Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    По първия вариант мога да помогна.
    Намират ми се няколко кофи вакум .... а .. имам и варел пълен с компресия.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Благодаря!!! Ама вие сте били МНОГО ЩЕДРИ.....да раздавате вакуум и компресия наляво и надясно!Аз ги продавам(че не са и много евтини)!Стига , че стана спам

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Само внимавайте да не смесите вакуума с компресията, че ще стане мазало.
        Нито компресия ще остане, нито вакуум.

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Здравейте,
          В продължение на проблема, за който писах на предишната страница, може би открих причината:
          Първоначално публикуван от asobgbg Преглед на мнение
          ......
          Допълнително като стегна остта, въпросния охлюв се "натяга", т.е. след това като завъртя леко колелото се завърта заено с гумата.... констатирах още, че при демонтажа остта не беше стегната, т.е. отви се почти на ръка (след като свалих капачката разбира се).
          Днес след продължително умуване констатирах, че металната втулка на охлюва не се допира до лагера, а реално външният ръб на охлюва опира в семеринга и след като се натегне оста, се натяга охлюва към семеринга и по този начин натяга охлюва и той са завърта заедно с гумата. Вариантите бяха сменяван охлюв, по- малък лагер или по- голям семеринг. В този момент се сетих, че предишният собственик ми спомена, че е сменявал лагерите и ми беше оставил старите под седалката. Като разгледах старият семринг и като го сравних с този, който беше на мотора се оказа, че новият е малко по- висок от стария, което е напълно достатъчно оста на охлюва да не може да стигне до лагера, а за сметка на това охлюва да контактува в семеринга. Като върнах стария семериг всичко заспа и сега ще ходя да Бултрако да си поръчам нови семеринги, евентуално и лагери за да съм сигурен в цялата група по предното колело (прилагам и снимка 1 по- долу).
          Допълнително днес ми дойдоха и предните спирачни дискове- TRW/Lucas, които се оказа че са с по- различна форма от оригиналните такива. След като ги смених поради по- компактната форма на дисковете, те вече не могат да покрият и фиксират двете пластмасови капачки на джантата и сега ще трябва да умувам как да фиксирам въпросните капачки. Имам някаква идея, но ако някой вече е изпадал в подобна ситуация, ще съм благодарен, ако сподели как се е оправил (прилагам и снимка 2 по- долу).
          Снимка 1
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130121_semerings.jpg
Прегледи:1
Размер:211.6 КБ
ID:5445613
          Снимка 2
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130121_front disc.jpg
Прегледи:1
Размер:320.6 КБ
ID:5445614
          Последно редактирано от asobgbg; 21-01-13, 21:29. Причина: Снимките

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Асене, това вече го играх миналата година като трябваше да си слагам къдравите дискове. По 4 отвора със свредло фи-4 на всяка страна , 8 попнита4х8мм и капачките се застопоряват неподвижно. Не пречат на нищо , ако си на път каквото и да ти се случи капачките нямат нужда от сваляне или ако трябва да се свалят става за 2 минути . Не пречат и ако трябва да се сменя гума(изпробвано ).

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Емо,
              благодаря!
              Ето го и моето решение: бургия 3,2мм; резба М4 и късо болтче М4 + осигурител (ниска якост) от страната на втулката, тъй като поради посоката на въртене на гумата от тази страна може би има склонност към саморазвиване.... Ако нещо не работи както трябва, винаги може да доразпробия отворите (да ги направя проходни) и да сложа по един нит както си направил ти .
              Смених гумичките и почистих и раздвижих и спирачните апарати, че имаше клеясало буталце + новите спирачни маркучи с метална оплетка + новите накладки и вече минах 700 лева само за предната спирачка .
              Поръчах и чакам семерингите от Бултрако и мисля, че ще мога да затворя предната гума.
              Ето и снимка:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013_01_26_Kapachki discove - Copy.jpg
Прегледи:1
Размер:140.4 КБ
ID:5447444

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                И аз монтирах такива дискове, а проблема с капачките ми го реши victor reinz...
                0882 415159

