Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: KTM EXC 200



    Engine type:Single cylinder, 2-stroke
    Displacement:249 cc
    Bore x stroke:66.4 x 72 mm
    Performance approx. 52 HP
    Starter:Kickstarter
    Transmission:5 gears
    Carburetor:Keihin PWK 36 S AG
    Lubrication:Mixture oil lubrication 1:60
    Transmission lubrication:0,7 l Motorex Top Speed 15W50
    Primary drive : 26:72
    Chain : 5/8 x 1/4
    Cooling:Liquid cooled
    Clutch:Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
    Ignition:Kokusan digital



    Frame:Chromium molybdenum
    Subframe:Aluminium
    Handlebar:Renthal
    Front suspension:WP USD Ø 52 mm
    Rear suspension:WP monoshock PDS
    Suspension travel front / rear300 / 335 mm
    Brakes, front / rear Disc brakes260 / 220 mm
    Rims, front / rear1.60 x 21"; 2.15 x 18"
    Tires, front / rear90/90-21"; 140/80-18"
    Main silencer:Titanium Akrapovic
    Steering head angle:63.5°
    Wheel base1475±10 mm
    Ground clearance (unloaded):385 mm
    Seat height:925 mm
    Fuel capacity approx. 8.5 liters
    Weight approx. 96 kg

    я вижте вие какво забелязах ,нали се обсъждаше новата бета с 50мм 'фи' на предното окачване ,за ктм нищо не се чува ?
    Последно редактирано от kol1o0; 10-03-09, 18:08.

    Коментар


    • До: KTM EXC 200

      Колеги предстои ми смяна на бутало на ктма ми ехц 200 98г.Ходих да меря цилиндъра при един шлайфист и цилиндъра е с размер 64,005мм,а на старото бутало пише,че е с размер 64мм.Та въпроса ми е какъв размер бутало да си взема при положение,че в мануала пише,че хлабината трябва да е 0,085мм.
      Последно редактирано от drink2much; 10-03-09, 22:48. Причина: Краси ме поправи!
      Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
      Gas Gas EC 200

      Коментар


      • До: KTM EXC 200

        0.085 хилядни е ужасно малка стойност, по-скоро 0.085мм което е 8.5 стотни, но и по стегнато бутало да му сложиш няма да е проблем, примерно на 5 стотни.
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • До: KTM EXC 200

          Първоначално публикуван от drink2much Преглед на мнение
          .Ходих да меря цилиндъра при един шлайфист и цилиндъра е с размер 64,005мм,а на старото бутало пише,че е с размер 64мм.
          А какво ще кажеш по този въпрос?защото аз вече много се обърках.
          Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
          Gas Gas EC 200

          Коментар


          • До: KTM EXC 200

            Е неможе да е работило с 5 хилядни разлика. Нещо бъркате
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • До: KTM EXC 200

              Краси, прав си за това, няма как да работи с такава малка хлабина и според мен. Но като се замислим човекът мери с уред с точност до хилядни, значи дори и да обърка нещо ще е в порядъка на хилядните а ние тях в случая няма за какво да ги гледаме. Гледахме едни други таблици с разни размери бутала които бяха от 63.95 до 63.97, или нещо такова, Жеко да ги каже с точност ако съм ги объркал. При това положение най-малката хлабина е 3 стотни (ако цилиндърът е 64, а буталото 63.97).

              Коментар


              • До: KTM EXC 200

                ..и с уред да мерят в различни точки цилиндърът различно е износен..конкретно в случая..звънни в ктм и си поръчай бутало за твоя мотор..те ще ти пратят б размер ..слагай го и тва е
                другият вариант е висеко от щатите той отговаря също на б размер обикновенно от заводските можеш и от гоблин да вземеш на про-х
                ..и последният ти най евтин вариант е да ти пратя от моя мотор старото оригиналното..което със сигурност ще е много по добро от това което си в момента защото го смених на около 4000км като бе мотора

                Коментар


                • До: KTM EXC 200

                  Аз по принцип смятам да си взема буталото от Англиа,защото за сега от там е най-евтино
                  И съм се спрял на про х
                  http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...ategory=122304


