Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ново 400 - 450cc. ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Ново 400 - 450cc. ендуро

    ..краси..нямам намерение да споря..нито съм някакъв върл привърженик на КТМ ..

    просто не е ОБЕКТИВНО да се твърди че ..ктм били големи таралясници а японците били -много много здрави ..особенно за нови модели мотори .

    -ВСЕКИ ТРЯБВА САМ ДА СИ ПРЕЦЕНЯ какво да си вземе ..базирайки се на своите изисквания за мотор
    -които за всеки са различни-ако си търсех мотор за мотокрос например..нямаше да си взема ктм предполагам
    -за типа каране обаче и за изискванията които имам -мотора който взех е най подходящия..
    нека всеки си преценя..сега поне има изобилие и свобода на избора..преди време избора се свеждаше до..чезе крос -кеф ти 125 кеф ти 250...

    Коментар


    • #47
      До: Ново 400 - 450cc. ендуро

      е никой пък не твърди така нагло че са смотани, а и няма мотор който да не се чупи дори и най-качествения
      излизат нови двигатели които си носят и свойте дефекти
      и така няма край

      аз не защитавам нито КТМ нито Ямаха или Хонда

      Митков а ти ако имаше възможност да избираш между 4Т
      КТМ ли би си купил или японски, ако става въпрос за аналогични модели?
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #48
        До: Ново 400 - 450cc. ендуро

        Митков а ти ако имаше възможност да избираш между 4Т
        КТМ ли би си купил или японски, ако става въпрос за аналогични модели?
        -честно казано..до преди година две ..може би ..бих отговорил категорично -японски..

        сега обаче а и като става въпрос за ЕНДУРО мотор при това чисто нов мисля че и ктм..също е..твърде логичен отговор

        Коментар


        • #49
          До: Ново 400 - 450cc. ендуро

          Точно новото 450 ендуро на КТМ го дават че е разработен съвсем самостоятелно модела за ендуро.Нов двигател , с много по-малка поддръжа и разни други работи.Това си е важно.
          До сега кроса и ендурото са с едни и същи двигатели с козметични промени(клапани , пружини , маховик и тн.)И двигателите бяха компромисни.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #50
            До: Ново 400 - 450cc. ендуро

            То и по-нагоре бях написал , според мен двигател за крос и двигател за ендуро трябва да са различни при еднаква кубатура.Както са различни и изискванията за моторите.За сега това само КТМ го направиха , знам ли?:
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #51
              До: Ново 400 - 450cc. ендуро

              kiki.t виждам че КТМ ти е на сърце без значение колко е добър и колко струва, а това е много важно, мотора който караш да е този който си те кефи и си желал, макар че при мен беше обратния вариант, преди като си купувах кросовия YZ125 най не исках ямаха (незнам защо) но просто такова се уцели, с течение на времето се убедих че това е мотора който съм искал да карам и е мотора който ми дава яко фън, просто бях "влюбен" в него и не ми се разделяше като го продавах

              пожелавам ти успех, направи си кефа
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #52
                До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                така е..
                все пак обаче като виждам изискванията ти..почти съм сигурен че както е казал и гоблин..каквато и марка да избереш..все от нещо ще си леко разочарован

                -просто наистина няма такова представителство в БГ при което ..само да караш ..и примерно оставяш им мотора и те се оправят и т.н...каквото и да вземеш ще има хубави..ще има и по-не хубави моменти..

                ..и като цяло..на късмет е цялата работа

                Коментар


                • #53
                  До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                  Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                  kiki.t виждам че КТМ ти е на сърце без значение колко е добър и колко струва, а това е много важно, мотора който караш да е този който си те кефи и си желал, макар че при мен беше обратния вариант, преди като си купувах кросовия YZ125 най не исках ямаха (незнам защо) но просто такова се уцели, с течение на времето се убедих че това е мотора който съм искал да карам и е мотора който ми дава яко фън, просто бях "влюбен" в него и не ми се разделяше като го продавах

                  пожелавам ти успех, направи си кефа
                  Не е баш така , кавата 450 R новия на мен лично по ми допада.Обаче нали сега ръзсъждаваметука , та струва ми се че фирма която си е дала труда да разработи нов двигател спецялно за ендуро си заслужава уважението.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #54
                    До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                    няма нищо сложно в ремонта на един мотор, стига да невземеш да преправяш напасваш и побългараваш разни неща.

