Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Браво Ванка така се поддържа мотор , всеки ако прави тези операции всяка година няма да страда пред сезона , дори само да изчисти и гресира без да сменява.
    Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !

    Коментар


    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Как се почиства инжектора ....и аз ще го направя, пък каквото ще да става.


      Да, закупуването на компресор става задължително....
      Последно редактирано от Chinela; 13-01-13, 10:30.

      Коментар


      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        Чинел виждам че си манияк от класа и доста се заиграваш,че си рекох я да ти задам малко за един тунинг ,нали приемаш още идеи
        виж тези свещи и ако можеш дай мнение за тях дали си заслужават а ако може и други колеги които са ги ползвали да изкажат мнение
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21Q7uuCXcLL._SS400_.jpg
Прегледи:1
Размер:8.4 КБ
ID:5443475Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21Y6N4O+1zL._SS400_.jpg
Прегледи:1
Размер:11.1 КБ
ID:5443476Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41fkm2KR7lL._SS400_.jpg
Прегледи:1
Размер:19.6 КБ
ID:5443477Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41s0zwSZ-qL._SS400_.jpg
Прегледи:1
Размер:24.3 КБ
ID:5443478Натиснете снимката за да я уголемите

Име:51dzZHb7NQL._SS400_.jpg
Прегледи:1
Размер:43.6 КБ
ID:5443479Натиснете снимката за да я уголемите

Име:51X93UQT2ML._SS400_.jpg
Прегледи:1
Размер:42.0 КБ
ID:5443480Натиснете снимката за да я уголемите

Име:410Xel0fO4L._SS400_.jpg
Прегледи:1
Размер:27.5 КБ
ID:5443481Натиснете снимката за да я уголемите

Име:412zztEf-RL._SS400_.jpg
Прегледи:1
Размер:23.4 КБ
ID:5443482
        съжалявам ако качеството на снимките е лошо,но така се сейфваха
        пише че повишавали конските сили с 3% , намаляли разхода с 5 % и повишавали ускорението с 15 %,доста пресилено ми се вижда от една свещ ама знае ли се ,не случайно ги купуват "твойте въпросни братя Американчета "
        Последно редактирано от Kawasaki KLX; 13-01-13, 12:48. Причина: допълнение
        Който не кара той не пада :mrgreen:
        http://vbox7.com/play:84a1f27e

        Коментар


        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          Аз по-добре подържан мотор не съм виждал!Не вярвам и да видя Даже ми идва е са да отида в гаража и да го разтуря целия мотор ,нищо че е здрав.Но тази тема според мен е за пример на всички,ако поне 5% от хората си гледаха така моторите нивото на машини втора употрепа щеше да е доста по-различно от сегашното!Успрех с останалите неща и ЕВАЛА!

          Коментар


          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Първоначално публикуван от Kawasaki KLX Преглед на мнение
            Чинел виждам че си манияк от класа и доста се заиграваш,че си рекох я да ти задам малко за един тунинг ,нали приемаш още идеи
            виж тези свещи и ако можеш дай мнение за тях дали си заслужават а ако може и други колеги които са ги ползвали да изкажат мнение

            съжалявам ако качеството на снимките е лошо,но така се сейфваха
            пише че повишавали конските сили с 3% , намаляли разхода с 5 % и повишавали ускорението с 15 %,доста пресилено ми се вижда от една свещ ама знае ли се ,не случайно ги купуват "твойте въпросни братя Американчета "
            Тези свещи са за състезателно каране, не мисля че стават са всеки карач. Картинг състезателите ги ползват и то само някои от тях. За нашето ендуро си мисля, че не са много удачен вариант
            Иво Георгиев
            Gworkshop

            Коментар


            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              Аз за първи път чувам за тези свещи, ще се поинтересувам и ще прочета, и ще споделя тук.
              Мерси, всеки един нов продукт или съвет в темата са добре дошли, но моля ви не спорете тук.

              Коментар


              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                ....После стягане с динамометричен ключ на 0,20Nm и готово.....
                [ATTACH=CONFIG]535053[/ATTACH]
                Чичко Чинел този динамометричен ключ не е ли от 8Nm до 60Nm или от 20Nm до 100Nm?


