Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Да напиша, колко да напиша освем че припознах на JAMM-а амчетата, чекат за ревалване и удължаване малко на хода. Иначе сериозно, наистина че го има Владо и други са ми са опитвали да експериментират в/у мои амортисьори и резултатите са били плачевни или по точно унищожителни, при Владо е точно обратното, както казва Чинела хубаво е че го има тоя човек, който може нека се възползва от него наистина е пич и си разбира от тези неща.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

    Коментар


    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Иване, сега вече ще имаш окачване. Ама както е сток-не ми го хвали. Между другото, не знам защо в България се обръща толкова малко внимание на окачването на моторите. А е един от най-важните параметри...
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
        Иване, сега вече ще имаш окачване. Ама както е сток-не ми го хвали. Между другото, не знам защо в България се обръща толкова малко внимание на окачването на моторите. А е един от най-важните параметри...
        Защото е свързано с еднооо, немалко оръсване и не е залък за всяка уста. Да не говорим че при евентуална продажба на мотора никой няма да ти даде 1000-2000 в повече за това че си си правил окачването. Всичко остава за собствена сметка.
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
          Защото е свързано с еднооо, немалко оръсване и не е залък за всяка уста. Да не говорим че при евентуална продажба на мотора никой няма да ти даде 1000-2000 в повече за това че си си правил окачването. Всичко остава за собствена сметка.
          И за собствен кеф То ако гледаме как да спестим, по-добре да се отказваме от това хоби...
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Е то и от тютюнопушенето човек може много да пести, ама като гледам малцина са се отказали
            имаш ли бензин в кръвта отказване няма, обречен си за цял живот. Така де, колкото и добре да живееш в крайна сметка си купуваш КТМ 3хх
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              Вие поне му разбирате!!! Аз ако отида при майстора и няма да мога да му обясня какво искам като не разбирам и все ми е добре.На БЕТА-та не съм и пипвал болченцата на амортесорите и ми беше перфектна.
              Хондата я купих направена пак ми е добре.Ямашката и тя добре.
              За какво да давам пари, като не знам.

              Коментар


              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Едно кратко видео показващо обезвъдушаване на задния ми амортисьор с машина специално за целта.
                Машината извършва тази операция около десетина пъти докато в амортесьора не остане само маслото.

                Коментар


                • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Ето и графиките след ревалвинга, смяна на масло и пружини в окачването.

                  Със синята линия е показано работата на задния амортисьор със заводските настройки.
                  С жълтата линия е показано работата му след ревалвинга и подмяната на пружината.
                  По-твърд в началото, за да не потъва и по-мек при удари в остри и ръбати препятствия,



                  Точно обратното обаче се наблюдава при предницата...
                  По-мека в началото, за по- "плъш" , а в последствие се втърдява, за да не се гмурка или отскача при удари в остри и ръбати препятствия



                  Може би не съм го обяснил толкова технически грамотно, но поне разликата е видима.....
                  Очаквайте още графики от инжекционната система и мапинга след препрограмиране на съществуващите.
                  Всички заводски настройки ще бъдат променени тотално, май само лепенките ще останат накрая да пише КТМ.
                  Последно редактирано от Chinela; 06-03-12, 05:45.

