Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

    Първоначално публикуван от nk_dimitrov Преглед на мнение
    Краси, не знам точно, но по старите модели съм забелязал, че са с доста по-големи жиглиори... Пич намери си някакъв мануал за мотора, вътре ще има таблица за джетинга. Поздрави!
    Намерил сЪм таблицата за джетинга, ама като сложих по-големите жигльори и много почна да гори с един резервоар кЪм 70км. и го няма!Ако променя само големия жигльор, например 170, ще има ли промяна в разхода?
    Последно редактирано от viki terzieva; 05-11-10, 10:25.
    KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

    Коментар


    • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

      Рамбо и той вече си стана истински ехс манияк
      Въпреки че е 99-та. Евала, страхотно готин мотор и върви наистина много добре.
      Рамбо го взе малко поорутен, но..пратихме му цилиндъра в холандия за никасил..тоест стана нов. Буталото е ново, запалването цялото комплект, също заглушител му сложихме от новите модели и той подобри нещата. И още доста неща и по окачването. Сега моторът стана наистина много готин.
      Лявата степенка май остана само за смяна, че е нещо крива Невероятно, но моторът въпреки годините си се чуства като го караш и върви не по-зле от новите модели, дърпа от всякакви обороти..голям кеф. Дори смея да твърдя, че в момента върви повече от същия 2008-ма модел, който друг наш приятел караше преди време.
      На мен джетинга му ми се стори добър, може би съвсем леко по-богат от нормалното. Между другото, Рамбо зарежда бензин от некви съмнителни бензиностанции и то не е 98 и предполагам, че донякъде и на това му се дължи завишеният разход
      Последно редактирано от viki terzieva; 05-11-10, 10:30.

      Коментар


      • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

        +1 за бензина. То дори на ОМВ ми се е случвало да зареждам пълен боклук, кой знае тоя ден какво са сложили вътре... Поздрави!
        09 YZ290F Athena BB

        Коментар


        • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

          Аиде да си излея душата отново.Смених си зъбчатките най-накрая и от 13/52 ги смених на 14/52 ... е няма такъв кеф.Мотора сега започна да ми харесва още повече, макар на някой сигурно да им се струва алогично.Вече максималната скорост от 127км/ч стана 139км/ч или поне до толкова му дадох, но сякаш повече нямаше на къде да ходи.Почти нормално се чувства между 80 и 100км/ч, което преди си беше истинско мъчение за моторчето според мен.А пък не знам внушавам ли си, но сякаш почна да се катери и по-добре.Преди бяха много къси скоростите.Сега и старта му сякаш се подобри, абе въобще само плюсове виждам аз в цялата тая работа.Дори като че ли и разхода малко поспадна, но може и да не съм го засякъл правилно.

          Може би за крос трасе 5та скорост стана неизползваема, но така или иначе скоро не се очаква май да стъпвам на писта ... а за ендуро съм повече от доволен.Сън не ме лови да изляза пак да го покарам така.
          Последно редактирано от viki terzieva; 05-11-10, 10:32. Причина: Отрицателната частица "не" се пише винаги отделно от глагола - например "не знам
          Иван Маринов
          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
          ЕНДУРО ВАРНА

          Коментар


          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

            Аз съм с 14/50 и се чувствам перфектно на всякакви трасета. Дори и при скучни придвижвания с лекота си движи с 80 км.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

              А бе, Ванко, то 13 на 50 си е като за 125 направо. Не бягайте с много от стандартните настройки и в зъбаците и в джетинга.
              И аз леко съм удължил скоростите на 125 то.
              Между другото, като карате с поизносени гуми, с каквито по принцип караме, предавките стават осезаемо по-къси, тъй че принципно 1 зъб по-малко отзад и изтрита гума, ще е като с нормална, но с по-голям венец отзад!
              Да не говорим, че вашите мотори са нагласени като за гума 140 на 80, а никой не кара с такива, а се слагат по-малки. Пак се скъсяват скоростите и от там, тъй че до 1-2 зъба отзад по-малка, особено за ендуро ще е супер.
              Аз бях сложил по едно време с 3 зъба по-малка отзад и пак бе супер, а скорости от 90-100км в час си вървеше спокойно, без да се префорсира, като на 1-ва пак си катереше от всякъде.
              Последно редактирано от viki terzieva; 05-11-10, 10:35.

