Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Молба към моторджиите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Молба към моторджиите

    Четох в една тема че ватата в ауспуха се сменяла.
    При мене сега като връщам лентата назад мотора като го караше щерката течеше масло от ниската част на ауспуха.
    Дали ще е от ватата, сиреч да няма такава вътре

    Коментар


    • #77
      От: Молба към моторджиите

      Aaaa тя ватата се сменя когато е останало нещо от нея!!
      Зор ще намериш баш като за твоя мотор затова чуй акъл от мен!!
      Разпробиваш нитовете в двата края изтрумбушваш и очистваш от де квой останало от ватата,подмазваш с хубав силикон,сив на цвят капака в долния краи на цафарата занитваш с нови нитове ииии до тук добрееее!!
      Претичваш до най близкия супер купваш на първо време петнайсетина телчета за чинии ама от по едрите не стоманена вълна. Започваш да ги натъпкваш с помоща на някакъв шомпул докато се напълни хубаво!След това подмазваш със силикона занитваш иии сабале си щаслив!! Палиш в тъмно на комшиите кокошките вообще не те усещат и га станат чорбаджиите полузите пълни!! Панимаиш?? Туй е кефът вълкът сит и кошарата пълна... ъхъъъ!!
      Най-добре е да имаш богати приятели!!!
      Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

      Коментар


      • #78
        От: Молба към моторджиите

        Че тая вата не е ли за всякакъв вид мотор.
        И като му сложа силиконче тая смрад трябва да избии на някъде - не съм ли прав
        Абе аз искам да не капе, че цапа тая гнилоч дето излиза

        Коментар


        • #79
          От: Молба към моторджиите

          Да ти кажа аз мойта цвайка я карах с минерална вата. То зависи и от карането и от горенето ама десетина карания 1000-1200км изкарва. Само, че моето гърне с винтчета. Развивам, хващам с клещите да не се цапам и в контера. Навивам новата и гассссс

          ПП
          Правилно ти е рекъл Чичко Фър за силиконя. Като неможе да тече през предния край/той се явява долен/ щом почне да се изхвърля отзад - значи е за смяна, разбираш значи....

          И като караш с хубаво масло и качествен бензин по-рядко ще чистиш кюнеца
          Последно редактирано от Жоро Йорданов; 25-01-12, 20:08.
          Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
          0894328706

          Коментар


          • #80
            От: Молба към моторджиите

            Добре де. Като се напълни не съществува ли вероятност маслото да се върне по колектора към двигателя.
            Чух в В-Бокса звука на такъв мотор и той е същия. Може и да няма нужда от вата.
            Значи като го купих взех масло от лукойл минерално. после разбрах че направих грешка. Щерката го кара два три пъти и го вкарах за ремонт.
            Маслото и бензина вече са изхвърлени.
            Дали теча ще е от това масло.

            Коментар


            • #81
              От: Молба към моторджиите

              Бе аз ще го отворя този аспух. Тъкмо ще си работа през уикенда

              Коментар


              • #82
                От: Молба към моторджиите

                Първоначално публикуван от lubomv Преглед на мнение
                Бе аз ще го отворя този аспух. Тъкмо ще си работа през уикенда
                Бе ти все едно комина на ТЕЦ Марица ще отваряш
                Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                0894328706

                Коментар


                • #83
                  От: Молба към моторджиите

                  хахаха. наистина си прав

                  Коментар


                  • #84
                    От: Молба към моторджиите

                    Зравей колега,на времето като карах Балканччче, MZ-251 от аспусите им никога не е капало масло ,винаги са били сухи.Тогава нямаше синтетика за 2Т,абе то и бензина беше с талони та се караше кой скаквото намери,а най често с М10,ЕП90 и по-рятко с каквото трябва тогавашното 2т микс,мисълта ми е- не е от вида и марката на маслото, а по-скоро от количеството.Винаги съм слагал 20мл/1л а и производителите толкова препоръчват,това е достатъчно да смаже коляновия вал,цилиндъра,буталото и да изгори без много пушек,ако е повече не успява да изгори напълно и се изхвърля в аспуха и оттам много пушек,нагар (по свеща, изхода на цилиндъра,входа и изхода на резонансното гърне и заглушителя)и теч на масло.
                    Другото което би довело до този теч е по-дълго бръмчене на място,често препалване без да се кара ,каране на къси разстояния,каране на ниски обороти,каране на студен двигател в смисъл ,че не е каран достатъчно за да загрее и е изгасен.Ще дам един пример Щилката ми като я ползвам в двора за кастрене да отрежа някоя дъска и дуги такива дреболии аспуха целия се омазнява и протича,но като взема да режа дървата за огрев на пълна газ, аспуха изсъхва даже не може да се изцапаш и в двата случая маслото е 20мл/1л.
                    Трагичното не е смъртта, а животът, който
                    хората живеят или не изживяват до смъртта си.
                    Чарлз Буковски

                    Коментар


                    • #85
                      От: Молба към моторджиите

                      Ясно. Сега ми светна. Щерката го кара на 2-3 скорост докато свикне и за туй.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Молба към моторджиите

                        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=40152
                        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                        Джон Кенеди

                        Коментар


                        • #87
                          От: Молба към моторджиите

                          А ето тази тема съм чел.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Молба към моторджиите

                            Отворих комина. Тръбата беше скъсана и играеше вътре. Отделно че предния собственик я заварял по средата и даже я запушил. А пък за вата да не говорим - НЯМАШЕ.
                            Заварчика го завари и даже му сложи минерална вата.
                            Запалих го и даде друг звук. Не както казва дъщеря ми че този мотор имал звук на дърворезачка.

                            П.П. За Станислав - извинявай ама за сега му сложиха вата. За друг път ще те имам предвид, понеже в Бургас дерат кожи в мото магазина.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Молба към моторджиите

                              Защо от кои магазин пазарите? Чукни един тел. на 0898532945 Атанас,когато карате , ще мина да видя новата придобивка и да се опитам да ти бъда полезен по въпросите които те интересуват.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Молба към моторджиите

                                Първоначално публикуван от Tanas Преглед на мнение
                                Защо от кои магазин пазарите? Чукни един тел. на 0898532945 Атанас,когато карате , ще мина да видя новата придобивка и да се опитам да ти бъда полезен по въпросите които те интересуват.
                                Здравей.
                                Аз не карам, дъщеря ми.
                                Говорех за Хелата, май си е доста скъпичко. Още малко да се постопли и ще го изкарам на поляната

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X