                  Коментар


                  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Ванка ,телеметрията тук съществува поне от 5 или 7 години,а с такива машини се работи тук от доста отдавна.Щом има такива машини Сухои трябва да има и машина за пренатягането на пружините и за определяне на дебелината на стеблото на амортисьора спрямо пружината.Дано да съм обяснил добре.Едно е ясно не мине ли през човешката ръка амортисьорите на КТМ са пълен т.....к.Снимките го доказват или твоя мотор има 4 амортисьора отзад или и другите КТМ имат същия проблем чувствителноста на ПДС.Разбиращите казват обаче че когато всичко се нагласи както му е редът ставали много добре и може да е така.Искам също да кажа че снимките които си показал нищо не издават ,колкото повече ги гледаш толкова по нищо не разбираш.радвам се и аз че има грамотни хора в тази материя макар и много малко в Бг но ги има.Аз за кратко време работих ето тук http://www.dmxsuspension.es/instalaciones.php?a=2 и мога да кажа че това е наука която е много сложна и изисква много труд и търпение.Лошото е обаче че има пишман майстори във БГ които си мислят че знаят нещо а всъщност не знаят нищо,имаме един такъв във Плевен.А най добрият ревалвинг се прави на полето където можеш да тестваш мотора там е истината исамите настроики.
                    Иначе като цяло много полезен материал ,и дано поне малко хората вникнат в това че на първо място във този спорт са амортисьорите,всеки вика бе все ми е едно,но не е така.Едно време се караха само Москвичи и Жигули и всеки казваше бе кво ми е возиме ходя си на всекъде ,но след като се качат на Мерцедес и веднага разбират разликата,така е и съсъ амортисьорите.Давам пример тук за ревалвинг и пружини взимат между 650 и 800 евро.това са Нанирасинг или Ромагера най реномираните майстори на амортисьори,при тази цена малко хора биха направили тази промяна в БГ.Но така де всекискача според тоягата си.Поздрави още веднъж за хубъвият материал и ще чакаме продължение.
                    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                    Коментар


                    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      Владо, дето се вика е голЕм. Хусаберга ми е с олинс отзад и нещо като оригиналната предница, ама с друга пружина. Окачването на мотора е уникално. Меко, хем твърдо, жилаво и с много бърза реакция. Има и някаква екстра, ребаунд който при по-резки удари се откача, та пружината да натиска линка без съпротивление. Владо ( сухой 2-и нещо си ) е човека!
                      Човека кара истински самолети и има някакви идеи за моторите. Вярвам му. Чинела добре се е ориентирал. И в духа на предните постове само ще вметна, че удоволствието от карането често е съизмеримо с кефа от имането на яка машина.
                      И аз харесвам метъла, но не мога да свиря на цигулка. Не ми пречи да практикувам.
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Сложна работа, един път да знае човек какво иска, втори път кой да му ги направи и трето па ако има и кой да ги настрои и кефа става голем, обаче едно нещо да се сбрЪка и ойде коня у ряката. Толкова двигатели се цепят всеки ден и едва ли не е задължително всеки сам да си ги прави а едни амортисьори са ебати и мътната наука. Преди години бех отворил един съсипан от чисто любопитсво да видим кво има вътре, мануалчето и то до мене, зяпах, зяпах и след 5 минути им теглих една има си неща дека верно си сакат специалисти.
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          Тва последното дето се направи по мотора, струва повече от всичките други "тунинги" на куп.
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Да, преди когато имах 450-ка се мъчих с години да го направя на 350......какво ли не му слагах, какво ли не му правих, сега е обратното...
                            Мотора освен, че е с променено окачване, вече е и с чисто нова карта, в момента се тества и резултатите показват, че и тоя мотор ще ми е силен вече.
                            Много подробности все още не мога да издавам, но поведението на двигателя вече няма нищо общо с когато го купих и отпуших.
                            И понеже ще има скептици поради това, че за първи път се променя изяло една карта, то мотора ще е наличен на Буркана, давам кръгче срещу кюфте.

                            Малко ще открехна завесата, повече подробности утре......
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:chi11.jpg
Прегледи:1
Размер:136.1 КБ
ID:5355216

                            Коментар


                            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              А срещу кърначе ,може ли за цялото състезание.Евала ти давам за всичко което тества , настройваш ,доработваш и споделяш с нас.
                              Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

                              Коментар


                              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение


                                Малко ще открехна завесата, повече подробности утре......
                                [ATTACH=CONFIG]428436[/ATTACH]
                                Можеш ли да обясниш повече за графиката. Аз виждам по вертикала обороти и по хоризонтала времена...

                                И макар, че не карам мотоциклети темата ми е много интересна.
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X