Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ново 400 - 450cc. ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Ново 400 - 450cc. ендуро

    ами крайно време е вносителите на мотоциклети в БГ да вземат мерки и да може всеки желаещ да си прави тест райд
    тогава мисля много въпроси и колебания ще отпаднат

    ДАЙ БОЖЕ !!!
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #62
      До: Ново 400 - 450cc. ендуро

      Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
      -Политиката да правят моторите си и с опция да са легални и по пътищата също е много печеливша..защото на мен а и не само например ужасно ми е умръзнало да се крия като мишка ..като видя патрулка и полицаи..е сега на похода до морето..поне 3-4 пъти ни спираха и ни проверяваха документите..и то тва в най запустялия и ненаселен район на България..тази тенденция ще се увеличава и не мисля че е логично човек да даде 12-15 бона за мотор с който може само да се крие из горите и да се надява да не го спре някоя кука ..при положение че страната ни дава прекрасни условия за ендуро и така или иначе си караме на всякъде

      Law enforcement might take a second look at
      you if you're on a 2007 KTM 450 EXC, but you'll
      ride away happy because you're perfectly legal.
      Just ask KTM's Mark Hyde.

      Ето какво казват Хамериканците в подкрепа на Харманлииците

      Коментар


      • #63
        До: Ново 400 - 450cc. ендуро

        Тук верно се развихриха спекулации, чувствам се длъжен да се намеся пак :

        - 450 двигателите и на ктм-ите и на японците са правени на базата на кросовият екивалент. При ктм пък змията си хапе опашката, понеже кросовите им четиритактови бяха направени на базата на ендуро такива.

        - 2008 КТМ ендурото е на базата на 2007 SX450F кросов. Не само двигателите, но и целият мотор. Докато за 2007 ендурата бяха разлчни от 2007 кросов. Като правило - ендуроваците на КТМ са кросаци от предишни сезони, с промени.

        - Никой от изброените модели никога няма да е сравним по здравина със старото поколение камили.

        - Новите КТМ-и имат здрави двигатели. Без майтап. НО, и това е валидно при всички марки, определението за ЗДРАВ двигател в тази категория машини е "Двигател който не се чупи в интервала между две поддръжки. Не са здрави в смисъла "ами с поддръжка и без поддръжка все е камила"

        - Производителят решава каква и колко често да препоръча да е поддръжката (тоест не само той, вносителят и той може да прави волни интерпретации). Ако едните ти казват да правиш поддръжка и прегледи на 20 часа, а другите на 40, кой двигател е по-здрав ? Аз примерно винаги съм мислел че един Сивик е по-здрав от един Мерцедес, понеже Мерцедеса се купува от богати хора които имат пари (и им прави кеф) да го поддържат във фирмен сервиз, докато Сивика ще забрави какво е фирмен сервиз на втората година.

        Идеята ми е - докато си го поддържаш по план, с оригинални части - всеки модерен двигател ще е здрав. Излезеш ли от плана - хазарта почва.

        С две думи - не разчитай КТМ-а да е по-здрав и по-пригоден за път от другите. Но не очаквай и да е по-слаб. Мен ако питаш - нека решаващо ти е това колко лесно може се регистрира машината. Както пишеше по-горе - не може да дадеш хиляди и да трепериш да не те спрат. Но не забравяй че вече и японските могат да се минат на технотест.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #64
          До: Ново 400 - 450cc. ендуро

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          Тук верно се развихриха спекулации, чувствам се длъжен да се намеся пак :

          - 450 двигателите и на ктм-ите и на японците са правени на базата на кросовият екивалент. При ктм пък змията си хапе опашката, понеже кросовите им четиритактови бяха направени на базата на ендуро такива.

          - 2008 КТМ ендурото е на базата на 2007 SX450F кросов. Не само двигателите, но и целият мотор. Докато за 2007 ендурата бяха разлчни от 2007 кросов. Като правило - ендуроваците на КТМ са кросаци от предишни сезони, с промени.

          - Никой от изброените модели никога няма да е сравним по здравина със старото поколение камили.

          - Новите КТМ-и имат здрави двигатели. Без майтап. НО, и това е валидно при всички марки, определението за ЗДРАВ двигател в тази категория машини е "Двигател който не се чупи в интервала между две поддръжки. Не са здрави в смисъла "ами с поддръжка и без поддръжка все е камила"

          - Производителят решава каква и колко често да препоръча да е поддръжката (тоест не само той, вносителят и той може да прави волни интерпретации). Ако едните ти казват да правиш поддръжка и прегледи на 20 часа, а другите на 40, кой двигател е по-здрав ? Аз примерно винаги съм мислел че един Сивик е по-здрав от един Мерцедес, понеже Мерцедеса се купува от богати хора които имат пари (и им прави кеф) да го поддържат във фирмен сервиз, докато Сивика ще забрави какво е фирмен сервиз на втората година.

