Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
    ....
    С тази разлика, че аз използвах и локтайт....
    А това с използването на локтайта не е ли задължително при КТМ или поне при по старичките модели.

    Аз като си купих моя КТМ, първото нещо което ми подариха за него с препоръката да го използвам навсякъде ако искам да не се разпада из гората бе 400мл. локтайт!
    Последно редактирано от ИВАН - ЕТРОПОЛЕ; 23-02-12, 17:15. Причина: допълнение
    Не е важно какво караш, а как го караш !

    Коментар


    • #92
      От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Първоначално публикуван от ИВАН - ЕТРОПОЛЕ Преглед на мнение
      А това с използването на локтайта не е ли задължително при КТМ или поне при по старичките модели.

      Аз като си купих моя КТМ, първото нещо което ми подариха за него с препоръката да го използвам навсякъде ако искам да не се разпада из гората бе 400мл. локтайт!

      +1000 Много си прав.
      МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

      Коментар


      • #93
        От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        E...KTM без лепило за резби е като Опел без ръжда ...к'во толкоз и аз моя го бях "олял" с лепило , но това му е проблема .
        "Суетата, е любимият грях на дявола"!

        Коментар


        • #94
          От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          Невероятен мотор Иване! Пожелавам ти искрено да имаш само невероятни моменти с него и никакви проблеми! Поздрави!
          09 YZ290F Athena BB

          Коментар


          • #95
            От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            След многото хвалби, да кажа и нещо от минусите. Предното окачване на ендуро версията 2012г. е пълен жмел-меко и халтаво като пенсионерски х.. На моя мотор сложих най-твърдите пружини отпред, въздушната камера я направих 9см. и пак халтава работа. При стръмни спускания с прагове потъва и се лигави... Накрая ми писна и го махнах, сложих такова от XC и се родих-много по-стегнато без да е прекалено и да друса. Но то си е логично да е по-добро, все пак е туин чембър и цената му е двойна от на ендурото.
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #96
              От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              Идеалната моторетка за мен.
              Честито, Чинел, със закъснение, но пък за сметка на това искрено! Едно нещо само не ми харесва в модела - че не са никелирани спиците. На тези черни обръчи щяха да изпъкнат.
              Дано скоро и аз си навия на масрафа и да се похваля с такъв мотор

              Коментар


              • #97
                От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                След многото хвалби, да кажа и нещо от минусите. Предното окачване на ендуро версията 2012г. е пълен жмел-меко и халтаво като пенсионерски х.. На моя мотор сложих най-твърдите пружини отпред, въздушната камера я направих 9см. и пак халтава работа. При стръмни спускания с прагове потъва и се лигави... Накрая ми писна и го махнах, сложих такова от XC и се родих-много по-стегнато без да е прекалено и да друса. Но то си е логично да е по-добро, все пак е туин чембър и цената му е двойна от на ендурото.
                Абе ти че си прав прав си за предницата ,но нали преди време се коментира че серийната била страшна работа,сега на кого да верваме.А за Туин Чембъра е повече от ясно то нали всички модели за мотокрос са с официалната предница а тя е такава ,за това и Милко не се оплаква от неговите.Онзи ден ходих да гледам Кроскънтри тук Испанския шампионат от около 400 мотора дали имаше и около 30 такива ,ще се въздържа от коментар за модела.От всичко което се вижда и чува във темата най хубъвото на този мотор е цената която плащате в БГ за него другото е кьор фишек.

                П.С .Милко това с черните точки не знам аз как да го коментирам,но след почти всяко мое изказване ми слагат такива или червени май.За това аз съм сериозно притеснен от тях и незнам как ще мога да взимам участие за напред във форума.Във този СЕРИОЗЕН фрум.
                Последно редактирано от pepimotos; 25-02-12, 21:46.
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • #98
                  От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Още малко негативни оценки.Разликата в теглото между 350 и 450 е около 6 кг. Субективно почти не се усеща-и при двата мотора центъра на тежестта е сравнително високо. Но пък се осеща осезаема слабост в ниските обороти в сравнение с 450.
                  И тук идва въпроса-стува ли си ?? Виж ако раликата в килата беше 12-15 кг. щеше да е друга бира. Ади правилно избра кросовия вариант, там вече лекотата се усеща, да не говорим за много по-добрата предница.
                  Така че, няма пълно щастие....Аз бях изправен пред същата дилема и взех 300 цвайка. Хем по-силен, хем по-лек. Естествено има и доста минуси-неизбежно е. Но ако трябва да избирам между 350 и 450 ехс, бих избрал втория. Повече сила и то плавна в ниските никога не е излишна в ендурото.
                  Чинел, без да се сърдиш. Ама знаеш, че от хвалебствия -их, ох, леле и други щтуротии-файда няма. Винаги има и обратна страна. Щом те кефи мотора- това е най-важното. Да си го караш със здраве.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #99
                    От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Кики ти къде си правил тестовете на 350 ЕХС?

                    П.С. За да сме точни - Ади нищо не е избирал. 2011г. се произвеждаше само SX 350.
                    Не че SX 350 не е по-силен и по-лек от ЕХЦ 350, но нека сме по-ясни за аудиторията.

                    Коментар


                    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      За човек който е около 100 кг може и да нямат значение 5-6 кг разлика, но за човек който е 70-75 и се налага да дърпа мотора през 10 мин по пътеки и 2 кила са от значение. Същото е с ниските, при 70кг на него тегли едно, при 100 тегли друго. Макар че много хора си накупиха 450-ки, също толкова много се оплакват че са им силни и тежки, така че медала има 2 страни.

