До: Ново 400 - 450cc. ендуро
и понеже стана въпрос ..за това че с добра поддръжка моторите карат много..това наистина е така но имайте в предвид че пичовете от статията под подръжка разбират малко по други неща от приетото в БГ

-тоест-за тях смяна на съединител че и кошницата му-реглаж на клапани ,смяна на бутало масла на предниците и гресиране и смяна на разни лагери си е нещо нормално
мотора за който казват че е изкарал 30 000 мили..съм запознат що годе с въпроса и ако ви кажа колко неща са му сменили ще изпаднете в екстаз
..
те още като вземат мотор го разглобяват и му смазват лагерите по линковете и окачването а и след това редовно ги смазват-маслото се сменя когато трябва и с каквото трябва въздушния филтър се пере и сменя постоянно,клапаните се проверяват и регулират на време /което значи..доста често
/ карбуратора се чисти редовно мембраните му се сменят и регулира.. съединителя се сменя на време ..бутала гарнитури спирачна течност накладки итн маслата в амортисьорите..че и ревалвинги на същите..итн итн всичко се следи постоянно и се СМЕНЯ
..дори по често от необходимото..при това всички тези дейности се извършват от ВИСОКО КВАЛИФИЦИРАНИ хора които наистина разбират и са много в час
..
.да не говорим че и знаят как да си карат моторите .. а то тези мотори най вече се съсипват от не по реда си каране
при нас за добра поддръжка се приема..чат пат смяна на маслото и няколко пъти в годината пране на въздушния филтър
..в най добрия случай
/познавам и хора които никога не го перат нито омасляват
/..
..всичко останало смятаме за ремонти
и понеже стана въпрос ..за това че с добра поддръжка моторите карат много..това наистина е така но имайте в предвид че пичовете от статията под подръжка разбират малко по други неща от приетото в БГ

-тоест-за тях смяна на съединител че и кошницата му-реглаж на клапани ,смяна на бутало масла на предниците и гресиране и смяна на разни лагери си е нещо нормално
мотора за който казват че е изкарал 30 000 мили..съм запознат що годе с въпроса и ако ви кажа колко неща са му сменили ще изпаднете в екстаз
..те още като вземат мотор го разглобяват и му смазват лагерите по линковете и окачването а и след това редовно ги смазват-маслото се сменя когато трябва и с каквото трябва въздушния филтър се пере и сменя постоянно,клапаните се проверяват и регулират на време /което значи..доста често
/ карбуратора се чисти редовно мембраните му се сменят и регулира.. съединителя се сменя на време ..бутала гарнитури спирачна течност накладки итн маслата в амортисьорите..че и ревалвинги на същите..итн итн всичко се следи постоянно и се СМЕНЯ .да не говорим че и знаят как да си карат моторите .. а то тези мотори най вече се съсипват от не по реда си каране
при нас за добра поддръжка се приема..чат пат смяна на маслото и няколко пъти в годината пране на въздушния филтър
..в най добрия случай
/....всичко останало смятаме за ремонти
Ама си е прав ше знаете 





Коментар