Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DRZ400

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: Suzuki DRZ400

    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
    Следващия път , като искаш да ти се помогне , бъди по-точен , защото 20м. в последствие станаха два километра.
    Така е "Но" 20метровите опити бяха когато мотора е топъл,а 2километровите бяха докато е още горе долу хладен.
    Сега когато имам отговор на въпроса и аз си ги обяснявам нещата ама тогава не можех да ги навържа.
    А пък и във пост 714 сам написал че след два километра са почнали проблемите.А започнат ли прави по 20м и гасне.

    Коментар


    • От: Suzuki DRZ400

      Сега с по-голямо усилие ли риташ манивелата ?

      Коментар


      • От: Suzuki DRZ400

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PB070101.jpg
Прегледи:1
Размер:96.4 КБ
ID:5534771
        Днес забелязах че от изхода на това маркуче капе бензин.Това за преливника на карбуратора ли е?Случи се че мотора не беше пален около 30 дена и днес отказа да запали.Оправи се след като смених свеща и след бая въртене на стартер.След като запали,от аспуха бая пропуши за около 30 секунди,което ме навежда на мисълта че е бил ''задавен''.Досега не съм му спирал бензина и си мисля,дали след толкова дълъг престой с пуснат бензин,дали не се е задавил и затова да е отказал да запали.След днешното каране,се наведох и видях че на изхода на това маркуче има капка бензин,и сега съм оставил мотора със спрян бензин,след няколко дена ще видя как ще запали.Кажете какво мислите за това,и как да си направя нивото в норми ако мислите че не е добре?
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • От: Suzuki DRZ400

          Ако карба е Кейхин ФЦР-МХ ( а той май е такъв доколкото се вижда на снимката) е нормално да капе от там понякога !


          Иначе аз НИКОГА не спирам бензина на мотора (все пак това не са балканчета да им текат карбураторите) и не съм имал проблеми с паленето дори и за месец и половина престой.Естествено не пали от раз но след 5-6 ритания е готов....затова не мисля,че пуснатия/спрения бензин оказва влияние .

          Коментар


          • От: Suzuki DRZ400

            Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
            Сега с по-голямо усилие ли риташ манивелата ?
            Не мога да преценя мотора е отскоро у мен и още не го усещам както трябва.А пък и до сега съм ритал XR600 който е без декомпресор на манивелата и имам навици на ритане с цялото си сърце , душа и тяло
            Иначе днес 200+ километра никакви ядове.Явно наистина са били само клапани.
            Последно редактирано от iancho75; 10-11-13, 17:29.

            Коментар


            • От: Suzuki DRZ400

              Явно клапанът е бил без никаква хлабина още когато си взел мотора . Но така както описа нещата - прогнозите тръгнаха в друга посока . Дано проблемът е решен и ти пожелавам много безаварийни километри .

              Коментар


              • От: Suzuki DRZ400

                Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
                [ATTACH=CONFIG]647617[/ATTACH]
                Днес забелязах че от изхода на това маркуче капе бензин.Това за преливника на карбуратора ли е?Случи се че мотора не беше пален около 30 дена и днес отказа да запали.Оправи се след като смених свеща и след бая въртене на стартер.След като запали,от аспуха бая пропуши за около 30 секунди,което ме навежда на мисълта че е бил ''задавен''.Досега не съм му спирал бензина и си мисля,дали след толкова дълъг престой с пуснат бензин,дали не се е задавил и затова да е отказал да запали.След днешното каране,се наведох и видях че на изхода на това маркуче има капка бензин,и сега съм оставил мотора със спрян бензин,след няколко дена ще видя как ще запали.Кажете какво мислите за това,и как да си направя нивото в норми ако мислите че не е добре?
                Здравей , да - това е преливника . Причините да капе от там бензин са няколко : високо ниво , не добре затваряща игла (износено конусче или износено легло) , износен О-пръстен на леглото .

                Коментар


                • От: Suzuki DRZ400

                  А възможно ли е от това да има проблеми със студения старт?
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар


                  • От: Suzuki DRZ400

                    Здравейте,дойде време да сменям ангренажна верига на моето Сузуки ДРЗ 400с,та ако може няколко бързи въпроса-
                    Коя година е мотора ,ако обтегача е не с трийсчотъчен механизъм, а другия който се навива?
                    Ако може няколко снимки на отворен двигател да мога да се ориентирам как трябва да са поставени белезите защото моите не мога да ги напасна?
                    Колко нита на веригата трябва да има между двата вала?

                    Коментар


                    • От: Suzuki DRZ400

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0715.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5535654Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0716.jpg
Прегледи:1
Размер:129.6 КБ
ID:5535655
                      Ето снимки от моя двигател когато го отварях скоро да регулирам клапаните.Броя на нитовете е 15.Дано да съм ти полезен
                      Yamaha Yz450F
                      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                      Всичко с ''рошави''гуми!

                      Коментар


                      • От: Suzuki DRZ400

                        Мерси много!

                        Коментар


                        • От: Suzuki DRZ400

                          Здравейте на всички. Някой може ли да ме ориентира за цената на ангренажната верига и обтегача за ДРЗ 400 С? Зимната пауза мотора ще влиза на проверка и искам да съм подготвен, ако се наложи смяната им
                          SUZUKI DRZ SuperMoto

                          Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                          Коментар


                          • От: Suzuki DRZ400

                            Веригата 140лв DID

                            Коментар


                            • От: Suzuki DRZ400

                              А мен някой да ме ориентира за датчика на спирачката (крачната) откъде и за колко.Евентуално някакви заместители от други мотори,защото с такъв мерак си сложих стоп калник а то датчика заминал.
                              Проверих го не е блокирал но и не прави веригата.

                              Коментар


                              • От: Suzuki DRZ400

                                Има ли достатъчно ход ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X