                      Между другото някой знае ли що за разлика в килограмите е това което дават за Бета RR350 и КТМ ЕХС 350?!?!? Beta dry weight 114.5 kg , KTM Weight without fuel 107.5 kg

                      някак си ми се струва абсурдно такава разлика, хайде 1-1.5 кг мога да повярвам че има, но повече е абсурдно, при 2 почти еднакви мотора. Къде е истината ?
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                        .....
                        Между другото някой знае ли що за разлика в килограмите е това което дават за Бета RR350 и КТМ ЕХС 350?!?!? Beta dry weight 114.5 kg , KTM Weight without fuel 107.5 kg

                        някак си ми се струва абсурдно такава разлика, хайде 1-1.5 кг мога да повярвам че има, но повече е абсурдно, при 2 почти еднакви мотора. Къде е истината ?



                        Относно килограмите вярвам само на кантара . Данните които дават производителите са доста далеч от истината .
                        Последно редактирано от Chinela; 27-02-12, 15:35. Причина: Оформяне на цитат!
                        GAS GAS
                        EC 450 =>=> EC 300 2013

                        Коментар


                        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          Първоначално публикуван от sve Преглед на мнение
                          Относно килограмите вярвам само на кантара . Данните които дават производителите са доста далеч от истината .
                          Така е , всеки си го пише както му дойде. Преди малко прочетох в един австралийски сайт че RR350 e 109 kg. което по мога да го приема за истина и е близо до КТМ 350.

                          А новият ви ЕС300 колко е килограма реално ?
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            Така е , всеки си го пише както му дойде. Преди малко прочетох в един австралийски сайт че RR350 e 109 kg. което по мога да го приема за истина и е близо до КТМ 350.

                            А новият ви ЕС300 колко е килограма реално ?
                            Ако мен ме питаш за 300 цвайката-104. Ама нали знаеш, килата при него не се усещат като при четиритактовия-центъра на тежестта е с една педя по-ниско и се усеща много по-лек от релната разлика от 5кг.(сравнен с 350). А колко е по-силен мисля не е необходимо да коментираме.
                            Жоро, карах малко на Ади мотора и също малко едно ендуро. Спрямо 450 има значително по-малка тяга в ниските, нагоре разликата се губи до някъде. Но искам да подчертая, че това не е само мое мнение а и на хора дето са покарали доста тези мотори. Ето буквално думите на един от тях-"нито токлова лек колкото го изкарват, нито пък силен..."С две думи-прехвален.
                            С което въобще не казвам, че е лош а именно-прехвален.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                              Ако мен ме питаш за 300 цвайката-104. Ама нали знаеш, килата при него не се усещат като при четиритактовия-центъра на тежестта е с една педя по-ниско и се усеща много по-лек от релната разлика от 5кг.(сравнен с 350). А колко е по-силен мисля не е необходимо да коментираме.
                              Жоро, карах малко на Ади мотора и също малко едно ендуро. Спрямо 450 има значително по-малка тяга в ниските, нагоре разликата се губи до някъде. Но искам да подчертая, че това не е само мое мнение а и на хора дето са покарали доста тези мотори. Ето буквално думите на един от тях-"нито токлова лек колкото го изкарват, нито пък силен..."С две думи-прехвален.
                              С което въобще не казвам, че е лош а именно-прехвален.
                              За кой мотор говориш Кириле? Колко малко покара и кой мотор?...Аз не бих коментирал имагинерни неща.
                              И кой е тоя дето е "покарал доста"...и пак - кой от двата.
                              Ама въобще не мож сравнява двата(350-ки) в ниските.
                              Освен това - един мотор може да го направиш и така и иначе.
                              ДА не говорим, че всеки под каране си разбира "неговото" си каране...
                              ДА не говорим, че в повечето случаи въобще не говорим за състоянието на конкретния мотор.
                              А да не говорим, че карачите к'вот има дадеш -т'ва карат.
                              Mitsubishi L200 DobbleCab

                              KTM XC 450 RW 2009
                              KTM 350 SX 2011

                              Коментар


                              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                                За кой мотор говориш Кириле? Колко малко покара и кой мотор?...Аз не бих коментирал имагинерни неща.
                                И кой е тоя дето е "покарал доста"...и пак - кой от двата.
                                Ама въобще не мож сравнява двата(350-ки) в ниските.
                                Освен това - един мотор може да го направиш и така и иначе.
                                ДА не говорим, че всеки под каране си разбира "неговото" си каране...
                                ДА не говорим, че в повечето случаи въобще не говорим за състоянието на конкретния мотор.
                                А да не говорим, че карачите к'вот има дадеш -т'ва карат.
                                А стига с тия карачи. Сега май за моторите говорим...
                                Пиша какво АЗ съм видял. На кой мотор и колко-нека си остане моя работа. Едва ли не и обяснения трябва да давам сега.
                                Няма какво да направиш със законите на физиката. По-голямата кубатура дава въртящ момент в ниските-факт. И като вземем разликата в теглата на ЕНДУРО версиите-аз лично смисъл от 350 не виждам. Ти ако имаш контра смислени доводи-моля, кажи ги. А не кой кво бил карал и къв карач бил...
                                И забелязваш ли, че говоря за ендуро вессиите ?? Кроса 350 си е лек, и предницата е друга. Но ако говорим за ендуро, АЗ лично предпочитам 450. По-горе съм написал защо.
                                А сега, ти ако предпочиташ 350 ендуро, кажи какви са ти доводите. И естествено, говориме за мотори в еднакво, добро състояние.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X