Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Техники в офроуда: Кал и Коловози

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

    Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
    Много тънко ве. Чак не ми се вярва. На нареден ми прилича.
    Не знам какво искаш да кажеш със това но мога да го снимам и да го видиш.Ето ти и телефоните на човека дето внася моторите -0888334456 и 0888688867-Семир.По между другото и на мен не ми се вярва,че някой може да се пребие 20 пъти във 10 метра кални коловози,но ти го твърдиш и то доста настоятелно
    [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

    Коментар


    • #32
      До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

      Тая тема вярно в 10та глуха... TM-а е в бокса и няма да мръдне от там докато не му сменя заден пиньон, верига, гуми и живот и здраве кормило (нещо не му е в ред на това... не знам какво но...). До сега няма 50 метра навъртени, защото не ме кефи да го карам така... Много се изнервям, като го поотпусна в газта. А и не е добре за мотора. Но тия дни не мога да си седна на задните части от бачкане - имам по 10-12 инцидента на ден и... се прибирам труп, камо ли да седна да правя нещо. Пък като успея да се прибера в Кърджали - ами от вечерта се почва... "Ицо това, Ицо онова..." и така...

      Коментар


      • #33
        До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

        Първоначално публикуван от ianko Преглед на мнение
        Не знам какво искаш да кажеш със това но мога да го снимам и да го видиш.Ето ти и телефоните на човека дето внася моторите -0888334456 и 0888688867-Семир.По между другото и на мен не ми се вярва,че някой може да се пребие 20 пъти във 10 метра кални коловози,но ти го твърдиш и то доста настоятелно
        Ами нищо не искам да кажа. Просто ми се вижда невероятно ефтино. Толкова ефтино, че чак си мсиля, че нещо не му е наред. Е, кво да му се обаждам на човека, като нямам парите? Какъв е смисъла?
        А за паданията не си ме разбрал правилно. Не съм падал 20 пъти за 10 метра, а просто между паданията изминавах максимум по десетина метра. Това е в един не много дълаг участък на, който се опитвах да му хвана чалъма, но не се получи. Не ме познаваш и за това не ти се вярва, но аз наистина имам фобия от кални коловози. Иначе сборувано цялото разстояние, което изминах ще да е може би 150-200 метра, но аз сновях ту в едната посока, ту в другата. Що си мислиш, че лъжа? Какво ще спечеля от това?
        Последно редактирано от SAMURAI; 25-11-08, 21:32.
        "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

        Коментар


        • #34
          До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

          ЧАТ МАЙНА...

          Е ОК - коловозите са си тежък момент... Пак ти казвам застани по-назад на седалката и гледай къде караш... Намери си 20 метра, които най ти допадат и ги мини 20 пъти - работи, изпитано в боя... така се научих да слизам по хлъзгав терен - а що падания и що овъргалвания имаше... не ми се припомня.

          Гледам, че Станислав_ гледа темата... той какви неща е правил с един Доминатор...
          Сега като се присетя... kiki.t имаше същия мотор - а той си кара доста...
          Последно редактирано от господин никой; 25-11-08, 21:44. Причина: typo... Добавка...

          Коментар


          • #35
            До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

            Ами сега в неделя ще пробвам пак, Хем ще тествам и новите ботуши. Ще видим Иван какво ще каже. Хич не ми се пада мамка му. Не ме кефи бе. ХАХАХА
            "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

            Коментар


            • #36
              До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

              Изви нявай,че не съм разбрал, но трябва да знаеш че нямам никакъв интерес да те лъжа.Според мен цената е такава защото човека е луд фен на Ямаха и тази не му харесва на външен вид защото е със правен самоделно/ или поне така изглежда/алуминиев резервоар,но по-голям от обикновенния,което за някои хора е добре,но все пак човека е естет.Момчето има мото клуб -СЕМИР ТИМ .
              [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

              Коментар


              • #37
                До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                Ами то аз дори и за миг не съм си помисли, че ме лъжеш. Просто цената ме наведе на мисълта, че може да има уловка в този мотор, а не че ти лъжеш. Както и да е няма значение.
                "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                Коментар


                • #38
                  До: Първи стъпки в офроуда

                  Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                  ...До неделя да си си намерил ботуши, отиваме да тренираме...
                  Да мастар. Слушам мастар.
                  Готово. Купих си и съм на линия. ХАХАХА
                  "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                  Коментар


