Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Техники в офроуда: Кал и Коловози

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

    Абе човек! Ние май говорим за различни неща, ама като не внимаваш... 100 пъти казах, че 250-2Т е друга работа, та то има сила бол. Аз бягам през цялото време от 250-4Т Нали казах, че съм карал 2Т-250 на Иван и много ми хареса. Силен и лек. През цялото време повтарях, че говоря за ЧЕТИРИТАКТОВА 250-ка и че тя не е за мен. Ти май не си прочел добре. Аз обаче не ща 2Т по друга причина. Поне за сега не искам такова нещо и оставам на 4Т. За по нататък ще видим.

    Повтарям пак за да ме разбереш правилно. На мнение съм, че за мен е подходящ 400 кубиков четиритактов мотор или 250 ДВУТАКТОВ. А 250 ЧЕТИРИТАКТОВ е слаб за мен. Сега ясно ли стана какво точно имам пред вид?
    Последно редактирано от SAMURAI; 12-12-08, 13:42.
    "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

    Коментар


    • #77
      До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

      Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
      Сигурно си прав за себе си. Аз съм 96 кг. ама както видя по-горе в клипчето човека е към 150кг пък ЦРФ-а ако не се лъжа го влачи без особено да се мъчи ...
      А колко кубика е ЦРФ-а?

      Между другото не виждам това място да е с кой знае каква сложност. Нито кой знае какъв наклон, нито кой знае какъв релеф, нито кой знае каква настилка. Може на клипа да не личи, но ми се струва съвсем нормално. Не виждам трудности.
      "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

      Коментар


      • #78
        До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

        само така ти се струва - виж другите клипчета към които съм пуснал линк за да видиш като бутат другите мотори за какви камъни и наклон става дума

        а црф-ката е 450
        EnduroX Alba-Damascena 2019

        Коментар


        • #79
          До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

          Първоначално публикуван от todos Преглед на мнение
          ...а црф-ката е 450
          Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
          ... ама както видя по-горе в клипчето човека е към 150кг пък ЦРФ-а ако не се лъжа го влачи без особено да се мъчи ...БП
          Естествено, че ще го влачи. 450 е все пак. Я го качете на 250 и стойте та се смейте. Ама на собственика на 250-то няма да му е никак смешно, а ще плаче. ХАХАХА
          "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

          Коментар


          • #80
            До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

            Струва ми се, че тази тема доста се отклони от заглавието си. В цялата тема има само няколко полезни изречения по въпроса, който вълнува доста хора - техниките в калните коловози.
            Аз бих призовал да оставим темата за подходящия мотор - ясно е, че едно модерно ендуро се справя по-добре при всички обстоятелства - и да се съсредоточим над темата.
            Специално се обръщам към SAMURAI - доста философски гледаш на нещата , но бих искал да се опиташ да обобщиш стегнато в едно мнение какви точно съвети ти е дал Иван, какво промени в карането си, каква ти е техниката за излизане от коловоз, и след това - оставане извън него.
            Досега полезно за мен мнение беше на Емо, и при следващото ми каране смятам да пробвам съвета му да си помогна с окачването.
            Пак казвам - на мен проблем ми е излизането от колвоза при ИЗКАЧВАНЕ - тогава задната гума се намира в състояние на постоянно боксуване, и дори да се изкара предната гума, задната пробоксува и остава в коловоза, при което следва завъртане. Още нещо, което отбеляза и Иван - дори и да излезем от коловоза, зора е да не влезем в съседния, а това при хлъзгаво изкачване (когато задната гума постоянно играе наляво/надясно), си е доста трудно.

            Коментар


            • #81
              До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

              Първоначално публикуван от todos Преглед на мнение
              само така ти се струва - виж другите клипчета към които съм пуснал линк за да видиш като бутат другите мотори за какви камъни и наклон става дума

              а црф-ката е 450
              Наистина на другите клипчета си личи, че е стръмничко, но само толкова.
              Ами да ти кажа честно стори ми се, че някой от хората, особено (КТМ-а) допускат груби грешки. Май там е проблема. Ама все пак като не е човек там на живо не може да се коментира.

              Ако знаеш на какво изкачване ни закара Иван. Същото, ама доста по неравно и с повечко камъни. Естествено освен това беше калничко и порядъчно застлано със шума.

              Абе Иванееее... Изрод гаден!!! Ти мен в какви филми ме вкарваш ве? Виж хората къде карат, а ти къде ме водиш. И ме лъжеш, че било лесно. Аре заведи ме на трудното че там сигурно с хеликоптери ще трябва да минаваме. Щом предното го имаш за лесно не ми се мисли какво е трудното. ХИХИХИ. Жореееее... Иван ни ебава да знаеш. Ще му направим ли една мечка в гората? ХАХАХА
              Последно редактирано от SAMURAI; 12-12-08, 16:42.
              "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

              Коментар


              • #82
                До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                Струва ми се, че тази тема доста се отклони от заглавието си. В цялата тема има само няколко полезни изречения по въпроса, който вълнува доста хора - техниките в калните коловози.
                Аз бих призовал да оставим темата за подходящия мотор - ясно е, че едно модерно ендуро се справя по-добре при всички обстоятелства - и да се съсредоточим над темата.
                Специално се обръщам към SAMURAI - доста философски гледаш на нещата , но бих искал да се опиташ да обобщиш стегнато в едно мнение какви точно съвети ти е дал Иван, какво промени в карането си, каква ти е техниката за излизане от коловоз, и след това - оставане извън него.
                Досега полезно за мен мнение беше на Емо, и при следващото ми каране смятам да пробвам съвета му да си помогна с окачването.
                Пак казвам - на мен проблем ми е излизането от колвоза при ИЗКАЧВАНЕ - тогава задната гума се намира в състояние на постоянно боксуване, и дори да се изкара предната гума, задната пробоксува и остава в коловоза, при което следва завъртане. Още нещо, което отбеляза и Иван - дори и да излезем от коловоза, зора е да не влезем в съседния, а това при хлъзгаво изкачване (когато задната гума постоянно играе наляво/надясно), си е доста трудно.
                Съгласен съм. Нека модераторите да отворят нова тема за кубатурите и да преместят съответните постове там, защото и това също е интересно.
                "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                Коментар