                  ПП:Какво ще рече размер 6 в мм?
                  Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
                  Gas Gas EC 200

                  Коментар


                  • До: KTM EXC 200

                    А-то беше с 3 стотни хлабина а Б-то с 5-6 ако не се лъжа.
                    т.е. те не са на А и Б а на I и II група.
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • До: KTM EXC 200

                      Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                      ..и с уред да мерят в различни точки цилиндърът различно е износен..конкретно в случая..звънни в ктм и си поръчай бутало за твоя мотор..те ще ти пратят б размер ..слагай го и тва е
                      другият вариант е висеко от щатите той отговаря също на б размер обикновенно от заводските можеш и от гоблин да вземеш на про-х
                      ..и последният ти най евтин вариант е да ти пратя от моя мотор старото оригиналното..което със сигурност ще е много по добро от това което си в момента защото го смених на около 4000км като бе мотора
                      Митков, съгласен съм с теб и не споря, че цилиндъра се износва различно на места (бъчвообразно и т.н.). Но хората провериха и това и казаха, че е минимално(незначимо за момента) износването като цяло. Вече Жеко да си реши какво бутало да взима.

                      Коментар


                      • До: KTM EXC 200

                        Каквото и да си вземе, ако цилиндъра е добре, 3 стотни от едното до другото бутало са нищо.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • До: KTM EXC 200

                          При това положение най-малката хлабина е 3 стотни (ако цилиндърът е 64, а буталото 63.97).
                          хлабина под 4 стотни вече е рискова ...



                          вчера и аз смених буталото ..за втори път -мотора сега е на 269 моточаса..с бай димитър..докъто си говорехме и хоп..сменихме го
                          мислех този път да разглобя и системата на цилиндъра но само леко я поизмих с короселин ..почти не бе зацапана този път



                          ето двете стари бутала лявото е на 111моточаса дясното е на 158 моточаса и двете са оригинални ктм..но всъщтност са произведени от VERTEX сега обаче сложих на WISECO американско..които са ми любимите бутала..първо-по леки са второ по евтини 3 то по качественни /според мен/ и обикновенно изкарват по повече време



                          ето ги пак от към страна на ауспуха..ляво-111 часа дясно 158









                          ето и от малко по различен ъгъл..вижда се разликата в износването на молибденовият слой





                          използвах свалянето на радиаторите и за да поизправя където имаше подвити пластинки



                          ..бай димитър помогна /той напоследък направо стана ктм експерт механик / ..тук на снимката напасва гарнитурата по цилиндъра..между другото оригиналните гарнитури..не са направени съвсем точно-навлизат отстрани в отвора на продухвателните канали и нарушават и завихрят потока..за това е най добре да ги дооформите ръчно..определено ще рефлектира та дори и слабо но положително в работата на двигателя

                          ..този път смених и лагерчето на буталният болт..както разбира се и самият бутален болт..който между другото от висеко също го правят доста по лек..
                          сегментите и на ктм оригиналните/вертекс/ са висеко..и всъщтност са произведени в япония..

                          друго което ни направи впечатление и отново е в полза на висекото е местоположението на ключовете на сегментите..при оригиналните бутала..не знам по каква причина-недоглеждане ли или просто инерция от по старите модели но ключовете са така разположени че преминават през 5 тия най малък продухвателен канал от към карба и като го смениш в първия момент се чува как звънят и щракат през отвора..докато на висекото са леко изместени и си вървят само по плътната част на цилиндъра което си е нормалното и правилно
                          Последно редактирано от mitkov; 17-03-09, 11:24.