                  • #39
                    До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                    Ами неделята дойде, както и уговорената с Иван среща. Той толкова се беше надъхал да ме научи как се кара в кал, че чак се престара. Вкара ме в най-големите калища в живота ми. Тръгнахме в 10:30ч и излязохме от гората към 15:30ч. Изминахме "само" около 50-тина километра, обаче всичките в кал до гушата. После един час не можахме да измием моторите. Сега и най важното: ПАДНАХ САМО ВЕДНЪЖ. За сметка на това успях да изкривя задната спирачка. Оправихме я за 15-тина минути с помощта на адаша. В същност паднах точно когато реших, че съм му хванал чалъма. Класика в жанра. Карахме по всевъзможни трасета. Кал с големи коловози, кал с малки коловози, лигава кал без коловози, кал с листа, кал с камъни, кал с дървени трупи и клони, кални спускания, кални изкачвания, кални орани ниви, кални поляни отъпкани от добитък и порядъчно осрани, кални пътища с огромни кални локви, прекосяване на река със стръмни кални брегове и други кални места съдържащи елементи от предходните във всевъзможни комбинацй. В общи линй трасетата бяха много разнообразни, но по едно си приличаха. Имаше кал в изобилие. В същност то друго нямаше. Определено майката му е стискане на резервоара с колене и да не пускам крак в завоите, а да подавам газ и да натискам с коленете. Схванах и момента с излизането от коловозите. Не е чак толкова трудно, когато ти го покажат. Имах няколко доста критични ситуацй, от който не само, че се измъкнах с лекота, ами дори и не си забавих темпото. Когато изкачвахме стръмен, кален баир през сечище покрит с клони и трупи целия мотор се мяташе по трасето, като заклана кокошка. По едно време се метна бая яко във въздуха и се завъртя на 90 градуса, но аз не върнах газта и веднага щом докосна земята просто се изстреля в правилната посока. Прегазваше трупите с лекота и мятайки се страхотно летеше право на пред. Осещането беше все едно дъвча чакъл без да си строша зъбите. Не съм карал така добре никога даже и на сухо. Все едно не карах аз, а някой друг. В края на деня бях много доволен и превъзбуден. Чувствах се страшно горд от себе си и имаше защо. Все пак преодолях най-големия си страх. Е има още много да уча, но най важното го научих, а именно че В КАЛ МОЖЕ ДА СЕ КАРА и даже е готино. Определено голяма роля изиграха съветите на Иван, както и усещането, че не си сам и имаш морална подкрепа. Потвърди се поговорката че човек се научава да плува във дълбоки води. Иван беше 100% убеден, че аз ще мога да карам в кал и ще схвана бързо и лесно. Това ме накара и аз да повярвам и да му се доверя за да направя неща, които инстинкта ми за самосъхранение не ми позволяваше да правя преди. Ами най просто казано майката му е газ, натискане с колене, и без подпиране с крак в завоите. Разбира се имам още много да уча и да тренирам, но определено вече виждам смисъл и смятам, че е въпрос на време да се отпусна напълно. Не само, че не е чак толкова страшно, ами даже е страшно кефещо. Май вече по сухо няма да карам. ХАХАХАХА По-късно ще кача и малко снимки от телефона.
                    Последно редактирано от SAMURAI; 01-12-08, 15:10.
                    "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                    Коментар


                    • #40
                      До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                      Ехххх, толкова пъти срещнах думата кал докато четях, че в един момент се чудех дали несъм се отъркалял в някаква кална локва като добиче

                      само така колега, в калта кефа е най-голям, после с водоструйката също
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #41
                        До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                        Последните мнения(коментари и снимки от разходката) ги преместих в темата за разходки "Варна, морето..."

                        Придържайте се към заглавието на темите, за да не се разводняват със странични неща, защото в последствие тези теми си губят смисъла!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                          Днес разбрах, че има нещо много по-гадно от калните коловози - калните коловози, покрити с дебел слой шума! Днес паднах 3241241 пъти, като основната причина беше натрупаната шума, която скрива всичко - камъни, коловози, клони, неравности, а веднъж дори пропаднах в един коловоз, превърнал се в яма, дълбока колкото половината мотор, и широка половин метър mad:

                          Коментар


                          • #43
                            До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                            Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                            Днес разбрах, че има нещо много по-гадно от калните коловози - калните коловози, покрити с дебел слой шума! Днес паднах 3241241 пъти, като основната причина беше натрупаната шума, която скрива всичко - камъни, коловози, клони, неравности, а веднъж дори пропаднах в един коловоз, превърнал се в яма, дълбока колкото половината мотор, и широка половин метър mad:
                            Аз паднах веднъж, ама като хората.Сега кракът ми е дебел като самун.Много боли,ама много.
                            Не карайте много бързо в големите коловози,че може да не се отървете като мен.Послушайте ме няма да съжалявате.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                              Какво да кажа. Всичко казано е много вярно. Вече нямам фобия от коловози. Е, имам респект, но не ме е страх. Просто си карам и се забавлявам. Колкото до шумата, това е май най-коварното нещо. От друга страна най-много обичам да карам по застлани със шума пътеки с виражи. Просто е много красиво.
                              "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                              Коментар


                              • #45
                                До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                                Днес пак карахме, и почти нямаше падания (може би, защото си регулирах окачването, и го свалих с 2-3см) . За сметка на това жестоко се заиграхме на едни стръмни, кални, дълбоки коловози. Коловозите пълни със шума, а под шумата - кал. Коловозите бяха дълбоки над педя, на места малко по-малко, но и там нямаше излизане. Предната гума излиза без проблеми (вдигам я с газ), задната обаче остава вътре, и следва напречно завъртане. Половин час се мъчих, в крайна сметка изнесохме мотора извън пътеката, и минах напряко през гората (50м по-нагоре пътя завива обратно).
                                Та да обобщя - аз лично не можах да открия начин за измъкване на мотора от сравнително дълбок, кален, хлъзгав коловоз, съчетан със сравнително стръмно изкачване.

                                П.С.: на джартата му пожелавам бързо възстановяване.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X