Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ново 400 - 450cc. ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Ново 400 - 450cc. ендуро

    Той човека отначало питаше Кавазаки или КТМ ЕХЦ450 ... аз вчера го вкарах в размисли за ЕХЦ250 2Т ... ти са и сузито му рекламираш ...
    Кики, успех при избора
    Не, че успяхме да те насочиме, ама поне в още повече размисли те вкарахме
    Последно редактирано от iva_kx; 16-09-07, 22:11.
    DCRT®

    Коментар


    • #77
      До: Ново 400 - 450cc. ендуро

      Аз не го бързам въобще тоя път.Щото така навремето си купих нова джипка от магазина , и след 1 месец я продадох че не ми хареса.А и не е като да нямам кво да карам , така че яваш
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #78
        До: Ново 400 - 450cc. ендуро

        OFF:
        Не ги слушай тия с цвайките нали виждаш, една разходка не могат да направят, все бензина им свършва

        Коментар


        • #79
          До: Ново 400 - 450cc. ендуро

          Той човека отначало питаше Кавазаки или КТМ ЕХЦ450 ... аз вчера го вкарах в размисли за ЕХЦ250 2Т ... ти са и сузито му рекламираш ...
          Кики, успех при избора
          Не, че успяхме да те насочиме, ама поне в още повече размисли те вкарахме
          ..аз пък бих го повкарал още малко в размисъл..с едно сериозно предложение-ЕХС300 със стартер-новия модел ..е тва е мотора за тебе като те гледам как се ръгаш из екстремите ....проучи за него инфо и ще видиш че препоръката ми не е случайна ..това е може би най доброто от 2 те моторите ендуро правени до сега..а и тест пилотите твърдят че работело почти като 4 тактов..дори се шегуват че мотора се държал като...3 тактов

          Коментар


          • #80
            До: Ново 400 - 450cc. ендуро

            kikit.t според мен правиш лека грешка. Не искам да коментирам цените на колегите от официалните вносители или да давам нови цени, защото не е мястото тук, но цените, които споменаваш са високи поне за България в момента, поне като гледам аз на какви цени оферирам мотоциклетите. Може би причината е, че търсиш надежден сервиз и бърза доставка на части. Прав си да го искаш, но дори и президента на Република България да си поръча части няма да му дойдат толкова бързо.

            Според мен направи следното:

            1. Избери марката и модела мотоциклет
            2. Почни да търсиш подходяща оферта.

            С няколко телефонни разговора и ще се ориентираш за цената на това което търсиш. Все пак фирмите, които продават нови мотоциклети се броят още на пръстите на двете ръце.

            Поздрави,

            Стефан

            Коментар


            • #81
              До: Ново 400 - 450cc. ендуро

              се броят още на пръстите на двете ръце.
              ..като за тия мотори дето търси..май май може и на едната ръка да му стигнат

              Коментар


              • #82
                До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                ..аз пък бих го повкарал още малко в размисъл..с едно сериозно предложение-ЕХС300 със стартер-новия модел ..е тва е мотора за тебе като те гледам как се ръгаш из екстремите ....проучи за него инфо и ще видиш че препоръката ми не е случайна ..това е може би най доброто от 2 те моторите ендуро правени до сега..а и тест пилотите твърдят че работело почти като 4 тактов..дори се шегуват че мотора се държал като...3 тактов
                Интересен е много тоя мотор , никаде не можах да видя приблизителен разход??Друго , Митков , той с отделен резервоар за масло и маслена помпа ли е?Гледам че го дават съотношение 17 грама на литър масло
                Последно редактирано от kiki.t; 17-09-07, 14:43.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #83
                  До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                  -не е с отделен резервоар за маслото..няма хард ендуро което да е с разделно мазане..има го само на разни полушосейни модели..даже и аз като съм имал преди време мотори с разделно..си го изолирах и си слагах маслото в бензина..не са сигурни за сериозен оффроуд тия системи
                  ..не дей гледа сега на ива мотора че 2 тактов и горял много..нещо не е по реда си
                  ехс 300..най вероятно гори между 6 и 11 на 100 според карането
                  ..но пък..въпросите със сервизи ит.н. отпадат до голяма степен..1 во че даже и тест пилоти в щатите ги карат по 2 години тия мотори без да сменят нищо..даже и бутало..2 ро -че 2 такта е изключително просто направен..няма клапани за регулиране няма тва онова..е го на моето ехс вече има 70 и нагоре моточаса ако бе 4 такт..до сега 7 пъти трябваше клапаните да съм му проверявал ..сервиз пък въобще не ти трябва ..кое да е 2 те може да се разглоби в домашна обстановка с най прости инструменти..2 ключа и някоя отвертка
                  скоро четох статия в мотокрос дижитал за 2 те и 4 те..при смяна на бутало-буталото струвало 2 пъти повече средно при 4те и се сменяло за 3 пъти повече време ..че и нагоре
                  -на джовани сала механика..даваше пример в статията-че сменял на 2 те буталото за..10 тина минути май пишеше даже дали не бе 8 ..виж прочети я ..ако те интересува ..май бе в майският брой тази статия
                  -освен това 300 ехс има и -двойно запалване..т нар дуал мап..може да го превключваш -на перформанс..или на софт на софт режима ..мотора става като истинска триалка..сега съм поръчал такъв бутон за моето ехс200 че на 07 ма модела се купува отделно ..но за 08 ма си е серийно сложено..то всъщтност си е едно..копченце ..но е японско на дензо а не ми се слага и някакво измислено..та поръчах оригинално..иначе без копче трябва да свалиш резервоара и да изключиш или включиш една жица ...ако го купуваш това -афтър маркет ..за друг мотор..струва...

