Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Забелязах,че когато мотора се поставя на пачия крак,от собствената си тежест се плъзга настрани/отваря настрани още малко около 1-2 сан. пачият крак.
    Мислех,че не е стегнат както трябва,но се оказа,че е.Самата степенка "позволява" още малко "разстягане",плъзгане на страни.
    Това нормално ли е ?
    Защото ми се струва малко странно и понякога ( все още ) леко се стряскам, когато се плъзне, поставяики го на пачия крак.
    Дано да сте ме разбрали,че се получи малко объркано !
    Сега - BMW R1200RT 2006 г
    Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
    По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
    По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Просто прегледай дали има втулка в пачия крак и дали е много разбита. Не съм се заглеждал как е точно, но моторът не ми е падал никога. Най-лесният вариант е да разпробиеш наличния отвор с колкото е необходимо, без да прекаляваш и да сложиш по-дебел болт.
      Просто разгледай и прецени. Моята Африка не е до мен в момента и не мога да погледна.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        При всички мотори го има тоя луфт! Навремето ми се наложи да си правя сам пачи крак и докато откривах наново "топлата вода" се оказа че ако го няма тоя луфт, пачия крак не се прибира добре или за да се прибира трябва прекалено яка пружина. Просто не е комфортно без този луфт!
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
          При всички мотори го има тоя луфт! Навремето ми се наложи да си правя сам пачи крак и докато откривах наново "топлата вода" се оказа че ако го няма тоя луфт, пачия крак не се прибира добре или за да се прибира трябва прекалено яка пружина. Просто не е комфортно без този луфт!
          Точно. И на трите ми мотора го има(съвсем различни са като тип и модел). А тоя луфт може и да е за да ти стои мотора стабилен при малки неравности на терена и различен наклон. Ама докато го разбера това се занимавах със стругари да ми правят втулка.

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Ок,Благодаря.
            Сега - BMW R1200RT 2006 г
            Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
            По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
            По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Преди няколко дни си взех това: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:stac plastic.jpg
Прегледи:1
Размер:31.7 КБ
ID:5457742
              Последно съм сменял и лепил гума сигурно преди около 20 г,на детското ми колело.На 90% ако ми се наложи в момента няма да се справя.
              Не знам дали върши работа,а и честно казано не искам да разбирам дали "работи". Но за всеки случай.........Цената му е приемлива - около 10 лв от Лукойл.
              И сега искам да го сложа някъде по мотора.
              Първата ми идея беше да е във мястото за инструменти на левият капак,но не влиза за около сантиметър.
              После реших да го сложа във топ кейса,но за да е там трябва да е закрепен,не искам да се подмята вътре,все пак е под налягане,а и лятото когато се напече кейса,а това се подмята вътре има голяма вероятност да гръмне,което въобще не е желателно
              Реших да сложа една метална/пластмасова/самозалепваща (лента) скоба във кейса,НО ще трябва да пробия кутията,дори и наи-късата самонарезна видия ще я пробие.
              Не искам да си пробивам кейса.
              Обмислям варианта и за някакъв вид залепяне на скобата - но не съм сигурен до каква степен ще хване на пластмасата на кейса.
              Затова се обръщам към всички вас със молба да помислим заедно по няколко въпроса относно закрепването на флакона.

              1.Евентуално за други места където мога да закрепя флакона ?
              2.Как мога да закрепя скоба вътре във кейса без да се налага да го пробивам за закрепване със видий ?
              3.Някой ползвал ли е това конкретно "лепило" и дали има отзиви - положителни или отрицателни ?

