Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Безобразие Ванка, безобразие!!!
    Това гараж ли е, или секретна лаборатория, моята спалня е по-мизерна (не казвам, че е мръсна , просто гаража е излизан отвсякъде), само ти липсва бяла манта, бели ръкавици, бяла маска и бяла шапка, за другия път да се поправиш

    И друго забелязвам - тая година май си решил сам да си правиш нещата, доколкото съм забелязал обикновено някой друг се нагърбва с тази задача

    Давай в същия дух, излишно е и аз да казвам, че мотора ти е мечта за всеки ...
    Hristo Draganov
    http://htftp.domainbg.com/HD/

    И аз искам България чиста ! ! !

    Коментар


    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Ванка немаш срам, ебати и гаражо като аптека и на всичкото и по къс ръкав, и това за черпенето не го пиши с такива дребни буквички ще вземеме да си помислиме че си некое адвокатче.
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        Понеже темата от мотора ми се отнесе към гаража, та да напиша и за него щом толкова голям интерес представлява.
        Гаража се намира под земята, това си има своите минуси, но и плюсове....
        Минусите са само 2-3:
        1-во не мога да паля мотора през деня там, понеже отгоре винаги има клиенти и не е удобно да бръмча
        2-ро не мога да ползвам бензин за почистване и миене на частите заради миризмата му....
        3-то няма дневна светлина, ползвам LED прожектор за помощ към луминесцентното осветление.
        Други минуси засега не съм забелязал за 3 години откакто го ползвам

        Плюсовете са безброй, първо там тази зима още не съм пускал радиатора и температурата в помещението е над 28градуса.
        Налага се да пускам вентилацията за да ми вкарва студен въздух отвън, че иначе не се стои вътре, особено като работиш.

        Оборудването също е завършено на 80%, остават ми да си закупя още шмиргел и компресор 50литров.
        Последният не ми е много нужен, карам с мусове, а и имам такъв на 12волта, но все пак ще си купя и голям.
        Имам също машина за смяна на гуми, от тази с педал, не се вижда защото я закриват гумите на мотора.
        Също така вече имам нужда и от полици/рафтове по стените, мисля да взема един шперплат за кофраж и да си направя.

        Пода е завършен със саморазливна замаска и е идеално прав, отгоре съм сложил винилов биборд за да не го цапам при теч на масло и др.
        Винила се изнася и мие с Меглио много често, вътре никога няма прах понеже се почиства всеки път след работа.

        Инструменти събирам вече 4-5 години и в тези шкафове има доста интересни, ако държите ще ги снимам другият път.

        баси темата стана

        П.П. Забравих да допълня, че другите два мотора, които се появяват на снимките, са участвали на Ерзберг родео.
        В момента са при мен за да може и моя да прихване нещо от тях през зимата, дано да се лекува поне......
        Последно редактирано от Chinela; 10-01-13, 20:12.

        Коментар


        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          Гаража направо е супер и изглежда доста уютен! Единственото нещо, което липсва и предполагам, че Ванката не го е забравил, е да покани комшийката, която да пререже лентата на обекта А ако това вече е станало, то може да качи снимки да я видим
          SUZUKI DRZ SuperMoto

          Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

          Коментар


          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Ванка, наистина е гараж мечта!

            А аз карам всичките си машини с антифриз и си мислех, че всички с изключение на супермото са с нискозамръзващи течности.

            П. П. А защо е 28С като е под земята? Мислех си че нормално е около 8-10С.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              Вместо да си чистиш резервоара, купи си един филтър-цедка за гърловината. Хваща се за жлебовете на капачката и виси надолу в резервоара като чорапче. Вадиш, измиваш и си готов.
              [SIGPIC][/SIGPIC]

              Коментар


              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                Вместо да си чистиш резервоара, купи си един филтър-цедка за гърловината. Хваща се за жлебовете на капачката и виси надолу в резервоара като чорапче. Вадиш, измиваш и си готов.
                Това нещо съм го сложил още веднага на мотора, заедно с мрежа за въздушният филтър!!!
                Единствен проблем е, че като зареждам бензин на бензиностанция, трябва да се сипва много бавно и ме чакат, все едно, че пълня ТИР.
                Но въпреки тази бяла филтър-цедка, аз пак ще подменя филтъра в резервоара, понеделник трябва да е при Еди в магазина заедно със стъпенката.

