Re: От: Tips & Tricks
За първата част от въпроса ти , идея си нямам, но за втората ще ти кажа какво правя аз.
По принцип ръчките на съединителя и на предната спирачка , ги държа по-хлабави. Разбирай следното: затягам ги до толкова, че ако напъна ръчката със сила , да мога да я извъртя НА РЪКА с мускулна сила. Това помага до някъде при падане, защото обикновенно ръчката се извърта и не се чупи.
Разхлабва се дръжката от сглобката, с която се захваща за кормилото, нищо повече !!
П.п Повечето пъти си е до късмет обаче, ако ти е каръшки ден , каквото и да правиш все ще се счупи. Поздрави !!!
Първоначално публикуван от Enduro world
Преглед на мнение
По принцип ръчките на съединителя и на предната спирачка , ги държа по-хлабави. Разбирай следното: затягам ги до толкова, че ако напъна ръчката със сила , да мога да я извъртя НА РЪКА с мускулна сила. Това помага до някъде при падане, защото обикновенно ръчката се извърта и не се чупи.
Разхлабва се дръжката от сглобката, с която се захваща за кормилото, нищо повече !!
П.п Повечето пъти си е до късмет обаче, ако ти е каръшки ден , каквото и да правиш все ще се счупи. Поздрави !!!
Коментар