Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

    Този проблем се проявява когато електрода на свещта се зацапа с масло. С каква свещ караш сега, тази която я дават по каталог ли? Нова ли е? BR8EG е рейсингова и електрода и е малко по-тънък. Ако наистина го караш в ниски може да пробваш с някаква друга BR8, но обикновения вариант който е с по-дебелия електрод, мисля че BR8ES беше такава.
    последната буква, на едната G а на другата S значи точно това. G e Fine wire nickel alloy center electrode, a S - standart 2.5 mm center electrode
    Последно редактирано от Краси; 11-11-10, 09:58.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

      Благодарско Краси!И тук,във форума,и по телефона беше достатъчно изчерпателен.Както ми сподели,ще пробвам за по-студеното време и BR 7 S.То и без това скоро ще застудее.
      Мариан Христов- Beta 300 RR- 2016

      Коментар


      • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

        пробвал съм всичките модели на нгк..най евтина и здрава си остава ег типа но с най добро качество и износоустойчивост е евх серията и разликата в отговора на гаста спрямо ег е осезаема...
        зимата си слагайте 1-2 степени по топли свещи ..което при нгк означава че ако ви дават мотора с 9 ка -слагате 8 ца или 7 ца..аз по принцип и лятото карам с 1 степен по топли

        Коментар


        • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

          Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
          пробвал съм всичките модели на нгк..най евтина и здрава си остава ег типа но с най добро качество и износоустойчивост е евх серията и разликата в отговора на гаста спрямо ег е осезаема...
          зимата си слагайте 1-2 степени по топли свещи ..което при нгк означава че ако ви дават мотора с 9 ка -слагате 8 ца или 7 ца..аз по принцип и лятото карам с 1 степен по топли
          Тцц...тцц....колко просто нещо били цвайките...

          Митак, сори за спама, ама не се сдържах.
          Mitsubishi L200 DobbleCab

          KTM XC 450 RW 2009
          KTM 350 SX 2011

          Коментар


          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

            Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
            пробвал съм всичките модели на нгк..най евтина и здрава си остава ег типа но с най добро качество и износоустойчивост е евх серията и разликата в отговора на гаста спрямо ег е осезаема...
            зимата си слагайте 1-2 степени по топли свещи ..което при нгк означава че ако ви дават мотора с 9 ка -слагате 8 ца или 7 ца..аз по принцип и лятото карам с 1 степен по топли
            Митак BR8EG хич не е проста свещ, това си е рейсингов модел , червено белите кутийки, и 1 година си държи спокойно дори при сериозно каране. Простите и евтините са ES моделите, със дебелите електроди.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

              Нещо не мога да схвана аз тези свещи, някой да ми разясни ако може:

              - стандартната BR8EG е ясна, дават я за основна по каталозите, струва 14лв, дотук добре. Но, за по-хубавата навсякъде дават BR8EIX която е с иридиев електрод /около 28лв/, а не както вие посочвате BR8EVX с платиновия електрод /пак около 28лв/. А сега питане.

              - EIX серията е за двигатели работещи на втечнен газ, точно поради иридивият електрод. А EVX серията е за бензинови двигатели? Е защо тогава по каталозите дават за "нашата" свещ от EIX серията?
              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                Ако караш спънато и бавно ендуро където мотора не се чисти по-добре недей слага иридиева, защото електрода е много тъничък и лесно се зацапва с малко и оттам не работи добре. Ако е за бързо каране и крос няма проблем.
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                  тез иридиевите направо ги забравете..
                  евх е истинската свещт..платинена е по стар модел от иридиевите но е много по добра..иридиевите бях взел цяла кутия и избиваха по на 1 резервоар бензин..с платитените съм карал и по 2 години с една и съща
                  ег я дават рейсинг но като я сравниш с евх и по цена и по изглед на електрода и по поведение на мотора ..и ти става ясно..хаха..както искате всъщтност просто ви споделям моите наблюдения!!
                  принципно ктм препоръчват евх за моделите до 125 и ег за по големите кубици..което би трябвало да ви говори нещо..на малките кубици свещите работят в много по сериозни условия../обороти температура и прочее/

                  освен това като съм ги замервал след определени периоди и часове работа ег то се износват по бързо а евх почти никак

                  Коментар


                  • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                    Ехе те на мен по каталог ми дават BR7ES, да взема да пробвам като доиде зимата една BR6ES или BR6EVX.

                    Не знам от кога е каран моя мотор с тая свещ, но аз поне го карам вече няколко месеца и за 2000км няма грижи от към свещ.Ама все съм си мислел да му купя някоя по "рейсинг".

                    По ме интересува сякаш променя ли се разхода и в каква посока когато сложим иридиева свещ примерно?Също така и с тея резонатори ФМФ има ли промяна в разхода, понеже чувам противоречиви мнения?И без това разхода на моя не е от малките.Поне имаме две-три 300 ехс-та из Варна който ме бият по разход.
                    Иван Маринов
                    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                    ЕНДУРО ВАРНА

                    Коментар


                    • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                      Преди седмица реших и смених свеща с BR8EG,такава беше и старата.Каква беше изненадата ми след преход около70 км,ами новата беше до там.Сложих старата,запалих и тръгнах.Естествено си взех нова BR8EG и старата ми остана за резерва.Скоро смятам да я сменя с BR 7 .....,но дайте съвет какви да са означенията след цифрата.Благодаря ви!
                      П.П.Краси,четох ти мнението относно свещите,но имаш голям опит с този модел и те моля за съвет относно буквите след цифрата.Поздрави!
                      Последно редактирано от offar; 17-11-10, 09:04. Причина: Допълнение
                      Мариан Христов- Beta 300 RR- 2016

                      Коментар


                      • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                        BR8ES , EG EVX
                        B=14mm
                        R=Resistor type
                        8=топлинно число, по-малка цифра е по-топла свещ, по-голяма е по-студена
                        ES=standart 3/4" center electrode
                        G=Fine wire nickel alloy center electrode
                        VX=High performanca platinium


                        Последно редактирано от Краси; 17-11-10, 10:13.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                          Страхотен отговор!Благодаря за ограмотяването,Краси.
                          Мариан Христов- Beta 300 RR- 2016

                          Коментар


                          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                            А при нас днес цял ден ръми, а и изобщо по баирите вече се е разкаляло достатъчно и на такъв слаб карач като мен почва да ми зорнее нещо. По бавните и усукани места, особенно като се и поизморя и почва да гасне мотора, че не дозирам правилно съединителя. Ето този баир с газ от едната страна се взима без проблем, но от тази има доста камъни и трябва да се кара по-бавно, внимателно и колкото и да се опитвах все до горе не стигам



                            Сега съм с комбинация венци 14 - 46 и все ми се струва, че е по-подходящо това за кросендуро каране. Та днес ми дойде това:




                            и се чудя с коя комбинация да почна, при наличие на 12, 13, 14 предни и 46, 47, 50 задни
                            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                            Коментар


                            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                              13-50 И за баири и по засукани патеки ще имаш малко по добри средни и ниски на Рм-ма 250-тка са 13/53 и се държи много добре на по засукано а и за черни пътища пак си става освен ако не като за wrc

                              Коментар


                              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                                Първоначално публикуван от ulkataa Преглед на мнение
                                13-50 И за баири и по засукани патеки ще имаш малко по добри средни и ниски на Рм-ма 250-тка са 13/53 и се държи много добре на по засукано а и за черни пътища пак си става освен ако не като за wrc
                                Ти траял ли караш та си го спънал толкова,я си сложи нормалните венци 14/48 да видиш колко повече ще върви.
                                0888 074 049

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X