                          Коментар


                          • До: KTM EXC 200

                            ..времето застудя и е точно като за ремонти
                            между другото с новото бутало мотора мнооого смени вървенето..не съм очаквал чак такава промяна.миналия път като го сменях нямаше такава разлика

                            тези дни смених още нещо което може би ще ви е интересно..
                            ..отдавна имах едни по твърди пружини за предницата..може би от половин година съм ги взел и така си стояха ..сега вече реших да ги сменя







                            ..стандартните за ехс 200 са 0,40н/мм
                            а тези са 0,42..каквито между другото са стандартно на моделите XC200 за щатите а също и на ехс125 SIX DAYS /който е с абсолютно същото шаси и окачване като 200то/

                            със стандартните 0,40 за да компенсирам мекотата им ..постепенно натягах натягах компрешъна от там и ребаунда и като стигнах до +6 клика спрямо стандартните настройки ..от там нататък вече хидравликата реагира много рязко и става прекалено твърда и труднореагираща .но дори и до там пак предницата обираше много лошо малките бабуни на Жоро като му дадох в зарата да пробва мотора..врътна половин обиколка и ми го върна ..вика взимай го това дърво..не се държи таз предница друса ..
                            въпреки това втвърдяване обаче поради меките пружини ..пак на по големи скоци и удари предницата се мачкаше прекалено много ..особенно с пълен резервоар ..мотора се държи ужасно на скокове..за това по трасе като карах му хванах челъма да слагам по едва няколко литра и постоянно доливам като спирам



                            ..а всъщтност ..пружините се сменят много лесно ..дори и не свалям и коловете от мотора , трябваше отдавна да го направя..от половин година е-тъй си стоят на рафта тез пружини



                            просто свалих кормилото -развих тапите отгоре и пуснах мотора от столчето да клекне



                            ..с новите по твърди пружини ..вече отпуснах компрешъна на хидравликата с цели 4 клика ..а предницата пак е достатъчно твърда -и не удря на скоците като в същото време много много по-добре обира и по малките бабуни и въобще синхронизира се окачването
                            тази модификация между другото я препоръчват и по почти всички тестове из списания и сайтове където става въпрос за този модел..
                            Последно редактирано от mitkov; 17-03-09, 12:11.

                            Коментар


                            • До: KTM EXC 200

                              КТМ


                              Основана през 1953 година компанията КТМ отначало се занимавала с производството на леки мотоциклети и мотопеди с готови двутактови двигатели. Обратът в производството се случил на границата межди 60 и 70-те години, когато инженерите на фирмата създали семейство спортни мотори с двигатели собствено производство. Днес КТМ са един от крупните производители на спортна off-road техника.Днешната производствена програма на КТМ включва мотоциклети с двойно предназначение с работен обем на двигателите от 125 до 625 см3, така и спортни off-road мотоциклети с двигатели от 50 до 625 см3.



                              50 SX Dirt Bike
                              49 cc 8 hp повече >>


                              50 SX Junior Dirt Bke
                              49 cc 6 hp повече >>


                              65 SX Dirt Bike
                              65 cc 11 hp повече >>


                              85 SX 17/14 Dirt Bike
                              85 cc 14 hp повече >>



                              85 SX 19/16 Dirt Bike
                              85 cc 14 hp повече >>


                              125 SX Dirt Bike
                              125 cc 36 hp повече >>


                              144 SX Dirt Bike
                              144 cc 41 hp повече >>


                              250 SX Dirt Bike
                              249 cc 63 hp повече >>



                              250 SX-F Dirt Bike
                              249 cc 39 hp повече >>


                              450 SX-F Dirt Bike
                              449 cc 59 hp повече >>


                              505 SX-F Dirt Bike
                              478 cc 65 hp повече >>


                              125 EXC Dirt Bike
                              125 cc 32 hp повече >>



                              200 EXC Dirt Bike
                              193 cc 38 hp повече >>


                              250 EXC Dirt Bike
                              249 cc 50 hp повече >>


                              250 ECX-F Dirt Bike
                              249 cc 39 hp повече >>


                              300 EXC-E Dirt Bike
                              293 cc 41 hp повече >>



                              450 EXC-R Dirt Bike
                              449 cc 59 hp повече >>


                              690 Enduro Dirt Bike
                              654 cc 62 hp повече >>


                              950 Super Enduro Dirt Bike
                              942 cc 98 hp повече >>




                              450 SMR Supermoto
                              449 cc 48 hp повече >>


                              560 SMR Supermoto
                              566 cc 54 hp повече >>

                              Коментар


                              • До: KTM EXC 200

                                Колко точно трябва да е маслото в предните колове,и какво да е то?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X