                Мерси за съвета все пак, всеки един е добре дошъл.

                Коментар


                • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Къде ги продават тези цедки?
                  Еди-мотоцентър!!!

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Splitstream_FF_KTM_2013_P1.jpg
Прегледи:2
Размер:218.0 КБ
ID:5442451

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0790.jpg
Прегледи:1
Размер:47.2 КБ
ID:5442452

                  Коментар


                  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Тъкмо си помислих, че съм хванал на тясно повелителят на тунинга. В щатските сайтове е около 25-30$. Понеже и аз заради инжекциона си сложих, би ли споделил след като смениш филтърчето в какво състояние е. На Гочев на няколко състезания загасваше мотора поради задръстване на помпата.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                      Тъкмо си помислих, че съм хванал на тясно повелителят на тунинга. В щатските сайтове е около 25-30$. Понеже и аз заради инжекциона си сложих, ......
                      Винаги можеш да ме хванеш на тясно, не съм чак такъв разбирач, дори се надявам и от този форум да науча нещо, но знаещите колеги не пишат тук за съжаление...
                      С това не искам да обидя тези които пишат разбира се, аз затова гледам да публикувам всичко научено от ЩАТСКИТЕ форуми, или почти всичко де.

                      Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                      ........... би ли споделил след като смениш филтърчето в какво състояние е. На Гочев на няколко състезания загасваше мотора поради задръстване на помпата.
                      Не само ще споделя, но се надявам и да заснема цялата смяна, защото не е никак лесна......може и видеоклипче да направя, знам ли.
                      Но филтъра дири мисля за разрежа на две и да видя има ли смисъл от бялата филтър-цедка, много я хвалят в щатите.


                      Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                      Oпределено го отчитам като невероятна екстра,която май за България е задължителна.
                      Евала на КТМ ако са го измислили те !!!
                      Петьо, не знам кой го е измислил, но още по-невероятна екстра е мрежата за въздушният филтър, и веднага обяснявам защо!!!
                      На шестдневката заминах с 4 броя изпрани и омаслени въздушни филтъра, плюс масло и препарат за миене на същите.
                      ОБАЧЕ бях сложил и мрежичка, прахоляка няма да ви го описвам Август месец, още повече, че аз винаги се движех по средата и пред мен беше АД.
                      Мишо69 беше с мен, държехме заедно един гараж в Казанлък на мой приятел и всеки ден след като финиширахме, заедно си подготвяхме моторите за следващият ден.
                      Аз свалях мрежичката и ООооооо чудо, филтъра ми беше като нов, пръсках малко Меглио на мрежичката, после на чешмата и я слагах веднага все едно е чисто нова.
                      И така, аз изкарах цялото състезание с филтъра с който и заминах, а Мишо переше и сменяше всеки ден, от тогава и той е с такава мрежичка, нищо че на нея пише КТМ, стана и на Хондата.
                      Друга екстра е, че ти пази чиста и филтърната кутия, не я осираш при слагане и махане на филтъра, абе за мен е тунинг номер 1.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:TwinAirFilterCover-500x500.jpg
Прегледи:1
Размер:105.8 КБ
ID:5442532

