Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ново 400 - 450cc. ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ново 400 - 450cc. ендуро

    Май тъжната истина е че какъвто и мотор да си купи човек в България, в крайна сметка ще му се наложи сам да си е майстор! Та единствените критерии ще останат здравината и цената на частите!
    "Do not correct a fool, for he will hate you;
    Correct a wise man, for he will appreciate you."

    Коментар


    • #32
      До: Ново 400 - 450cc. ендуро

      Аммм...

      Не знам как е в Европа, но в Щатите кросовите мотори въобще нямат гаранция (ама като казвам въобще - пред магазина да ти се развали, ще ти махнат отвътре зад витрината за довиждане). Тези от типа на KLX-а пък са с 6 месеца.

      В Европа май е повече, но така или иначе - в момента в който махнеш тапите от ауспуха и на теория вече си извън гаранция. Най-важното е да си намериш не официален магазин с официална гаранция, а просто продавач, какъвто и да е, който ще ти направи "разумна" гаранция. Под разумна разбирай - да подходи с разбиране, ако стане ЯВНО гаранционно събитие. Примерно някакъв явен гаранционен дефект, нещо от рода на грешна сглобка или понеделнишка бройка сглобявана след запой, или както им викат в Щатите - "лимонче".

      Но силно ме съмнява да караш цяло лято и на края на лятото примерно да стане някоя голяма повреда и да ти я поемат сто процента, дори да са официални вносители. В смисъл - както могат да я поемат - така може и да изклинчат, и официални и неофициални.

      Също - не прави сравнение между новите ендуроваци и старите такива. KLX няма нищо общо с KLR, както CRF-X няма общо с XR. Едното е камила, другото е газела. Едното е вечно и не му дреме кой го язди, другото - лъв да пръдне на по-малко от километър и получава инфаркт. Новото поколение ендуроваци като каже някой собственик "абе сто часа изкара буталото" и всички около него го тупат по гърба все едно е катурнал сто метра гладко бягане за 8 секунди.
      А KLR-ите и XR-ите знаеш как са.
      В смисъл - стария тип си имаха здравина на пътен мотор и съответна гаранция. Новия вид са си полусъстезателни мотори. За Кавазаки конкретно дори имаше въпроси защо не са сменили името, защото човек може да си помисли че примерно между KLX300R и KLX450R има някакви прилики, а единствената прилика е в цвета и в марката.

      И не на последно място - недей да лежиш на тая кълка "KTM-а си идва наточен от завода". Идва с добро оборудване, което обаче в повечето случаи не е същото като допълнителното оборудване което би качил на един японски мотор. Не споря че КТМ-а идва много накичен с хубави неща, но все пак са много повече продукт на серийно производство.
      Това което ще качиш на японския с доплащане е това което ще вземеш от каталога на "KTM Racing Parts Catalog", пак с доплащане (здраво), а не това което ще дойде с него от завода. На моменти се изкушавам да направя една симулация от тип "привеждане на КТМ и Японски мотор Х в еднакъв вид". В Щатите почти винаги се оказва че след привеждане в еднакъв вид (оборудване за оборудване, ауспух за ауспух), японският винаги става малко по-добър и не по-скъп от КТМ-а. В мотокроса да не говорим. Но колкото повече се замислям се чудя дали и в България, дори при българските цени, резултата няма да е пак в полза на японския. Между 14000 и 17000 лева има бая неща които могат да се качат на японския, без да му компрометират здравината.

