До: Ново 400 - 450cc. ендуро
и понеже стана въпрос ..за това че с добра поддръжка моторите карат много..това наистина е така но имайте в предвид че пичовете от статията под подръжка разбират малко по други неща от приетото в БГ 
 
 
-тоест-за тях смяна на съединител че и кошницата му-реглаж на клапани ,смяна на бутало масла на предниците и гресиране и смяна на разни лагери си е нещо нормално
 
 
мотора за който казват че е изкарал 30 000 мили..съм запознат що годе с въпроса и ако ви кажа колко неща са му сменили ще изпаднете в екстаз ..
..
 
те още като вземат мотор го разглобяват и му смазват лагерите по линковете и окачването а и след това редовно ги смазват-маслото се сменя когато трябва и с каквото трябва въздушния филтър се пере и сменя постоянно,клапаните се проверяват и регулират на време /което значи..доста често / карбуратора се чисти редовно мембраните му се сменят и регулира.. съединителя се сменя на време ..бутала гарнитури спирачна течност накладки итн маслата в амортисьорите..че и ревалвинги на същите..итн итн всичко се следи постоянно и се СМЕНЯ
/ карбуратора се чисти редовно мембраните му се сменят и регулира.. съединителя се сменя на време ..бутала гарнитури спирачна течност накладки итн маслата в амортисьорите..че и ревалвинги на същите..итн итн всичко се следи постоянно и се СМЕНЯ  ..дори по често от необходимото..при това всички тези дейности се извършват от ВИСОКО КВАЛИФИЦИРАНИ хора които наистина разбират и са много в час
..дори по често от необходимото..при това всички тези дейности се извършват от ВИСОКО КВАЛИФИЦИРАНИ хора които наистина разбират и са много в час ..
..
.да не говорим че и знаят как да си карат моторите .. а то тези мотори най вече се съсипват от не по реда си каране 
 
 
при нас за добра поддръжка се приема..чат пат смяна на маслото и няколко пъти в годината пране на въздушния филтър ..в най добрия случай
..в най добрия случай  /познавам и хора които никога не го перат нито омасляват
/познавам и хора които никога не го перат нито омасляват /..
/..
..всичко останало смятаме за ремонти 
							
						
					и понеже стана въпрос ..за това че с добра поддръжка моторите карат много..това наистина е така но имайте в предвид че пичовете от статията под подръжка разбират малко по други неща от приетото в БГ
 
 
-тоест-за тях смяна на съединител че и кошницата му-реглаж на клапани ,смяна на бутало масла на предниците и гресиране и смяна на разни лагери си е нещо нормално

мотора за който казват че е изкарал 30 000 мили..съм запознат що годе с въпроса и ако ви кажа колко неща са му сменили ще изпаднете в екстаз
 ..
..те още като вземат мотор го разглобяват и му смазват лагерите по линковете и окачването а и след това редовно ги смазват-маслото се сменя когато трябва и с каквото трябва въздушния филтър се пере и сменя постоянно,клапаните се проверяват и регулират на време /което значи..доста често
 / карбуратора се чисти редовно мембраните му се сменят и регулира.. съединителя се сменя на време ..бутала гарнитури спирачна течност накладки итн маслата в амортисьорите..че и ревалвинги на същите..итн итн всичко се следи постоянно и се СМЕНЯ
/ карбуратора се чисти редовно мембраните му се сменят и регулира.. съединителя се сменя на време ..бутала гарнитури спирачна течност накладки итн маслата в амортисьорите..че и ревалвинги на същите..итн итн всичко се следи постоянно и се СМЕНЯ  ..дори по често от необходимото..при това всички тези дейности се извършват от ВИСОКО КВАЛИФИЦИРАНИ хора които наистина разбират и са много в час
..дори по често от необходимото..при това всички тези дейности се извършват от ВИСОКО КВАЛИФИЦИРАНИ хора които наистина разбират и са много в час ..
...да не говорим че и знаят как да си карат моторите .. а то тези мотори най вече се съсипват от не по реда си каране
 
 при нас за добра поддръжка се приема..чат пат смяна на маслото и няколко пъти в годината пране на въздушния филтър
 ..в най добрия случай
..в най добрия случай  /познавам и хора които никога не го перат нито омасляват
/познавам и хора които никога не го перат нито омасляват /..
/....всичко останало смятаме за ремонти
 
							
						

 
  Ама си е прав ше знаете
 Ама си е прав ше знаете 






 
  
							
						

 
		





Коментар