От: Suzuki DRZ400
Аз го направих това "обратното" оня ден - монтирах си кик стартер и сега се чувствам с една идея по-спокоен. Вече няма да се чудя в кой момент ще ми свърши акумулатора, а да буташ сам ДРЗ си е приключение :-) Целият кит струва 360лв си идва с всичко необходимо, даже остават някои части, понеже е предназначен за Е-модела на който се слага ръчен декомпресор, а при "по-обикновените" S-модели той е автоматичен. Рита се сравнително лесно и пали на половината ход на манивелата. Цялата операция по монтирането му е обяснено подробно в тази тема. Може и да не се източва маслото, само трябва да се сложи мотора да легне на земята и да не се забрави да се спре кранчето за горивото че после много мирише в гаража :-)
Аз го направих това "обратното" оня ден - монтирах си кик стартер и сега се чувствам с една идея по-спокоен. Вече няма да се чудя в кой момент ще ми свърши акумулатора, а да буташ сам ДРЗ си е приключение :-) Целият кит струва 360лв си идва с всичко необходимо, даже остават някои части, понеже е предназначен за Е-модела на който се слага ръчен декомпресор, а при "по-обикновените" S-модели той е автоматичен. Рита се сравнително лесно и пали на половината ход на манивелата. Цялата операция по монтирането му е обяснено подробно в тази тема. Може и да не се източва маслото, само трябва да се сложи мотора да легне на земята и да не се забрави да се спре кранчето за горивото че после много мирише в гаража :-)
Коментар