От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Дойде ред да сменя и свещта, купих си оригиналната, не съм залагал на никакъв тунинг.
Просто след около 5000 км., мисля че е редно да се смени.

Открийте разликите...

Естествено е за човек като мен, който няма голям опит в стягането да ползва Динамометър.
В мануала който са ми дали с мотора, има описано кое и колко се стяга, за мен остава само да го направя.

Свещта се затяга на 12Nm.

Сега за да може да ми помогне Мишо с клапаните, ми се наложи да му държа контра свит на две.
Точно заради тая поза, понеже ми е трудна, си купих тоя крик, но нямаше начин, помогнах.

Клапаните се оказаха със заводските хлабини, не са мръднали ГРАМ, 170 моточаса без никаква промяна, браво.


Хайде сега да изправим и радиаторите, че Ванко ми се скара, а и смених антифриза с НОВ.

Преди....





След..............., готов е, все едно сега е купен.

Следва....
Дойде ред да сменя и свещта, купих си оригиналната, не съм залагал на никакъв тунинг.
Просто след около 5000 км., мисля че е редно да се смени.
Открийте разликите...
Естествено е за човек като мен, който няма голям опит в стягането да ползва Динамометър.
В мануала който са ми дали с мотора, има описано кое и колко се стяга, за мен остава само да го направя.
Свещта се затяга на 12Nm.
Сега за да може да ми помогне Мишо с клапаните, ми се наложи да му държа контра свит на две.
Точно заради тая поза, понеже ми е трудна, си купих тоя крик, но нямаше начин, помогнах.
Клапаните се оказаха със заводските хлабини, не са мръднали ГРАМ, 170 моточаса без никаква промяна, браво.
Хайде сега да изправим и радиаторите, че Ванко ми се скара, а и смених антифриза с НОВ.
Преди....
След..............., готов е, все едно сега е купен.
Следва....
Коментар