                      Коментар


                      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                        Тъкмо си помислих, че съм хванал на тясно повелителят на тунинга. В щатските сайтове е около 25-30$. Понеже и аз заради инжекциона си сложих, би ли споделил след като смениш филтърчето в какво състояние е. На Гочев на няколко състезания загасваше мотора поради задръстване на помпата.
                        Между ЕXC 350- то на Чинела и SX 350(2011) има разлика в количеството и вида на филтрите по системата. (На Гочев е 250 SX ако не се лъжа.) Проверено. На кроса, започвайки от резервоара и свършвайки с дюзата са:
                        - цедка около помпата на дъното на резервоара, с формата на варелче;
                        - филтър, по веригата потопен вътре в резервоара, който много прилича на обикновените бензинови филтри от 5-10 леве, НО НЕ Е. Проверено, не пробвайте. "Козата си сака пръч".;
                        - следващия и последен микро-филтър, който много прилича на мини-презервативчето на ЕХС на Чинела, но не е същият...Въпреки че си купих от мини-презервативчетата на Чинела погрешка, не ги изхвърлих, защото микро-филтъра на SX-а не е консуматив, а се сменя с дюзата комплект, или поне не го намери Роси Бирова в програмата, затова приспособих един мини-презерватив ( на Чинела) по веригата и махнах този микро-филтър, който беше задръстен.(Преди това на Мишо69 му се разтака май...а да изчисти дюзата, че "пикаше" баш като пръч...).

                        А този голям филтър, дето стана много популярен, ние му викаме "Капута на Еди"...че без него КТМ става "труден"...
                        И без него вече не караме...както казва Джартони.
                        Mitsubishi L200 DobbleCab

                        KTM XC 450 RW 2009
                        KTM 350 SX 2011

                        Коментар


                        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          ВАНКА ПРИЗНАВАМ ТЕ. От тебе може само да взимаме пример как трябва да се обслужва един мотор за да ти служи вярно впоследствие.Няма да пропусна да те похваля и за условията който си си създал.То гараж ли е аптека ли е не знам но такова отношение .........чак ми се прииска да съм КТМ в другия си жовот. За финал снимай повечко така и инструментите че са ми слабост нали знаеш. Аааааааа и да не забравя не е лошо на стената и един ценоразпис да сложиш.Поздрави
                          0878424143
                          0887424150

                          Коментар


                          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Първоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнение
                            ........ Аааааааа и да не забравя не е лошо на стената и един ценоразпис да сложиш.Поздрави
                            Пепи, досега не помня нещо да си е ме помолил и да не съм го направил....

                            Този "гараж" е АБСОЛЮТНО БЕЗПЛАТЕН, можеш да питаш доста колеги, май половината форум е минал от там...само ти се дърпаш още.
                            Сложил съм оранжево диванче, масичка, има и кафе машина на горният етаж, бира в съседство и още нещо, но него само на лични, че и жените ни четат тук.

                            Коментар


                            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              На Чинела гаража е най-добрия.Не всеки има в гаража минерална вода 90градуса за подмиване на моторетки.Ванка какво ти направи моторчето та така го разчекна?А на Въсата моторО е още вОнка на кютуко замръзнал.ТрЕбало да е на студено та да не се развали зимаска.Сглоби моторчето и го изфръли на вОнка и сезон 2013 нема да имаш ядове.

                              Коментар


                              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Първоначално публикуван от ВЕНЦИ КЛЮЧ Преглед на мнение
                                На Чинела гаража е най-добрия.Не всеки има в гаража минерална вода 90градуса за подмиване на моторетки.Ванка какво ти направи моторчето та така го разчекна?А на Въсата моторО е още вОнка на кютуко замръзнал.ТрЕбало да е на студено та да не се развали зимаска.Сглоби моторчето и го изфръли на вОнка и сезон 2013 нема да имаш ядове.

                                Венци, не издавай фирмени тайни, а на Въсата мОторО ми го докарайте, че го турим и сауната за една нощ и е готов за Дакар.


                                Сега да си продължа темата, вчера поработих малко, сега имам мускулна треска, да не съм ви чул вече да се оплаквате, че ви искали много пари монтьорите.
                                Първото нещо което направих, беше да си налепя с лепенки количката за инструменти.
                                Видях в темата на Чечи такива и се сетих, че имам толкова много, а не съм ги използвал досега.

