Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    На тайванските крушки и най-добиря мултицет не може да им помогне.
    Те са произведени по принципа "Изгори за да светиш"... или май беше обратно.
    Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Наскоро си сложих http://www.tech-co.bg/produkti/osram-ultra-lifer - уж със 3 години гаранция,че ще светят.За сега съм доволен.Мисля,че бяха 10 лв - 2 бр.
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Вече съм с Н4 преработването не е много сложно, само трябва да се нагласи зъбчето на крушката. Обаче след замерване на тоците установих: Без запален двигател на акумулатора напрежението ми е 13 в. на запален двигател около 13,8 -14 с фарове 14,2 това е на нормални обороти. А увелича ли оборотите се качва на 15,3. Време ли е да сменям реле регулатора?
        HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Ето го и регулатора не е оригиналния :
          HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Нормалното напрежение е 13,7-14,3v. Понякога уредът с който се мери също е с отклонение от 0, 2-0,3 , така , че според мен е рано за смяна , но имай едно на ум, (иди на еладжия да го установи точно ) Аз си смених реле-регулатора зимата - също ми показваше 15,1, но си мисля , че е от влагата . Карах го в една ужасна влага и изведнъж от 14,1 започна да показва 15, 1. Добре , че имам волтметърче за да го хване веднага.Тая разлика от 1 волт за колко време може да презареди акумулатора?.... Наистина ли свети по- добре с Н4?

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              15 волта за повечето крушки за фар, е смърт за час-два. Някои акумулатори ще го издържат, ама повечето ще изсъхнат. Над 15 вече е проблем за всички акумулатори. Реленцето е за кофата, ако може да се вярва на измерителния прибор.

              Крушки H7 и H4 светят съвсем еднакво, ако е наред рефлекторът. Ако не е, свети по-добре тази с по-хубавия рефлектор.

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Здравейте,колеги !!!
                Казвам се Боян и съм от Варна.Карам Африка RD04 и имам следният въпрос:знае ли някой от къде мога да се сдобия с мембрани за карбураторите на Африката и на каква цена,естествено? Оказа се,че едната е скъсана,а доколкото знам трябва да се сменят комплект.По недостоверна информация цената на една е около 75 евро,което си е доста плашещо. Ако някой от вас може да помогне ще бъда много благодарен.

                Поздрави
                Боян

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Първоначално публикуван от Бобси Преглед на мнение
                  а доколкото знам трябва да се сменят комплект
                  Кой те излъга за това?
                  Сменяш само скъсаната.
                  Обади ми се, ще ти намеря.
                  0897808254

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Първо - сменя се само скъсаната. Принципно ако се замислим може би ще има разлика в двете в този случай, понеже едната ще е стара и омекна,ла, а другата нова и стегната и ще реагират по различен начин на създадения вакум в колектора, но както знаем двигателя на Африката не е нито от най-равномерните нито от най-невибриращите, така че пропускаме тоя момент рязко
                    Второ цената в представителството на Хонда е такава, обаче има една фирма в Английско, занимаваща се с карбове. Те произвеждат мембрани и цената е в пъти по-ниска, но съм чувал отзиви от човек, ползвал услугите им, че са твърди и вакума не може да ги изтегли. Мотора вървял, ама искал много газ за да се отпуши. Това разбира се е митология или единичен случай. Фирмата се казва NRP Carbs. Потърси в гугъл.
                    И трето - ако не е много скъсана а просто има дупчица може да се залепи успешно. Едната ми мембрана имаше дупчица като от игла и един местен майсторяга ми я капна с някакво магическо лепило и вече 4 години си е здрава.
                    Yamaha XT​M600E '98
                    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Здравейте отново.
                      Първо да кажа,че видях скъсаното и никак не беше малко.Около 1 см. цепка.Второ: наистина от Хонда се изцепиха много яко по въпроса-цената само на едното е 296 лв. Поздравих ги подобаващо!!! Трето: намерих само мембрани от германския И-бей и излизат на 29 евро едната.Вече съм ги поръчал. Надявам се до една седмица да дойдат,че така мотора е много спънат. Само за информация (ако се случи на някой колега)-когато стане това не се разбира кой-знае какво,просто в един момент усещаш как мотора не върви като хората и на баирите няма душа.Повече от 120 не може да вдигне дори и на равното-няма значение дали си на 4 или на 5 предавка.На място се форсира до 7 000 оборота и си ги държи без грижи. На ход има грижи от 4 000 - 4 500 оборота нагоре. Просто там "спира" и не може да вдигне повече. Колкото до това дали се сменя само едната или и двете... Всеки си има свое мнение, а моето е,че трябва да се сменят и двете. Не ми харесва идеята след някое време пак да се отваря заради другата. И те така... Това е засега.

                      Между другото... Благодаря ти ,колега Ivan_J за отзивчивостта.За сега няма да те тормозя с намиране на такова нещо.Но ако излезе нужда от твоите услуги ще ти бъда признателен ако можеш да помогнеш.

                      Поздрави
                      Боян

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Без угризения, сменяш само скъсаната мембрана. Съвсем отделна тема е, че качеството на новите, не се доближава до това на първоначално вградените.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          да ви кажа аз как реших проблема със моето ST (Ямаха БГ и Хонда БГ явно имат близки ценови политики за туземците) - оказах се със скъсани мембрани и цената, която ми обявиха беше около 75 EUR (верно е, че цената включваше и пластмасовата част отзад). След доста ровене къде ли не, установих, че на някакви сузукита карбовете са същите (в случая mikuni) и в сузуки бг въпросните мембрани се предлагаха по 45 лв парчето. И те така...
                          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                            И те така...
                            И те така, но на Африката мембраните са други...

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Здравейте колеги! Някой знае ли какви са стойностите на темисторите в резервоара? Моите са изгорели и искам да ги сменя.
                              И другото ми питане е тъй като ще си сменям реле-регулатора има ли разлика дали ще е за РД 07 или РД04.
                              Поздрави!
                              Последно редактирано от петър442; 30-07-13, 09:23.
                              HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                http://www.smehurko.info/tech/at-fue...-Indicator.php
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X