      Не споря че са хубави мотори, и че в България са на много конкурентни цени спрямо японските (всъщност - както писа BobiMX по-горе - не чак толкова конкурентни), но безплатен обяд няма - всяко преимущество ще е за сметка на нещо друго.
      Забрави тази легенда за западняка който "отива, оставя мотора, взима си го готов, направен с оригинални части, и с гаранция" - винаги поне един от тези елементи няма да е на лице

      Това което го искаш ти го има за пътните мотори, и го има включително в България за повечето марки. Но за гореописаните модели - още веднъж, става въпрос за полусъстезателни машини. Гаранцията им, ако има такава, ще е функция на тълкуване, на вид повреда (или ремонт) и на много добра воля от страна на продавача.
      Последно редактирано от Goblin; 13-09-07, 03:38.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #33
        До: Ново 400 - 450cc. ендуро

        Прави ми впечатление че моторите В БГ(новите ендура и крос) се избират малко на моден принцип.Пример:човека Х си купува ЦРФ,и обкражението му си купуват същите мотори(факт че преди ЦРФ бяха старшно модни,както са сега КТМ,Бета)След година марката се сменя и естествено всичко се повтаря.Друг пример за който се сещам сега е КДХ.Пусна се една тема със снимков материал,и КДХ стана най търсеният мотор.В което няма лошо де,но ми се струва че всичко е мода.Разбира се това не важи за всички,ДА НЕ ВЗЕМЕ НЯКОЙ ДА СЕ ЗАСЕГНЕ СЕГА
        Последно редактирано от AICBERG; 13-09-07, 08:59. Причина: Неправилно написано

        Коментар


        • #34
          До: Ново 400 - 450cc. ендуро

          моето лично мнение е че ако можеш да си вземеш японски мотор на такава добра цена няма какво да се чудиш. аз също карам КТМ ама все пак е 2Т там нещата са делеч по прости, при 4Т положението е друго, а и японците нямат такива 2Т ендура както EXC на КТМ (ако изключим италианските НМ който са преработени CR-и)

          КТМ в БГ се налага наистина, но не заради това че превъзхожда японските а по съвсем други причини, донякъде мода донякъде огромната реклама по състезанията, по-достъпни са на пазара и много други фактори.
          Има много тестове по-списания и сайтове в които се говорят какви ли не суперлативи но не забравяй че там са 100% нови мотори, положението след 2-3 години ще бъде съвсем различно ако се сравнява японски и КТМ.
          и изработката на двигателя и изработката на мотора като цяло са с много по-високо качество при японците, нещо което неможеш да видиш с око при новия и лъскав мотор.
          нали знаеш, едни се налагат с качество и дуракоустойчивост и нямат нужда от кой знае каква реклама, а други компенсират с голяма шумотевица около себе си за да ги забележат. Това че КТМ са окупирали всякакъв вид оффроуд състезания и са си купили най-добрите състезатели да карат за тях незначи че моторите им са супер. прецени си сам но според мен японците все още са 1 стъпало над всички останали производители поне засега
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #35
            До: Ново 400 - 450cc. ендуро

            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
            моето лично мнение е че ако можеш да си вземеш японски мотор на такава добра цена няма какво да се чудиш. аз също карам КТМ ама все пак е 2Т там нещата са делеч по прости, при 4Т положението е друго, а и японците нямат такива 2Т ендура както EXC на КТМ (ако изключим италианските НМ който са преработени CR-и)
            +1
            Последно редактирано от Краси; 13-09-07, 11:50.

            Коментар


            • #36
              До: Ново 400 - 450cc. ендуро

              Не мисля, че КТМ и Бета сега са на мода. Ако изключим Ендурото, както казва Краси, където КТМ са ги окупирали, другаде никъде ги няма. А за Бета да не говорим. Макар, че и двата мотоциклета са сполучливи за Ендуро. Но за крос реално не виждам къде е на КТМ предимството, дори по списанията и по състезанията Японеца го пръска от бой.

              Да не се отклоняваме от темата...

              Пак казвам kiki.t сам да си реши какво му се кара и да ни информира все пак затова са форуми да си споделяме предимства и недостатъци на продуктите, които мислим да закупим.

