Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
    Има ли някакви предварителни признаци за проблеми във CDIто и във бензиновата помпа,по който да се ориентирам дали да ги пипам или да ги оставя да спрат и тогава да му мисля ???
    Не!
    Не е лошо да си направиш "вечна" помпата. Писано е по темата как.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • Re: От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
      Има ли някакви предварителни признаци за проблеми във CDIто и във бензиновата помпа,по който да се ориентирам дали да ги пипам или да ги оставя да спрат и тогава да му мисля ???
      Защо просто не си караш моторчето и да не му пречиш да работи.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • От: Re: От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Защо просто не си караш моторчето и да не му пречиш да работи.
        Предполагам защото не иска да му се залепи бензиновата помпа в момент, когато се е забил в някой генгерлик, където няма жива душа.
        За да стане картинката съвсем апокалиптична, ще добавим невъзможността да се направи байпас поради ниско ниво на бензина в резервоара да речем или
        нещо с маркучите не ще да стане като хората. Може и батерията на телефона също да падне и да стане адския филм.
        Вероятността всичко от гореизброеното да се случи не е особено голяма, затова и аз като си купих Африката карах един сезон ей така, надявайки се, че помпата е ОК.
        Преди няколко месеца я смених и си беше тръгнала да си ходи, така че с оглед на идващата зима и време за тунинг, е по-добре да си реши този проблем по един или друг начин преди да се озове в генгерлика на края на света без помпа.
        Човекът е човек, когато е на път...

        Коментар


        • Re: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Ремонтът на помпата е възможен и в полеви условия
          Няма лошо да се направи трайна или да се замени с вакуумна.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: Re: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Да си призная,почти нищо не разбирам от токове - мога да си сменя крушка,вържа разклонител и да позная + и - със фазомер.До там съм.Затова обмислям и варианта да си сваля помпата,да я видя във какво състояние и да говоря със колегата,който е правил тази "вечна",дали може да ми я направи и намен.
            Относно проверката и предварителният ремонт,съм се научил,че това понякога спестява доста нерви.Предпочитам когато тръгна някъде да си карам спокойно,а не постоянно да се ослушвам за някакви симптоми на повреди.

            Пък и както е писал колегата идва зима и тези неща ще ми дадът извинение пред жената да се въртя около мотора.
            Сега - BMW R1200RT 2006 г
            Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
            По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
            По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

            Коментар


            • От: Re: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Спам! Не се сдържах.
              Колега научи ме и мен да познавам + / - с фазомер.

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                + и - при променливия ток няма, има фаза и нула
                Иначе относно бензиновата помпа - симптома е, че мотора угасва и толкоз. На РД04 помпата се вади малко мъчно, затова най-добре я изхвърли и си сложи вакумна от супертенере. Излиза евтино, не се занимаваш с токове и премахваш един ел консуматор от мотоциклета.
                ЦДИ-тата при този модел не са толкова проблемни, но за всеки случай може да отрежеш дъното на гумения държач, в който е пъхнат ЦДИ блока така, че той да слезе мъничко надолу и да не го натиска седалката по буксите.
                Yamaha XT​M600E '98
                Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Е добре де признавам си грешката със + и - / фаза и нула
                  Това ли е прословутото CDI : http://kirilkirilow.snimka.bg/motorc...09780.28881935

                  Интересното е,че когато в събота си направих разходка около 200 км и почти веднага отворих спойлерите,то беше студено,изобщо не беше загряло.