                П.С. 1Nm=0,1Kgfm
                Последно редактирано от pakito08; 13-01-13, 23:32.
                KTM 530 EXC

                Коментар


                • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Човек се учи докато е жив!......признавам си,не знаех че между прахоуберителя и семеринга на предницата се слага водоустойчива грес,сега като го видях чак се плеснах по челото.....браво Чинел,всеки ако извлича по нещо от материалите ти,труда ти да го покажеш тук не е напразен

                  А за тази торбичка на въздушния филтът отново оставам със събути гащи,не съм виждал,не знаех,това е страхотна екстра,на пролет си вземам и аз

                  Коментар


                  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Първоначално публикуван от pakito08 Преглед на мнение
                    Чичко Чинел този динамометричен ключ не е ли от 8Nm до 60Nm или от 20Nm до 100Nm?


                    П.С. 1Nm=0,1Kgfm
                    Прав си както винаги Павка, извинявам се за грешката, отивам да си поправя поста....недоглеждане от моя страна.
                    И да, динамометричният ключ на Бета е 8-60Nm. А за по-дребните болтчета имам електронна приставка за гедорето която отчита от 0-20Nm
                    Последно редактирано от Chinela; 14-01-13, 20:25.

                    Коментар


                    • Може ли подробности за тази динамометрична приставка?
                      Иначе- благодарности за идеите в темата- поръчах си мрежичка за в резервоара, а следващата екстра, с която смятам да се сдобия е twin air grand prix cover-a . Но той, до колкото видях в нета, е найлон- не ограничава ли това въздушния поток ?
                      2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                      Toyota Land Cruiser KDJ 125

                      Коментар


                      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
                        Може ли подробности за тази динамометрична приставка?
                        Иначе- благодарности за идеите в темата- поръчах си мрежичка за в резервоара, а следващата екстра, с която смятам да се сдобия е twin air grand prix cover-a . Но той, до колкото видях в нета, е найлон- не ограничава ли това въздушния поток ?
                        Ето я, слага се на малката тресчотка, тази на снимката е за по-големите, но иначе са еднакви.
                        Не можеха да намеря снимка на по-малката.
                        С бутоните избираш усилието и при доближаване започва да пиука, и щом стигнеш желаното усилие ПИЩИ без прекъсване.
                        Има и ЛЕД индикатори, мига зелено докато натягаш, но стигнеш ли желаното усилие, светва червено заедно с пищялката.


                        За мрежата на ТуинЕър, ти как мислиш, дали пропуска ....виж, че колеги карата с нея от години, просто самата мрежа е от найлонов материал и не е плътна.

                        Коментар


                        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          Чувал ли си за един "дребен" проблем с бензиновата помпа. Онова дето се случва когато загрее бензина в резервоара и помпата започва да отказва докато не се охлади?
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                            Чувал ли си за един "дребен" проблем с бензиновата помпа. Онова дето се случва когато загрее бензина в резервоара и помпата започва да отказва докато не се охлади?
                            Трудно може да се случи по нашия географски пояс. Четох, че това е проблем на ренегадите на Дакар.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                              Чувал ли си за един "дребен" проблем с бензиновата помпа. Онова дето се случва когато загрее бензина в резервоара и помпата започва да отказва докато не се охлади?
                              Този проблем важи само за 4Т Husaberg `09-`12, поради характерната архитектура на ауспуха. И отначало отказва, докато се охлади, после отказва окончателно

                              Коментар


                              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Мрежичката на въздушния филтър карам от 4г., но поне при карбураторното ми атв КТМ 525, доста ограничава въздуха и се усеща. Слагам я само при голям прах и върши страхотна работа. При инжекционния ЕХС450, не намирам разлика, но той не е ремапван. Всяко болтче с динамометричния = маниак. Очакваме продължение на темата с интерес, мисля че доста хора ще премислят как си поддържат машините.
                                [SIGPIC][/SIGPIC]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X