                  Коментар


                  • #84
                    До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                    Чакай още да те питам , и на твоя ли му дават 1към 60 бензин/масло?Демек 17 гр.на литър ? То с толко малко масло въобще пушек има ли като го караш?
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #85
                      До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                      кики по принцип тия неща дето ги пишат в таблиците по мануалите са твърде ориентировъчни.
                      наистина така го пише по спецификация и ако караш на разходка и туризъм определено ще му стигнат тези 17 гр./л

                      ето как точно е написано в мануала

                      1:40-1:60 когато се използва висококачествено 2тактово масло

                      ако караш на състезание е препоръчително да минеш в пропорцията 1:40 което идва 25 гр. на литър.

                      аз примерно карам с Denicol белгийско масло, много съм доволен. на него пише 1:50 и човека който го внася каза че е бил в завода им, говорил е с някакъв технолог който му е казал че тия 20 гр./л от този модел масло са напълно достатъчни за мазането на 2Т мотор дори в крос режим.

                      предния си 2Т YZ125 съм го карал само с такова масло и при смяна на бутала съм оставал, няма никакви износвания по цилиндъра и буталото.

                      това за пушека е друга тема, няма как да не пуши 2Т мотор
                      особено ако е запален и работи на место и след това го форсираш или тръгнеш, докато изчисти пуши, след това едва се забелязва, остава само миризмата


                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #86
                        До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                        Новото кавазаки е уникално не се чуди, както чета тук и на теб това ти беше на сарце още в началото на темата. Аз си взех от ЕДИ дават 6 месеца гаранция на двигателя имат софтуер и доста части в наличност! А някои по специфични детаили ги доставят до 20 работни дни!

                        Коментар


                        • #87
                          До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                          Е, щом отворихте дума за тия цвайтактери ще спомена за собствените ми еретични мисли - Гас Гас Вярно, нямат представител за БГ, ама Митков и Жоро Хаджиев нали са гъсти с такъв в Австрия? В Румъния също имат. Пък като им гледам цените франко Мадрид

                          http://www.motosalfa.com/ofertas.html


                          Слагаш още няколко стотин евра за доставка и си в джаза.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                            гас гас не са лоши ..но модела им 300 няма стартер..няма къдрави дискове ..и...има линкове на окачването..не е лош мотор но кикит специално държи на представителство да има в БГ и е прав..ако имаха дилър у нас може би и аз бих си взел на вместо ктм а.. ..че и цените им са с по около 2 хилки по тънки ..все пак обаче..като ги видиш едно до друго....ктм си е по завършеният мотор..освен това има дилъри и части включително и афтермаркет много повече

                            за микса на маслото..17 20мл ..си е напълно достатъчно за тези мотори..но хубаво напълно синтетично 2 т масло...аз обаче ...слагам по 30мл на литър

                            ..като питах механика на австрийците ханес..викам му ..а бе на новите ктм и пишат че мноо малко масло можело да се слага в бензина...отговори ми...-ако ще го караш една година...слагай малко..ако искаш да го караш повече време и да няма проблеми..слагай си по повече .

                            .гледал съм изследване на мазането на 2 тактов мотор с маркирано радиологично масло..и наблюдават разнасянето му из двигателя по време на работа..при различни съотношения..оптималния вариант е -около 32мл на литър..както го препоръчват и японците за кросаците си
                            ..иначе..съм чел в препоръките на един от най известните..ендуро състезатели в щатите..няма да му казвам името..казва че лично на неговия ктм ехс слагал по 20мл на литър
                            ..по принцип производителя на масло НЕ МОЖЕ ДА ОПРЕДЕЛЯ колко мл на литър трябва да се слага-това го определя-ПРОИЗВОДИТЕЛЯ НА ДВИГАТЕЛЯ-респ мотоциклета ..
                            принципно -при колкото по големи обороти работи двигателя -повече масло тр да се слага-мотора за който говорим-ехс300..е доста силен мотор ..но не и много оборотен..като на практика..се кара най вече на ниски и средни обороти..това си е един сравнително -спокоен - 2 т мотор който се произвежда от години..и вече е направен предостатъчно здрав..17 ..не зная но с по 20 мл масло на литър бензин..ще си е много много добре.....виж на 125 ка...не бих рискувал с толкова малко масло..но за 300 то няма да е проблем...



                            пп
                            ..и понеже краси е споменал марката на маслото което ползва..аз от около 10 години ползвам 2 тактовите масла на лики моли-специално пълната им синтетика е невероятно качественно масло..и не съм имал до сега никакви проблеми..цената му също е конкурентна ..особенно като си купиш по кашончета...- 1 кашонче е с по 6 тубички от по 1литър ..с 2-3 кашончета..1 година се изкарва ако ще и всеки ден да караш ..че и за приятелите..има
                            Последно редактирано от mitkov; 18-09-07, 00:28.

                            Коментар


                            • #89
                              До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                              Мом4ета 4етох тук и ми стана много интересно затова да ви предложа една страни4ка която незнам дали сте разглеждали но има тестове с
                              клип4ета на вси4ки нови мотори и обеснения за тях които може да си ги преведе разбирасе и така зна4и страницата е motousa.com
                              motorcycleusa.com
                              Последно редактирано от Valex_82; 07-10-07, 10:14. Причина: нов адрес
                              ----------Moto lud-Troyan----------
                              няма непреодолим път за упоритите

                              Коментар


                              • #90
                                До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                                След много умуване , и превратности на съдбата , взех това.Дано не съм сгрешил и да ми е честито
                                Прикачени файлове
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X