              Айде вземай парата и газ към магазините

              Поздрави,

              Стефан

              Коментар


              • #37
                До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
                Не мисля, че КТМ и Бета сега са на мода. Ако изключим Ендурото, както казва Краси, където КТМ са ги окупирали, другаде никъде ги няма. А за Бета да не говорим. Макар, че и двата мотоциклета са сполучливи за Ендуро. Но за крос реално не виждам къде е на КТМ предимството, дори по списанията и по състезанията Японеца го пръска от бой.

                Да не се отклоняваме от темата...

                Пак казвам kiki.t сам да си реши какво му се кара и да ни информира все пак затова са форуми да си споделяме предимства и недостатъци на продуктите, които мислим да закупим.

                Айде вземай парата и газ към магазините

                Поздрави,

                Стефан
                Парите да ги дам е най-лесно.Мисля го още ,че после да не ме е яд.Ето тука всякакви мнения има , това е от полза за преценката.До сега винаги набързо съм купувал , ама тоя път съм решил хубаво да го обмисля.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #38
                  До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                  Колега /КИКИ/ ще си позволя и аз един съвет лично мое мнение, дори и да изпишеме още 1000страници няма да добиеш реална представа за нито един модел така както би добил ако им направиш тест драйв. Незнам в Бг дали се предлага такова нещо има го за коли но за мотори не съм чул. Така, че всеки е индивидуалист в карането ако стила ти е екстремен или повече туристически или незнам си какъв най-доброто решение е тест драив и то в случай в който парите са втори фактор. Успех и аиде взимай един, че ще ме накарате да съжалявам за избора

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                    Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                    Колега /КИКИ/ ще си позволя и аз един съвет лично мое мнение, дори и да изпишеме още 1000страници няма да добиеш реална представа за нито един модел така както би добил ако им направиш тест драйв. Незнам в Бг дали се предлага такова нещо има го за коли но за мотори не съм чул. Така, че всеки е индивидуалист в карането ако стила ти е екстремен или повече туристически или незнам си какъв най-доброто решение е тест драив и то в случай в който парите са втори фактор. Успех и аиде взимай един, че ще ме накарате да съжалявам за избора
                    Що пък да съжалаваш ? Хубав мотор взе на още по-хубави пари.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #40
                      До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                      Прав е Чинела, че колкото и да пишем реална представа няма да има, защото просто всеки си има мнение и това е.

                      Аз лично, ако си купувах нов мотор и разполагам с не много пари първият критерий щеше да ми е надежност напред в годините, в смисъл да мога да разчитам на този мотор и да не се превръщам в механик или да посещавам често такива. Колкото и да са натоварени двигателите на тези мотори, колкото да са рейсингови съм сигурен, че има модели, които са с по-надеждна сглобка и с по-качествени възли, дори и из между самите японски - точно това бих търсил и аз. Лошото обаче е че тези модели постоянно ги обновяват и да речем ВР 2004та неможе да е достатъчно меродавен за модел 2007, ако тогава е бил перфектен, сега може да изкочи някой косур или пък обратното - имал е слабо място сега вече е отдефектирано, ама как да сме сигурни аджеба така ли е?! Това не са "старият добър XR" и "старият лош DR"(да не се обидят сега колегите с ДРи) правени да служат години на ред без изменения.... Това до тук ми беше единия вариант.

                      Вторият е, ако имам много мангизи и покупката на мотор ми е все едно покупка на пералнята в къщи задължително бих експериментирал с една Априлия RXV(това си е по моя вкус, за някой друг ще е нещо друго) и ама хич нямаше и да чуя приказките от сорта - "японското си е японско"...

                      Абе с две думи не е лесно да си избереш мотор, дори и нов - това е истината.
                      А и имаше една песен "На сърце ми лЕжи мамо...."