                  Евентуално какво е препоръчително да се направи - четох за директно запояване на кабелите ( трите жълти ) и т.н
                  На мотора има сложени допълнителни ЛЕД светлини ( на някой от снимките се виждат ), ако има значение.
                  Сега - BMW R1200RT 2006 г
                  Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                  По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                  По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Това е реле-регулаторът. Това, което можеш да направиш за него е да провериш клемите му и евентуално да ги запоиш директно към фазите на генератора. Запалителният модул е под седалката и е понякога проблемен при RD03. Просто седалката го натиска и пука спойките, както Чавдар ти е казал. При твоя мотоциклет такъв проблем няма.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Коагато при връщане на газта или пускане на скорост,от ауспуха се чува припаткване и от време на време и по силно паткане - това ознчаваше почистване и синхрон на карбураторите нали ?
                      Или при Africata това е нормално ???
                      Сега - BMW R1200RT 2006 г
                      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Най-често това означава бедна смес. Силно ме съмнява почистването и синхрона да помогнат сами по себе си.
                        Освен ако нямаш позапушени жигльори да речем и ги отпушиш с почистването.
                        Провери си свещите и цветът им ще покаже дали е бедна сместа или не.
                        Аз си развих 'pilot screw'-тата с половин оборот и пукането почти изчезна, а и цветът на свещите ми се подобри, че бяха малко бледи.
                        Синхрон също е хубаво да се направи, за да си сигурен, че всичко ти е тип-топ.
                        Човекът е човек, когато е на път...

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Непременни трябва да се проверят нивата в поплавъковите камери. Ако пилот джетовете трябва да се настроят по различенначин от този, написан в мануала значи или нивата не са в ред или нещо друго. Като се чистят карбовете трябва освен на жигльорите да се обърне внимание и на вътрешните каналчета в телата на карбовете, които отиват горе в надмембранното пространство. Продухват се със спрей за карбове.
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                            Ако пилот джетовете трябва да се настроят по различенначин от този, написан в мануала значи или нивата не са в ред или нещо друго.
                            Ако приемем, че нивата са ОК, това "нещо друго" може да е афтърмаркет ауспух.
                            При смяна на гърнето и въздушния филтър със K&N да речем могат да настъпят такива изменения.
                            Предполагам, че моят случай беше точно такъв, тъй като съм със сменени филтър и гърне.

                            Подкрепям горния пост и ако ти се занимава мисля, че трябва да направиш следното:
                            - регулираш си клапаните.
                            - разглобяваш, накисваш и продухваш карбовете.
                            - нагласяш нивата на горивото в камерите по менюал.
                            - нагласяш 'pilot screw'-тата по менюал.
                            - проверяваш си дали смукачът ти работи нормално
                            - правиш синхрон на карбураторите.
                            - караш надълго и следиш дали ти припуква
                            - проверяваш си свещите за цвета и ако са бели отвиваш малко 'pilot screw'-тата и тестваш отново и/или се заиграваш със нивото на карбовете.
                            Човекът е човек, когато е на път...

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Най-прав е Чавдар, като казва да се провери нивото на поплавъците и иглите, кскто и да се прегледат каналите на карбураторите.
                              Ултразвуковата ваничка и компресорът вършат чудеса в тази насока.
                              'pilot screw'-тата и синхронизацията, имат отношение повече към празния ход.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                'pilot screw'-тата и синхронизацията, имат отношение повече към празния ход.
                                Това звучи все едно празния ход е важен само когато моторът стои на едно място и работи на неутрална без да се движи, а това категорично не е вярно.
                                В книжките, в които правят дисекция на раличните типове карбуратори и принципа им на действие пише, че за този тип карбуратор
                                работата на 'pilot screw'(и съответно 'pilot jet') се простира до 3/8 отворена дроселова клапа, тоест в ниски и средни обороти. След това започва да работи 'main jet'-а и да смуче яко гориво.
                                Нивото в камерата оказва влияние и на празен ход и на пълна газ и то трябва изначално да е правилно, преди да се правят други неща, затова и съм го написал като първо нещо за нагласяне.
                                Синхронизацията и правилно настроени 'pilot screw'-та са безценни за вървежа(както и за разхода) в ниските и средните обороти.
                                Съмнява ме случаят с припукването да е за каране само в "лютеницата".
                                Човекът е човек, когато е на път...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X