Така. Днес смених бензина и мотора тръгна. Само че има леко глъхнене. Снимах карбураторчето от двете страни да ми кажете точно кое болче да врътна. Предполагам това което има пружинка. Снимах и една помпа в която незнам кво се сипва. Гледам казанчето и е празно.
Това, което има пружинка е за въздуха, него развърти на запален двг и го настрой.
Тази помпичка е за спирачката. Не бива да е празно казанчето, защото няма да има спирачка, а това не е добре!
абе и аз така си мислех ама по добре да питам отколкото да направя по голяма бела.
А понеже единия кол изтърва от семеринга. Какво масло му се сипва.
Мерси.
Първата ти снимка на карба няма нищо с последните две.едното е keihin а втория delorto phbg .Погледни какви ти са коловете,според мен това си е Paioli a ма не мога да разбера кой модел(има значение за да разбереш колко мм.масло да сложиш).Най често w5. Между другото има цял раздел по темата с предниците,прочети го предполагам ще ти бьде полезен Поздрави.
Да ви попитам. Може ли мотора да се кара по пътната мрежа без ГТП. Питам защото се чудя дали да му плащам гражданската, ако не може. Някой имал ли е проблем с полицията
Не, не може! Проблем с КАТ има разбира се, освен акт или фиш (зависи от нечие настроение), може и да спрат мотора от движение (пак зависи от настроението).
Така, че ако искаш да ти е мирна главата плащай и застраховка, и преглед..., и не карай пил
Способен съм на всичко, стига то да е човешко. Който ме надмине не е човек.
Пак ми изникна проблем. Май тоз мотор не е за нас.
Бях го взел от майстор. Той му почиства карбуратора и оправя предницата. Вървеше перфектно. Но вече трети ден не мога да го запаля с манивелата. До съседния блок се събират момчета с пистови мотори които погледнаха свеща и според тях е избила и пръскала искрата. Сложиха една руска от Жигула. След бутане и вече загрял мотор той си пали все едно че нищо му е нямало, даже според тях мотора върви супер. Само да вметна че като запали на бутане и го спреш на место самия мотор заглъхва и угасва.
От какво може да е това.
Не, не може! Проблем с КАТ има разбира се, освен акт или фиш (зависи от нечие настроение), може и да спрат мотора от движение (пак зависи от настроението).
Така, че ако искаш да ти е мирна главата плащай и застраховка, и преглед..., и не карай пил
На мотопеди /моторче до 50 cc/ ГТП не се прави!!! Глобичката за "без ГО" си е 400 лв., обаче.
Здравейте отново. Както съм писал по горе в темата мотора не е за мен. Но вчера реших да го покарам по асвалта и да видя какви му са възможностите. Голям кеф е. Но имам едно питане - при смяната на скоростите го ръчках до край, т.е. максимално високи обороти. От това може ли да стане някакъв проблем. Нямам оборотомер да видя дали влизам в червеното както е при автомобилите.
Коментар