              Коментар


              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                Така си дойде от Англия мотора с 13/52 и известно време се чудех дали не съм направил грешка, като не съм си купил 4т Сега си ми харесва доста повече моторчето.Като поизнося тая верига и зъбчатки ще взема някоя износена 50-ка да пробвам и аз 14/50, може да ми хареса още повече, но за сега ще си го карам така.

                В джетинга гледам въобще да не бягам от настройките и си го правя както е по книжката.

                А за гумата си знам, че е мънинка за мотора. 100/100 е от "Максисите на Краси".То тя вече и се поизтърка, а под шумата си е и влажничко и тук таме се налага да се връщам за втори опит.
                Последно редактирано от viki terzieva; 05-11-10, 10:36.
                Иван Маринов
                Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                ЕНДУРО ВАРНА

                Коментар


                • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                  Зависи къде се кара , за "рали" 14-52 е добре, 13-ката си я слагаш в чантичката и като се шмугнеш в гората я монтираш ,става бързо(особено ако си носиш зегер-клещи) , а и онези дистанционните "шайби" на задната ос са така направени че като ги обърнеш компенсират добавянето или отнемането на един зъб на пиньона.
                  "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                  Коментар


                  • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                    Хм това с "дистанционните шайби" на задната ос звучи интересно.Не се бях сетил да го пробвам.Благодаря за идеята, ще го имам предвид.

                    А в интерес на истината дори и за в гората с 14/52 въобще не му пука на моторчето и си върви много прилично и културно. Пробвах и едни баири, които по принцип са ми трудни с 13/52. Сега с 14/52 учудващо и за мен сякаш ги катеря по-лесно. По-използваема ми стана първа скорост. Така че едва ли ще се върна отново на 13/52, но нищо не се знае.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 05-11-10, 10:38.
                    Иван Маринов
                    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                    ЕНДУРО ВАРНА

                    Коментар


                    • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                      С 13 отпред мотора почва да дъвче и да тъпче на едно место, не може да се разгърне потенциала на двигателя.
                      Последно редактирано от viki terzieva; 05-11-10, 10:38.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                        С 13 отпред мотора почва да дъвче и да тъпче на едно место, не може да се разгърне потенциала на двигателя.
                        Така си е , аз имах предвид супер кривите места ,където се използва много съединителя , да го пощадим малко , че и дисковете не са много еВтини...
                        Последно редактирано от viki terzieva; 07-11-10, 09:09. Причина: еВтин, а не ефтин
                        "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                        Коментар


                        • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                          Е скъпи, скъпи колко да са скъпи?По стар пример взет от Митков дисковете на Тъск въобще не излизат скъпо спрямо цените който се чуват по тукашните магазини.Комплект феродови и огледални дискове + пружини е 48$, дори с ДДС и мито става 60$ ... ако се комбинират няколко човека за обща поръчка да си делят транспорта и митата и другите неща и ще излезе целия комплект дискове + пружини за около 140-150лв.Или поне аз преди си бях купил за Сузукито за горе долу такива пари пак на Тъск.
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                            От днес имате още един член във вашата група ЕХС 200.Но нека сам да се представи с новата мотореТка.Да ти е честита Мите.


                            Последно редактирано от viki terzieva; 07-11-10, 09:10. Причина: мотореТка
                            МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                            Коментар


                            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                              Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
                              От днес имате още един член във вашата група ЕХС 200.Но нека сам да се представи с новата моторедка.Да ти е честита Мите.


                              Красота,какво друго да кажа.Хайде да е честит и много нетрвматични километри.И очакваме представянето,цялото де.
                              Мариан Христов- Beta 300 RR- 2016

                              Коментар


                              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                                [QUOTE=Pacharoza;1331139]От днес имате още един член във вашата група ЕХС 200.Но нека сам да се представи с новата моторедка.Да ти е честита Мите.

                                Не можа да изтраеш
                                Всъщност аз не съм нов ЕХС 2Т манияк, защото от две години съм със 125 ЕХС от който съм много доволен. Благодарение на Pacharoza направих ъпгрейд и леко увеличаване на кубиците
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0009.jpg
Прегледи:1
Размер:96.0 КБ
ID:5225134
                                2010 CRF 250 R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X