                • #83
                  До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                  Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                  ...Да обобщя:
                  Според мен трябва да се гледа напред и да се следи какво те чака. Не бива да си забиваш погледа пред гумата. Колкото е по-висока скоростта толкова по-далеко трябва да гледаш. Това, като правило си важи и при пистарките. Карай и милси 5 хода напред. И винаги бъди готов за спасителен вариант. Това трябва да се превърне в инстинкт. Не излизам от коловоза когато ми скимне, а карам в него и търсе подходящо за излизане място след което да мога лесно да се задържа по средата. Демек освен че преценявам самото излизане гледам и след него какво има. За целта набележа ли веднъж мястото го запомням и карам по памет и усет, а погледа ми си е пак напред. Не фиксирам погледа си върху нещо за повече от секунда.
                  Е, прав ли съм?
                  По ясно от това не мога да го кажа. Мога да добавя само, че гледам да не пускам крака, стискам резервоара и се старая да балансирам. Атакувам агресивно коловоза и се подготвям също толкова агресивно да балансирам в обратната посока за да не прескоча в другия. По нягога обаче не ми се получава, но голяма работа. Просто пробваш пак. Тези съвети ми даде Иван. Аз просто сляпо му се доверих и повторих всичко. Ха...!?! Пък то взе че се получи. Другото важно е, че Иван хитричко и коварно ни завлече в най гадното място на света от където или ще му хванеш чалъм а и ще се измъкнеш или ще останеш там за винаги, потънал в забрава и кал до ушите. Забелязах, че от как се хвана с мен да ме прави "човек" тактиката му е много проста. Измисля ми само гадни неща, ама без подготовка и въведения. Направо ме хвърли в кофтито. Толкова ми беше гадно и трудно на моменти, че чак ми стана готино. Свикнах му на гадостите и сега просто си карам след него. Абе малко се страхувам какво ще измисли за тази неделя, ама имам ли избор. Ще карам. По някога си мисля, че целта му не де а ме научи, а да ме откаже. Е, ако е така, то не е познал. Аз не се отказвам лесно. ХАХАХА... Кой знае какво ще ми се случи? Сигурно си навлякох гнева му и сега в неделя ще ми се стъжни.
                  Последно редактирано от SAMURAI; 12-12-08, 15:37.
                  "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                  Коментар


                  • #84
                    До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                    Ами явно и двамата не сме се разбрали ! ! !

                    ТОВА НЕ Е МОТОР ЗА ЕКСТРЕМНО ЕНДУРО и с такъв не всеки най-вероятно може да изкача от коловозите без зор. Това исках да кажа аз!
                    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                    Коментар


                    • #85
                      До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                      Определено си прав. С 2Т-то на Иван е доста по-лесно.
                      "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                      Коментар


                      • #86
                        До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                        Не съм специалист , ама що си мисля ,че килограмите не са - ,а + конкретно при каране в повърхностна кал
                        и коловози (за дълбока кал е ясно) . Логиката ми е ,че по тежкия мотор е по стабилен ,с по добро сцепление
                        и движението му създава по голяма инерционна сила (ефекта е нещо като при големия въртящ момент
                        при ДВГ) . Аз също от доста време наблягам върху едно Супертенере и трябва да ви кажа ,че доста добре си ги
                        прецапва коловозите и да не ви казвам с какви гуми ,че ще ми се смеете.

                        пп. Абе стига с тоз Иван бе . Ше го сънувам довечера заради вас

                        Коментар


                        • #87
                          До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                          Че какво му е лошото да го сънуваш? Ами, че той си е симпатяга ве. ХИХИХИ... Жоре помоли Иван да ти даде цвайтактера да го пробваш. Човеко..... Това как излиза от коловозите не е истина. Няма дълбоки, няма плитки то си върви и върви. А пък как къса нерви с тоя писклив режещ звук направо... Много е надъхващ. Покарай и пак ще си говорим.
                          Последно редактирано от SAMURAI; 12-12-08, 17:25.
                          "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                          Коментар


                          • #88
                            До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                            https://htftp.offroad-bulgaria.com/S...8%d0%bb%d0%bc/ Ето малко видео италиански незнам ама от това което се вижда съм научил доста неща.
                            Кавазаки КЛХ 300 04г
                            Кавазаки КХ 65 04г
                            Опел Астра 94г
                            Мерцедес 124 91г

                            Коментар


                            • #89
                              От: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                              Ще се научиш , просто си иска търпението и добра ПРОТЕКЦИЯ
                              Последно редактирано от Краси; 18-11-10, 09:44.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                                Първоначално публикуван от ендуроо Преглед на мнение
                                ще се научиш , просто си иска търпението и добра ПРОТЕКЦИЯ
                                Колега,последният пост е от близо 2 години.И изречението започва с голяма,а не с малка буква.
                                Мариан Христов- Beta 300 RR- 2016

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X