                      Успех!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                        Друг пример за който се сещам сега е КДХ.Пусна се една тема със снимков материал,и КДХ стана най търсеният мотор.В което няма лошо де,но ми се струва че всичко е мода
                        ..НЕ МОГА ДА СЕ СЪГЛАСЯ С ТОВА
                        КДХ са си бе един от най търсените леки ендура..до скоро из цял свят и това най малко се дължи на мода
                        -защото -това въобще не е моден мотор ..от 95-6та не е обновяван нито пък е нещо кой знае какво на външен вид..търсен е защото е -здрав идиотоустойчив и дава много като за ниската си цена чисто нов струва 4000 и нещо долара ..а има големи възможности..момчето което купи моя стар кдх -иво /хусаберг/ от форума..вече дава с него времена на хасковското ендуро трасе от под 1 час на обиколка..което е по добро и от най доброто време на кокера на състезанието
                        ..пускал съм снимки и запознавам хора с модела..защото това е един от най евтините начини да влезеш в ендуро спорта ..а винаги желанието ми е било да се популяризира този спорт и възможно повече хора да се включат в него...тъй като това по една или друга причина..в момента не може да стане..вече се отказах ..от тия си идеи..и си взех и аз нов мотор ..както и да е..

                        ..що се онтася до КТМ ... до скоро може да са били таралясници..от около 3-4 години обаче ..това взеха да си стават много сериозни мотори..защото ..да "купиш" топ състезатели..не означава само да им дадеш парите..а и че накрая на сезона ..събираш много информация ..от това ..как са си настроили моторите ..какво са променили по тях ит.н. и на следващата или следващите и последващите години може да развиваш модела и да ги въвеждаш тия неща в новите модели..защо купуват хс 250 в щатите ..ами щото -таз годишния модел е реплика на миналогодишния "специален" мотор с който салминен е станал шампион на GNCC например ..няма друга фирма която толкова да се старае..да се развива ..самия факт че вече се сравняват с японците..вече говори много..защото до скоро въобще не можеха и за сравнение да става въпрос ..няма други напреднали толкова много за толкова малко време


                        а в 2тактовите мотори ..пък въобще не може и да се говори за конкуренция..щото японците сами без бой сдадоха позициите си от там ..а и факт е че ктм са развили 2 тактовите мотори много .. ктм sx125 например е не само най силният от серийните 125 но и сериозни състезатели от щатите ..са карали с такъв по цял сезон без ..дори и бутало да му сменят
                        ехс125 пък е истински бестселър в европа ..само в италия има продадени около 1000 бройки тази година само до сега ..при общо 6000 броя кросови мотори продавани на година в страната от всички производители

                        -Политиката да правят моторите си и с опция да са легални и по пътищата също е много печеливша..защото на мен а и не само например ужасно ми е умръзнало да се крия като мишка ..като видя патрулка и полицаи..е сега на похода до морето..поне 3-4 пъти ни спираха и ни проверяваха документите..и то тва в най запустялия и ненаселен район на България..тази тенденция ще се увеличава и не мисля че е логично човек да даде 12-15 бона за мотор с който може само да се крие из горите и да се надява да не го спре някоя кука ..при положение че страната ни дава прекрасни условия за ендуро и така или иначе си караме на всякъде
                        Последно редактирано от mitkov; 14-09-07, 09:50.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                          -Политиката да правят моторите си и с опция да са легални и по пътищата също е много печеливша..защото на мен а и не само например ужасно ми е умръзнало да се крия като мишка ..като видя патрулка и полицаи..е сега на похода до морето..поне 3-4 пъти ни спираха и ни проверяваха документите..и то тва в най запустялия и ненаселен район на България..тази тенденция ще се увеличава и не мисля че е логично човек да даде 12-15 бона за мотор с който може само да се крие из горите и да се надява да не го спре някоя кука ..при положение че страната ни дава прекрасни условия за ендуро и така или иначе си караме на всякъде

