Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Първоначално публикуван от Ivo Georgiev Преглед на мнение
    Цък, не са същите и аз имам такива. Това са стандартните 20мм от КТМ. Тези на Чинела един вид влизат едно в друго.
    Да Иво, прав си!
    С тези на Десо повдигаш само и единствено 20мм., докато с моите може да повдигнеш с 5мм, 10мм, 15мм, 20мм, 25мм или 30мм., в зависимост от това как си ги комбинирал.

    Коментар


    • #77
      От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
      ...5мм, 10мм, 15мм, 20мм, 25мм или 30мм., ...
      НА крива ракета космоса и пречи...
      Абе вие луди ли сте. ЩО не карате ми с глупости...
      Mitsubishi L200 DobbleCab

      KTM XC 450 RW 2009
      KTM 350 SX 2011

      Коментар


      • #78
        От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
        НА крива ракета космоса и пречи...
        Абе вие луди ли сте. ЩО не карате ми с глупости...
        Милко, при Чинела и Три-пера това си е половин каране. Оказва се религия да купуват постоянно нещо ново!

        пп Със здраве и радост да си ги карате...

        Коментар


        • #79
          От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          Да попитам от къде са повдигачите за кормилото и колко струват?
          ГЛАВИ МЕ БОЛИЧКАТА

          Коментар


          • #80
            От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
            НА крива ракета космоса и пречи...
            Абе вие луди ли сте. ЩО не карате ми с глупости...
            Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
            Милко, при Чинела и Три-пера това си е половин каране. Оказва се религия да купуват постоянно нещо ново!

            пп Със здраве и радост да си ги карате...
            Да да да да!!!

            Аз ако имах такъв мотор до сега да съм го счупил пет пъти!

            Коментар


            • #81
              Степенките са уникални, аз карам половин година вече с тях и не са мраднали от ударите в камъните за разлика от алуминиевите или железните оригинални. Имат два вида монтаж по височина и също се регулира ъгъла спрямо рамката с шайби. Мотора е КТМ 530

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0025.jpg
Прегледи:1
Размер:99.0 КБ
ID:5333670

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0027.jpg
Прегледи:1
Размер:135.6 КБ
ID:5333674

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0026.jpg
Прегледи:1
Размер:147.8 КБ
ID:5333671
              Последно редактирано от Chinela; 17-01-12, 09:55.
              KTM 530 EXC 2009
              KTM 450 EXC 2004

              Коментар


              • #82
                От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Коментар


                • #83
                  От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012



                  Последно редактирано от Chinela; 02-02-12, 15:38.

                  Коментар


                  • #84
                    От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                    Страхотен клип, и полезен!
                    Само не разбрах това, с което направи ръчката какво е!? Ще е добре ако някой знае какво е и откъде може да се купи.
                    Поздрави!
                    Yamaha WR 200

                    Коментар


                    • #85
                      От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      Нещо като епоксидна метална шпакловка се превежда буквално.Във интернет е на различни цени,провери

                      Коментар


                      • #86
                        От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Според мен каквото и да е от този тип лепила Поксипол или другите там подобни
                        Иво Георгиев
                        Gworkshop

                        Коментар


                        • #87
                          От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          След двумесечно чакане мотора да се самотунингова, най-накрая запретнах ръкави и започнах.
                          Смених гардовете на радиаторите, стъпенките и повдигнах кормилото с 2см. като също така свалих и стъпенките с 1см надолу.
                          Така вече получих общо 3 сантиметра разлика от сток варианта, това много би зарадвало всяка жена, но за мен още е спорно.

                          Добре обаче имаше неща извън моята компетенция или по-точно казано, извън моите способности, наложи се тежката артилерия да се включи.
                          Да, това е Мишо69, може би човекът с най-голям опит в България по ремонти на 350ките....за момента. Милко ще потвърди надявам се.

                          И така, след обещания, че ще има масажистка през цялото време на ремонта, той се съгласи да загуби един работен ден заради мене.
                          Масажистка естествено нЕма, но имаше един мрънкащ "фотограф" около него през почти цялото време...





                          Повдигачите на кормилото.


                          Гардовете.




                          После започнахме със смяна на гумите за новия КАЛЕН сезон и ....ооо чудо, новата супер "твърда" капла на КТМ
                          се оказа по-слаба от рилските камънаци, наложи се малко изправяне на менгемето.