                    един средноинтелигентен технически грамотен човек дори може да си направи ремонт на мотора стига да има документация и да си го преведе от английски

                    ямахите даже идват с такава дебела книга за всичко как се прави по-мотора.

                    незнам дали скоро ще има оторизиран сервиз на която и да е мотоциклетна макра в БГ а и дори да направат той ще е в софия

                    мисля че и в момента има доста кадърни и свестни майстори, за жалост обаче преобладават набедените за такива и кесимджиите
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #55
                      До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                      Не е баш така , кавата 450 R новия на мен лично по ми допада
                      ..взимай такъв тогава щом те кефи
                      -важно е да ти харесва..иначе..това са нови мотори-който и да вземеш..все бива..

                      Коментар


                      • #56
                        До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                        Не е баш така , кавата 450 R новия на мен лично по ми допада.Обаче нали сега ръзсъждаваметука , та струва ми се че фирма която си е дала труда да разработи нов двигател спецялно за ендуро си заслужава уважението.

                        ами те и Кава и КТМ двигателите им са разработени за ендуро.

                        кого визираш?
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #57
                          До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                          краси ..дай да я спираме таз тема
                          ..горе долу каквото можеше да се каже се каза

                          ..че и ..отгоре

                          Коментар


                          • #58
                            До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            ами те и Кава и КТМ двигателите им са разработени за ендуро.

                            кого визираш?
                            KTM-a , за кавата не знаех , признавам си.Митов , що бе ,полезна е темата.
                            Обаче май не си съвсем прав , двигателите на KX и KLX 450 са си еднакви>пререботени са:маховик(по-тежък) , предавателни числа на скоростите , фази на валовете , стоманени клапани изпускателни вместо титанови и някой други дреболий.Иначе двигателите са абсолютно идентични.
                            Иначе KLX 450R при еди е на добра цена в момента-15000лв.
                            http://images.google.bg/imgres?imgur...%3Dbg%26sa%3DN
                            Последно редактирано от kiki.t; 13-09-07, 14:14.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • #59
                              До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                              -всъщтност може би наистина не сме казали всичко
                              ..до сега от темата май става ясно че ..все едно -японци срещу европейци..а всъщтност май май въобще не е така

                              ..така като си мисля..няма вече -чисто японско-чисто австрийско ..чисто..еди кво си..всичко е ..една..ГЛОБАЛНА-МАНДЖА ..

                              И като се замисля..може и да се окаже в един момент че..КТМ е по японски ..от някои модели на японски производители..произведени не знам си къде

                              -изглежда странно -но я се замислете-запалването на ктм-ЯПОНСКО...карбуратора-ЯПОНСКИ..клапите..при моя специално-американски..джантите-ЯПОНСКИ...ауспуха..не знам къде е правен но е копиран от фмф...и много други неща ..дето не ги и знаем

                              -всъщтност..кое е австрийско..не знам..само на задната вилка пишеше че е произведена в австрия капака на съединителя оня ден погледнах -пише отвътре-лем ..тоест -италиански- спирачките -брембо-италиански-кормилото-холандско ..тавата за под двигателя -оригинална поръчах ктм..-пише на нея-произведено в испания пластмасите-ацербис-италиански-филтъра е "твин еър" окачването ..пак не е австрийско ....седалката даже и тя ..не е австрийска

                              Коментар


                              • #60
                                До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                                Ще си позволя да цитирам Гоблин, щото той май сам няма да се сети да го направи

                                Първоначално публикуван от Goblin
                                Ми нямаш проблем
                                Ето ти превод набързо набързо, на статията. Тя продължава до средата на втора страница, после следва PR представянето което няма какво да го превеждам.

                                "Вече е официално. Кавазаки представи оффроудния KLX 450R, и въпреки че на теория се води 2008 модел, ще можете да го намерите при дилъра си през февруари или март, цената ще е ясна най-вероятно през януари. Машината не е просто KXF 450 с фар - направени са много промени които я карат да изглежда готова за офроуд състезания. Сигурно си спомняте че по време на годишният ни "24 часа инквизиция" тест си дадохме сметка че колкото и да е добър KX-F за ендуро с леки промени, някои неща не се импровизират и си искат пипане от завода ако искате да имате истински офроуд бръснач.