                          -ДА не говорим че ако стане някакъв инцидент../не дай Боже/ ..пред властите инцидент на черен път си е пак като всяко друго птп..и при разследването познайте кой ще го ..отнесе с нелегитимния мотор и т.н. дори и да не е виновен ..въобще и състезанията в момента в този си вариант..са теоретично..не много легитимни за участниците с кросови мотори..но това вече е друга тема..ще ни накарат и колелата да си регистрираме....така като гледам..и нема мърдане..дано не разберем скоро какво значи "клозет коурзе онли" ..надписите ..по моторите

                          Коментар


                          • #43
                            До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                            да "купиш" топ състезатели..не означава само да им дадеш парите..а и че накрая на сезона ..събираш много информация ..от това ..как са си настроили моторите ..какво са променили по тях ит.н. и на следващата или следващите и последващите години може да развиваш модела и да ги въвеждаш тия неща в новите модели..
                            несъм казал че означава това, другите фирми данеби да не събират инфо, не си мисли че като не вдигат шум както КТМ онези с дръпнатите очи спят. вярно е че КТМ имат голямо развитие и не са както преди 3-4 години, но това не означава че са настигнали японците. застигането става много бързо но за изравняването и задминаването иска много повече време. както Гоблин беше дал сравнението с бягането на 100м и аз мога да дам един пример, лесно е от 14 сек за 2-3 години да слезеш на 11, ама за да стигнеш 10 сек може и 5 години след това да не ти стигнат. така е и с ктм, за 4-5 год. много са напреднали но не за и застигнали японците. в технологично отношение съм убеден че японските мотори са 1 класа над КТМ все още и са за предпочитане. Да не казвам и това че от няколко човека които са си купили нови КТМ-и съм чувал "абе хубави са ама ако можеш си вземи японски"

                            в началото всички са готини, ама след 2-3 години ще си покаже кой кой е
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #44
                              До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                              Митков WR също си е легален за каране по пътищата
                              има си и катализатор и заглушен ауспух с който сигурно е по тих от 2Т ролер и фар и стоп така че не виждам какъв е проблема
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • #45
                                До: Ново 400 - 450cc. ендуро

                                в началото всички са готини, ама след 2-3 години ще си покаже кой кой е
                                -безспорно е така..но и приказките колко смотани били КТМ пак са прекалени

                                освен това и японците напоследък ..не са това което бяха..всички взеха да си правят нещата много по "еднодневни " от колкото когато и да е било..наскоро например във дирт райдър форума ..където си пиша чат пат имаше дискусия за семерингите и лагерите на 06та 07 ма 250 2 тактовите ямахи..един човек каза че купува този модел от..83 та година май бе и до сега не е имал никога такива а и други проблеми с нов мотор докато сега се оплакваше че за няколко седмици му се скапали сума неща..при което и друг от форума се обади за същите проблеми с новия си мотор ..въобще чупят се всички мотори и това е истината..ктм 300 пък специално модела ..до сега едно мнение например не съм видял негативно за него..тест пилоти от различни списания си ги карат като лични мотори и споделят че за 2 години не са пипали нищо ..ниищо по този мотор ..въобще малко предубедено се подхожда..като се счупи някой ктм..веднага се казва-а-ктм ще ..трошляк..като се счупи някоя ямаха или хонда..-а..тва нещо..изключение е станало ..кдх са например..дето се слави като най най здравия мотор съм му трошел кви ли не неща..включително счупи и бутало веднъж..и как не ..като не бе сменяно от как е мотор а само го ръчках като .... иска си поддръжка всяко нещо това е ..някои повече някои по малко..особенно сега с тея новите 4 тета...мама мия..не искам да казвам що клапъни пружини и какво ли не съм напоръчвал за мен и за приятели ..за най най здравите японски мотори ...отделно има няколко случая включително и за мои бивши мотори ..японски..с дефекти още от завода ..и то много сериозени.. японците печелят от това че още 70 те години въвеждат т.нар GMP /много строги стандарти за добра производствена практика/ в производството си ..в резултат на което продукцията им като цяло много време е била доста по качественна от произведените другаде по света неща.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X