дестилирана вода както пише в книжката на мотора,карам го само с него и много-много рядко ми е изхвърлял вода и то минимално количество през удушника,лятото на 15,20 мин каране почивка правя задължително,иначе ми пари на краката .Но за много спънати места препоръчвам дълги скорости,дори може би да се свали и от задния на 49 или 50,защото с 13/52 си е доста агресивен,реално за най-спънатите места,където ти трябват повечко от 1ва и 2ра не е удачно.

                  Коментар


                  • От: CRF mania (само за пристрастени)

                    Моя съм го почнал от 13/50, 13/51 и 13/53, сега съм с 12/51 и първата пак е дълга на моменти. Карам и аз с този жълто -оранжевия на Мотул, като съм го разредил, но съм сложил и разширителен съд от някаква Априля мисля беше и пасва на лявата кора отвътре идеално. По кривите пътеки на Пачарозкин където ни е водил, винаги вдига водата в разширителя и съединителя от "мачкане" загрява и изчезва, но след пет минутно "олабване", всичко си идва на мястото. С по-малък заден венец, пък иска още повече игра със съединителя и той/ ЦРФ-а/, си е агресивен каквото и да го правиш. Всеки, който има или е карал, знае какво значи едно не премерено трепване на дясната китка и къде се изстрелва конЯт. Карбуратора е със стандартните жигльори и не съм пипал нищо по него, нито забелязвам промяна в поведението на мотора до н.в. около 1500 -600метра , по-нависоко не съм го карал. Разхода на гориво е 7 - 10л. Окачването както и да е настроено, си е все .. дърво.Преминаването на препятствия от рода на гуми, големи трупи, S-ки и тн. си е жива Руска рулетка, поради факта по-горе споменат, че връзката газ-реакция на двигателя е мигновена - няма и десета от секундата замисляне, съответно прошка при грешка. Пета година мъча да се спогодя с моя и твърдо заявявам, че ЦРФ 450Р за хард Ендуро с траялски привкус, НЕ СТАВА.
                    Силата е нищо без контрол.

                    Коментар


                    • От: CRF mania (само за пристрастени)

                      Аз също съм с 13/52 и за пътеки е супер на 1ва и 2ра, но ако се наложи кросово каране, скоростите свършват прекалено бързо и двигателя работи все на висок оборот което не е нужно. Чудех се как ще е положението с 13/50, дали 1ва ще стане прекалено дълга и дали ще може да тръгва от место на стръмно без да се окопава. Карбуратора е чистен, но не знам с какви жигльори е, а не ми се отваря само за проверка. Но ми се струва леко беден, защото понякога много лесно завира, а не ми се иска да е така. По отношение на окачването вярно че е твърдо. Миналата седмица сменях масло и сложихме количеството което го дават на минимума, но се оказа сравнително по-твърда от състоянието преди ремонта, което беше с някакво си незнайно ниво, заради изтеклото от коловете. Мисля да отлея малко въпреки че ще падне под караложния минимум.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • От: CRF mania (само за пристрастени)

                        Има голяма разлика дали е кросов или не,дали е Х варианта или Р,дали е 450 или 250 все такива неща.Краси трудно ври Хондата ако е ендуро .За карбуратора могада ти кажа за 250 за 450 ни идея.Много добра комбинация е 40 мм Кейхин със валове от Х модела за ендуро ,за крос не развърта по бавно.Идеалният вариант според мен беше 280 кубиков цилиндър,карбуратор 40 мм задната спирачка на кормилото ,ауспух Акрапович, Куик Шот и Пауер Ноу,Реклуз Зет старт Про и става перфектният мотор,за амортисьорите Ендурото си идва даже меко ,поне според мен.Аз бях взел всичкото това нещо за моята Хонда и накрая я продадох.за зъбаците 14 51 с цилиндъра 280 е добра комбинация но нали знаеш вкус приятел няма.
                        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                        Коментар


                        • От: CRF mania (само за пристрастени)

                          Първоначално публикуван от asenzdravkov Преглед на мнение
                          Ето още един пристрастен.Да му е честит и много безавариини
                          [ATTACH=CONFIG]553993[/ATTACH]

                          [ATTACH=CONFIG]554005[/ATTACH]

                          [ATTACH=CONFIG]554011[/ATTACH]
                          да ти е честити и много да му се радваш
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар


                          • От: CRF mania (само за пристрастени)

                            Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                            Има голяма разлика дали е кросов или не,дали е Х варианта или Р,дали е 450 или 250 все такива неща.Краси трудно ври Хондата ако е ендуро .За карбуратора могада ти кажа за 250 за 450 ни идея.Много добра комбинация е 40 мм Кейхин със валове от Х модела за ендуро ,за крос не развърта по бавно.Идеалният вариант според мен беше 280 кубиков цилиндър,карбуратор 40 мм задната спирачка на кормилото ,ауспух Акрапович, Куик Шот и Пауер Ноу,Реклуз Зет старт Про и става перфектният мотор,за амортисьорите Ендурото си идва даже меко ,поне според мен.Аз бях взел всичкото това нещо за моята Хонда и накрая я продадох.за зъбаците 14 51 с цилиндъра 280 е добра комбинация но нали знаеш вкус приятел няма.
                            Как се качва задната спирачка на кормилото, има ли готов кит? Свикнал съм да карам АТВ и на мотора при всеки десен завой със задна спирачка съм готов паднал.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • От: CRF mania (само за пристрастени)

                              Пепи за 450R 2006-та става въпрос. Нито валове нито ауспуси, нито карбуратори ще сменям. Както си е серийно от завода така си го карам. Прости исках да събера мнения дали ако мина на 13/50 ще е ок за пътеки, защото с 13/52 е ок, но е е ок когато се кара бързо. За карбуратора ако все пак е тествал как се държи с различни жигльори и игли, нека сподели.
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                                13/50 ще е доста бърз за пътеки според мен, моя като го взех беше с 13/51 и за спънати места не ставаше, на 1ва на оборот вървеше сигурно с 15-20 км/ч . След това му сложих отпред 12 зъба и доста се подобри положението, за сметка на малка загуба на скорост, която така или иначе не ми е важна. За карбуратора не знам, не сам сменял жигльори, май е със стандартните 45 / 178 и си върви идеално, само на големи височини над 1600-1800м се усеща леко да му куцат високите обороти.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X