          Идеята ми е - докато си го поддържаш по план, с оригинални части - всеки модерен двигател ще е здрав. Излезеш ли от плана - хазарта почва.

          С две думи - не разчитай КТМ-а да е по-здрав и по-пригоден за път от другите. Но не очаквай и да е по-слаб. Мен ако питаш - нека решаващо ти е това колко лесно може се регистрира машината. Както пишеше по-горе - не може да дадеш хиляди и да трепериш да не те спрат. Но не забравяй че вече и японските могат да се минат на технотест.
          Гоблине , бъркаш нещо.Специално двигателите на 2007 SX450F и ендурото 2008 нямат нищо общо.Единият е двувалка , другия -с един разпределителен вал , друга глава , бутало , колянов вал , абе въобще всичко.
          Еи ти ги двата разпределителни вала на 2007 SX450F :
          Прикачени файлове
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #65
            До: Ново 400 - 450cc. ендуро

            А ето и на ендурото
            Прикачени файлове
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #66
              До: Ново 400 - 450cc. ендуро

              Прав си, може би просто говорим за различни мотори. Аз говоря за XC-F. А май в случая обект на коментар е XC-W който е едновалка. Много буквички станаха в тия модели
              Че и май между Щатите и Европа наименованията са различни.
              Идеята ми беше че това си остават полусъстезателни двигатели, и че всичко е до поддръжка, която си има цена. Цялата ми тирада беше с цел да не си помислиш че просто все едно си купуваш нов мотор със здравината на KLR-a който си имал (ако приемем че можеше и него да си купиш нов).
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #67
                До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                Да ти кажа , това че всичко вече е по-кекево е всеобща тенденция , не е само при моторите.Кво да се прави , така го налага пазара.В белите страни взимат ново , карат 2-3 години и сменят.Ама в булгаристан тва никак не ни устройва.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #68
                  До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  В белите страни взимат ново , карат 2-3 години и сменят.Ама в булгаристан тва никак не ни устройва.
                  После ние отиваме и си го купуваме и си мислим че караме "нов" мотор
                  MG RACING

                  Коментар


                  • #69
                    До: Ново 400 - 450cc. ендуро


                    Law enforcement might take a second look at
                    you if you're on a 2007 KTM 450 EXC, but you'll
                    ride away happy because you're perfectly legal.
                    Just ask KTM's Mark Hyde.

                    йееееее

                    -гоблин хс-w модела всъщтност е еквивалента на европейските ехс само дето няма фар и мигачи
                    хс..са нещо средно между sx и ехс..като по ендуро ориентирано е само окачването ..доколкото зная ..може би и някое и друго предавателно число

                    Коментар


                    • #70
                      До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                      За КДХ си прав.Никога не съм твърдял че са лоши,успехите са им пезспорни.Просто казвах,че след пускането и развиването на най-голямата(обширна)тема във форума,станаха още по в........в БГ.Не съм ли прав?
                      Последно редактирано от mitkov; 14-09-07, 09:51.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                        За КДХ си прав.Никога не съм твърдял че са лоши,успехите са им пезспорни.Просто казвах,че след пускането и развиването на най-голямата(обширна)тема във форума,станаха още по в........в БГ.Не съм ли прав?



                        ПРАВ СИ
                        ..другото ти го написах на лични

                        Коментар


                        • #72
                          До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                          Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                          ПРАВ СИ
                          ..другото ти го написах на лични
                          Ами митак не е много прав, щото в БГ не е валяло KDX-и, така че....., пък е не знам да си станал дистрибутор все още
                          Иво Георгиев
                          Gworkshop

                          Коментар


                          • #73
                            До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                            ..да и това е така..такъв кдх като от едноименната тема..ами 2 или най много 3 са в България ..а въобще R вариантите са много много рядки..няколко са в цялата страна..всичко друго е шосейният вариант..който само на външен вид прилича на другия ..

                            темата..зацикли и без това..така че и малко офтопик ..няма да и навреди

                            Коментар


                            • #74
                              До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                              Малко по темата , в Миркат(вносителя на Сузуки) DRZ-450(или RMZ450E)не си спомням , е на най-добра цена(около 14000лв.)Лошото е че ги нямат на склад и оня в магазина не можа да ми каже дали въобще могат да го доставят.Иначе имат SUZUKI RM 450 Z (2005-06) , 13100лв. , ама крос не ми трябва лично на мене.
                              Последно редактирано от kiki.t; 15-09-07, 12:00.
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • #75
                                До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                                ..между другото кикит..мисля че един дрз400..много би ти допаднал..и е "железен" мотор ..виж тая цена..ми се вижда...доста дебеличка като за този модел

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X