                                След това дооправих и гардовете за ръцете, вече са с оригиналните форми и сменени болтове, старите бяха криви.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01290.jpg
Прегледи:1
Размер:532.1 КБ
ID:5443432

                                Дойде ред да проверя и прахоуловителите на предницата, макар че края на Август Suhoi27 я беше обслужил,.
                                Сменихме бушинги, семеринги, маслото и разни други неща, въпреки че е минало само година от закупуването на мотора.
                                Досега маслото в предницата е сменено 4 пъти, а в задния шок 2 пъти. Мисля, че така е правилно.

                                Учудващо след всичката гняс и кал, бяха чистички, но греста под тях беше свършила.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01293.jpg
Прегледи:1
Размер:370.9 КБ
ID:5443433

                                Едно позвъняване и чичко Сухой каза да сложа пак, е нямах такава грес като неговата, но и тази за яхти ще свърши работа.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01295.jpg
Прегледи:1
Размер:605.7 КБ
ID:5443434

                                Готово, пълни са и е време да ги монтирам обратно.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01296.jpg
Прегледи:1
Размер:330.5 КБ
ID:5443435

                                Монтираме обратно пластмасовите предпазители, като преди това съм почистил коловете ПЕРФЕКТНО.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01299.jpg
Прегледи:1
Размер:654.8 КБ
ID:5443436

                                Идва ред и на спирачният апарат, исках да видя дало по водачите не се е натрупала гняс, за моя радост нямаше.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01301.jpg
Прегледи:1
Размер:497.1 КБ
ID:5443437

                                Почистих го с WD и дойде ред да го монтирам обратно на кола, естествено че трябва да се залепят и болтовете, така пише в мануала на мотора.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01303.jpg
Прегледи:1
Размер:440.6 КБ
ID:5443438

                                После стягане с динамометричен ключ на 20Nm и готово, дано и спира после....Маслото в двигателя, антифриза и всичката спирачна течност ще сменя най-накрая, за да са пресни за първото каране.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01308.jpg
Прегледи:1
Размер:473.9 КБ
ID:5443439

                                Дойде ред и на предната капла, вътре в нея всичко изглеждаше наред, почистих я до блясък, напълних с грес и я монтирах.
                                Снимки няма, че ръцете ми бяха мръсни и мазни, ще трябва да ми се доверите, няма как.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01316.jpg
Прегледи:1
Размер:518.7 КБ
ID:5443440

                                Същата процедура повторих и от зад, НО каква беше изненадата ми когато започнах да работя на задната капла, УЖАС...
                                В сравнение с Хонда, тая джанта е правена за колело, единственият и плюс е, че спиците не се развиват........
                                Вътре КТМ сложили две тънички лагерчета, ама като за колело и един спейсър между тях дето дрънка като кокал в празно тенджере..
                                Хонда залага на цели ТРИ лагера, при това почти двойно по-дебели от тези....при Хонда втулките са слаби и от алуминий, при КТМ са метални и никелирани.
                                И не на последно място, в задната джанта беше пълно с гянс и ръжда...отиде литър и половина бензин докато малко от малко я върна към живот.
                                Лагерите бяха здрави, капсуловани и нямаха никакъв луфт /засега/, оставих ги, семерингите също са без проблем....
                                Напълних и тук яко с грес и затворих....пак няма снимки поради същите причини ....

                                Май свърших и още нещо, а да, извадих веригата от нафтата, десет дена са предостатъчни, нека се изцеди за 3-4 дни и я монтирам.
                                Нея я сложих това лято и е на около 9-10 излизания.
                                Опитах се да монтирам и фара, НО ТАМ има един "О" пръстен който скъсах и сега .....ЕДИ ме чака....

                                Ще се опитам да събера мотора като за десерт ще си оставя двигателя и резервоара.....
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01320.jpg
Прегледи:1
Размер:539.6 КБ
ID:5443444

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01319.jpg
Прегледи:1
Размер:522.1 КБ
ID:5443445
                                Последно редактирано от Chinela; 14-01-13, 20:17.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X