                                Много харесахме начина по който кросарката винаги намираше сцепление с почвата, и имаме чувството че Кавазаки ще продължи в същия дух, и дори ще подобри тенденцията в KLX-а. Двигателя е пипнат за повече мощност при ниски и средни обороти. Не ни свърта да се качим на тази машинка за да проверим дали Кавазаки ще продължат с хубавия навик да произвеждат мотори които успяват да превръщат всичката си мощност в движение без да боксуват.

                                Как смятат от Кавазаки да се справят с тази задача ? Мотора се различава от кросовата версия с променени повдигане и времетраене на отварянето на клапаните, и маховика е предполагаемо два пъти по-тежък от кросовия. Кривката на ауспуха е по-дълга, което не само подобрява мощността при ниски обороти, но прави мотора и по-тих. Това се комбинира с петстепенна скоростна кутия със специфични за офроуд предавателни числа (по-дълги). Повечето от нас така или иначе се радваме да видим петскоростна кутия и при новия кросов вариант, а за офроуд петте скорости са си направо задължителни за да е поливалентна машината.

                                Най-хубавата новина е че да, моторът идва с вълшебното копче - електрически стартер. Повечето от нас харесват тази опция, а тези които не я харесват просто се учат прекалено бавно

                                Най-добрата новина пък за жителите на Калифорния е че с простото добавяне на искроуловител машината ще е легална за каране и в техния щат въпреки по-строгите норми за замърсяване.

                                Както всички знаем, офроудките навъртат повече часове от мотокросовите си роднини - по новия KLX има и някои промени които ще му помогнат да се износи по-бавно от кросак. Запазени са титаниевите всмукателни клапани на кросовия събрат, но изпускателните стават стоманени. Добавен е и разширителен съд за охладителната течност за тези бавни участъци които всички познаваме, където четиритактовите мотори прегряват толкова лесно. Моторът съсшо идва серийно оборудван с O-Ring верига.

                                Окачването е същото като на кросака. Лично ние харесваме Kayaba AOS вилката, а Кавазаки е променил клапите във вилката към офроуд реглаж. Целта е била да се получи изключително лесен за каране мотор, както и да отговаря на обичайните изисквания - меко возене, без удряне на дъно. Вилката идва с ниско-фрикционни семеринги, но DLC (Diamond Like Coating) покритието с което 2007 кросака е серийно оборудван тук липсва.

                                Целта на работата по рамката е била да се направят реакциите и еднакви с тези на окачването. Кавазаки са направили рамката така че мотора да се кара леко и да е маневрен. Много ни хареса резултата постигнат с кросака на писта, и нямаме търпение да видим как се прилага същата тази философия към офроуда.
                                Другите промени насочени към комфорт включват по-широка седалка чиято горна част (но не и страничните) е от по-грапав материал за повече сцепление, както и 18 цолово задно колело което ще донесе и комфорт и сцепление.

                                KLX-а идва с цифрова инструментация която вкючва скоростомер, двоен дневен километраж и километраж и часовник. Резервоара е 8 литров, кранчето на бензина е с резерва и има преливник който пречи да се излива бензин, в съответствие с новите норми.

                                Резервата е за тези които не могат да си планират пътя или имат навика да се губят, разбира се. Ние такива проблеми нямаме, но сме доволни че Кавазаки са помислили за вас останалите.

                                До тук всичко точно, докато не огледахме от близо фара който в диплянката е описан като "олекотен". Фара е 35 вата и е компактен. С нетърпение чакаме да видим как ще работи този "олекотен" фар, но сме готови да добавим няколко грама в замяна на силен фар който не е лек, вместо да се кьоравим с "олекотен" фар. Светна ли ви сега ?
                                Не сме карали още мотора за това ще си останем скептични по въпроса, но няма и да подхождаме с недоверие, предвид че в последно време моторите на Кавазаки нямат грешка.

                                От фирмата са махнали и отворите по пластмасите. На кросака са нужни за повече въздух, но на офроуд най-много да вкарат вода във въздушния тракт. Радваме се че от Кавазаки са направили тази стъпка - така няма да се налага да облепваме всички отвърстия със скоч. Моторът също идва с картерна защита и и защита на двигателя от двете страни.

                                Оставяме PR досието на Кавазаки да приключи темата с повдигнат дух, а от наша страна единственото което можем да кажем е че ни сърбят ръчичките да го пробваме този мотор."

                                Следва PR досието на Кавазаки (от средата на втора страница нататък, "Kawasaki, take it away"), което в общи линии е същата песен на нов глас,
                                DCRT®

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X