              П.П
              Оборудвах се и със комплектче инструменти за колело.Продават ги почти навсякъде и са евтини и малки като обем.Днес го пробвах по външните болтове и гайки на мотора и на 90% стават размерите.
              Последно редактирано от kirilkirilow; 02-03-13, 18:03. Причина: допълване
              Сега - BMW R1200RT 2006 г
              Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
              По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
              По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Занимаваш се с глупости. Пукнеш ли вътрешната гума забрави да я залепиш с това. Може и да стане, но вероятноста е малка. Купи си щангички и малко компресорче, ако не ти се помпи с ръчна помпа. Потренирай някой хубав ден в гаража демонтаж и монтаж на гума и ще се научиш. Не е чак толкова страшно. Аз си нося резервни вътрешни, щангички и комплект лепенки и лепило. Иначе ако си толкова мераклия за спрей го вържи някъде по ролбарите или по опашката на мотора. По-добре си носи пожарогасител.
                Yamaha XT​M600E '98
                Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Този спрей го бях увил в найлонова торба, тиксо и със свински опашки вързан за стойката за куфара. Да пази страх на гвоздеите. Не съм пукал гума, докато го носех. Сега на сузукито не нося и пукам Ама знам че не върши работа.

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Абе и само за "кадем" да стой пак ще е добре !
                    Оглеждам се и за подходящи компресорчета и щангички и някой ден сигурно ще седна да потренирам във гаража,но за сега дано както каза колегата "Да пази страх на гвоздеите"

                    А й в интерес на истината за този спрей/лепило имаше най-много положителни мнения.
                    Сега - BMW R1200RT 2006 г
                    Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                    По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                    По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Този спрей става за безкамерни гуми, а не лепи тези които са с вътрешни гуми. Освен това, след като "залепиш" безкамерната гума с този спрей, (само ако дупката е малка) след това лепене когато я откараш на гумаджия той няма да е особено доволен, защото вътрешната повърхност на гумата ще бъде омазана с едно желе, малко като жабуняк и трябва да се чисти. Колкото до пукането на спрея след време... Едвам си изчистих задницата на мотора и куфара от такъв спрей, а по пода на гаража още имам следи.
                      И пак повтарям. Този спрей не става за вътрешни гуми!
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        И за безкамерни не става.
                        На джипа му изпускаше едната гума, карана без въздух и изпускаше между слоевете.
                        Натъпках два спрея, продължи да изпуска.
                        Като я свалих да сложа вътрешна, спрей по стените на гумата нямаше. Всичко беше станало на топчета. А си беше в срок, не е стар.

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Такъв един спрей ми се търкаля в куфара на мотора вече няколко години! Не е гръмнал досега нито от жегата нито от тръскането в куфара. Преди да го купя прочетох доста отзиви и мненията са доло горе фифти фифти, някои казват че става за вътрешна гума други казват че не става! Реших за себе си че е по-добре да го имам отколкото да го нямам, щото да свалям и лепя гума на пътя определено няма да стане!

                          П.П. Има един чалъм - преди да го впръскате в гумата, трябва да я завъртите така че дупката да е отдолу. Не съм го правил лично , но четох че така трябвало!
                          Последно редактирано от sl.daskalov; 02-03-13, 18:55.
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            ...моят съвет е да неразчитате на такъв спрей
                            HUSGVARNA 630 SMR
                            PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Май това е един от основните недостатъци на каплите с вътрешни гуми,че на пътя трябва да се сваля и да се сменя.Аз си намерих чудно място и обем на мотора и си нося освен това спрейче,вързано най-долу на ролбара, (което е за безкамерни гуми и честно казано не знам защо го нося), също така и по една предна и задна вътрешни. Топкасата ми има облегалка и метална скара отгоре. Между двете съм си вързал една чантичка от дисаги за колело(една такава правоъгълна и побираща ТОЧНО двете вътрешни гуми. Хем облегалката става по-удобна, хем гумите са на лесно място и ако се наложи няма да трябва да се сваля половината багаж . Иначе имам и малки щангички(около 25см), които МНОГО ЩЕ СЕ РАДВАМ НИКОГА ДА НЕ ПОЛЗВАМ. Намерих си и един много готин малък електрически компресор, Made in China(правен за Англия уж). Преди 2 дена ми наду предната гума от 0,5 до 2,2 за 35сек(специално засичах). Обмислям да си купя и една велосипедна помпа, която също да закача някъде по мотора, но мисълта , че когато вече ще съм сменил вътрешната гума в някой40градусов пек и ще съм като изцеден лимон да трябва тепърва да помпя и на ръка , просто ме отказва от инвестицията.

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Абе винаги е от полза още един вариант :
                                Сега - BMW R1200RT 2006 г
                                Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                                По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                                По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X