                          После и двете вътрешни гуми бяха намазани с гел за мусове, както е показано в горните клипове.
                          Това го направихме с цел, когато се карат по-меки, да не може да се прещипват от джантата.
                          И двете вътрешни са от дебелите на Мишелин.


                          В шкафчето ми се намираха още, нов обтегач за ангренажната верига и обтегачи за задната капла.




                          При този модел обтегачи отпада нуждата от контра гайката на оригиналните, монтажа и демонтажа е по-лесен и прецизен.




                          Дойде време и за обтегача на ангренажната верига, водят се за детска болест при тези модели.
                          Аз си закупих един хидравлично механичен от братска Америка, правен точно за моя модел.
                          Тук Мишо направи някаква магия на коляновия вал, но не ми каза каква...


                          Извадихме оригиналния


                          Поставихме новия.


                          Дойде ред и на стойката за GPS-а, той обаче изисква и ток, започна се едно прокарване на кабели.










                          Готово....


                          После по съвет на Сухой27 натегнахме пружините с по един оборот,
                          сменихме маслото и филтрите и премахнахме втулката на стойката за подпиране.
                          Втулката е премахната поради простата причина, че с нея стойката се сгъва сама.
                          На мен тази "екстра" не ми харесва, аз съм свикнал да е като на Хондата.

                          Ето я и самата втулка, само се налага да си закупите същият болт, но с 8мм по-къс.


                          Останаха ми само едно, две дребни неща и съм готов за сезона, дано да сме живи и здрави всички и
                          да се срещаме само в темите за разходки вече, че не се издържа с тоя сняг.

                          Коментар


                          • #88
                            От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Забележки:
                            1. Жив и здрав да си - ... бос да го покараш някой ден.
                            2. Дай мотора да ти го покарат на някой мотокрос с две-три "полягания" ... повдигачите сам ще си ги свалиш и бракуваш.

                            Така, а сега сериозно:
                            1. Къде е "подгрева" на седалката и еленова кожа или плюш ще сложиш;
                            2. Климатроник или климатик ще сложиш последно;
                            3. CD-то с 6 диска ли ще бъде и защо си предвидил само 4 колони;
                            4. Рол-кейджа от братя Флекс ти бил готов, ама ти препоръчали поне 1000 кубика дизелов агрегат вместо 350 да сложиш;
                            .....и най-вече - бат Еди с обади, че истинския ти мотор е пристигнал, този спокойно може да го сложиш в музея.


                            PS - Забравих, да питам: номера с мазането на "мек варкуч" да не го прекълцаш кат се суче...откъде го научи?
                            Последно редактирано от miki64; 23-02-12, 09:22. Причина: забраванко
                            Mitsubishi L200 DobbleCab

                            KTM XC 450 RW 2009
                            KTM 350 SX 2011

                            Коментар


                            • #89
                              От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              Така, понеже получих "черна" точка от модератори, че съм писал "много несеризен коментар в сериозен форум", с този първи коментар(мислех пост ама да не спамя 2 пъти) искам да си посипя главата с моторджийски отпадъци и да се извиня на сериозната публика, която чете и е върло възмутена.

                              А с втория си коментар искам да разтълкувам на "несериозната" публика какво съм искал да кажа:
                              1. Първо - приятели и колеги, мотора си е добре достатъчно и в стоков вариант и ако нямате кака-спонсор, не се притеснявайте и не гонете Миаля (демек "Дупница екстрийм");
                              2. Второ - имам купчина неопровержими доказателства за повдигачите - основно са за удобно "возене", като "претовариш" мотора - сааамо грижи с тях, еле пък като се изкриви болта вътре;
                              3. Мишо разкоства такъв един мотор за 1 ден и го сглобява после за още един...Ннооо поради такива индивиди кат баце ИвандДето дойдоха с охрана от съдебната власт и ми взеха майстора от гаража) - една от истинските 350-ки стои още недосглобена пред погледа ми...а задкормилното и устройство кръв пикае.

                              Та тъй...графика на Мишо вече го утвърждавам аз. Ако не - ще ви пусна една снимка 300 Win Magmun какво прави на един 180 кг глиган...
                              Mitsubishi L200 DobbleCab

                              KTM XC 450 RW 2009
                              KTM 350 SX 2011

                              Коментар


                              • #90
                                От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Едно видео как се монтират гардовете за радиаторите.
                                С тази разлика, че аз използвах и локтайт.
                                И да допълня че те идват с по-дълги болтове с които се захваща към рамката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X