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Здравейте на всички.
                  От около месец не бях карал Африката и днес така да се каже открих сезон 2013.
                  Неприятно обаче забелязах , че сълзи едното (лявото) кранче за бензин . Сигурно от студовете нещо се е прецакала гумичката или каквото има там.
                  Въпроса е какво точно има между кранчето и резервуара ?
                  Нещо размери, номера ?
                  И най-важния въпрос, дали ще мина без сваляне на резервуара (свалях го миналата година да търся проблем с токовете , който се оказа на др място ... а именно в задкормилното устройство) ?
                  Другия въпрос е за задната пружина. Иска ми се да я сменя с по-голяма (бях виждал един австриец тук беше сменил само пружината, но му нямам никакви координати) с цел мотора да стане малко по-висок , защото ми се иска краката да са ми малко по-изправени при езда.
                  От какъв мотор може да сложа пружина ?
                  Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                  Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                  Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
                    Здравейте на всички.
                    От около месец не бях карал Африката и днес така да се каже открих сезон 2013.
                    Неприятно обаче забелязах , че сълзи едното (лявото) кранче за бензин . Сигурно от студовете нещо се е прецакала гумичката или каквото има там.
                    Въпроса е какво точно има между кранчето и резервуара ?
                    Нещо размери, номера ?
                    И най-важния въпрос, дали ще мина без сваляне на резервуара (свалях го миналата година да търся проблем с токовете , който се оказа на др място ... а именно в задкормилното устройство) ?
                    Другия въпрос е за задната пружина. Иска ми се да я сменя с по-голяма (бях виждал един австриец тук беше сменил само пружината, но му нямам никакви координати) с цел мотора да стане малко по-висок , защото ми се иска краката да са ми малко по-изправени при езда.
                    От какъв мотор може да сложа пружина ?
                    Защо просто не натегнеш пружината? Тя се регулира. Колкото до кранчето - опитай просто да го затегнеш.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Със смяна на пружината , краката ще са ти по изправени само по светофарите , при езда нищо няма да се промени.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        На RD4 две кранчета ли има ? Мисля , че бъркаш нещо. Иначе на RD7 кранчето се стяга така (хич не вярвам на RD4 да е по различно): С една дълга отвертка отвиваш и махаш въртока на кранчето(пластмасовото стебло дето го върти).Предварително си спрял бензина. Стеблото се слага в точно определено положение(едната страна е заоблена за да не сбъркаш и да ти показва вярно кога е отворено , кога затворено)Разкачаш маркуча за бензина и отвиваш болтовете дето държат резервоара за рамата. Има и едно дълго и тънко маркуче за отдушниче на резервоара , ама то няма да ти пречи и може да не го разкачаш него. Повдигаш резервоара от задния край(от към седалката)докато ти се отвори място и имаш вече достъп до кранчето. Пластмасовия върток се изважда , защото ако е на място резервоара няма как да се движи , тая тръбичка му пречи. След като си повдигнал резервоара(няма нужда да го вадиш целия от мястото му) и имаш достъп до кранчето вземаш един голям ключ(забравих точно колко , ама става и раздвижен...май 24 или подобно) и затягаш гайката дето държи кранчето за резервоара. Малко сложно ми се получи обяснението , ама е елементарна операция. На кранчето от вътре в резервоара има една тръбичка-тя е резервата .Когато не си на резерва смуче от нея, като завъртиш кранчето, започва да смуче от долния и край и бензина свършва всичкия.Между кранчето и резервоара има май едно О-рингче(пък може и да бъркам и да няма нищо и само резбата да държи бензина). Просто затегни голямата гайка и това е . Успех(, че знам , че ще го правиш на улицата а е кофти сега зимата, в гаража е друго)!!!

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Защо просто не натегнеш пружината? Тя се регулира. Колкото до кранчето - опитай просто да го затегнеш.
                          Пружината е на края .. т.е. най-високо.

                          На тоя Австриец дето му бях виждал Африката ми направи впечатление , че при езда краката му бяха по изпънати ... а пича си беше едно 2м висок ... т.е. 15см повече от мен.

                          Тия дни пак ще зяпам ... и ще питам също в немските форуми, да кажат тия "високите" какви пружини слагат
                          Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                          Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                          Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Седалката ще да си е повдигнал австриеца за да си изпъне краката! От задната пружина това не зависи!
                            "Do not correct a fool, for he will hate you;
                            Correct a wise man, for he will appreciate you."

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Щом пружината ти е в крайно горно положение,значи е отпусната докрай.Вдигни мотора така,че задната гума да увисне максимално,освободи контрагайката и навий другата докрай.Сигурен съм че ще усетиш разлика.При мен ситуацията беше обратно на твоята-пружината беше натегната докрай и на място стъпвах на земята на пръсти(184см съм).След съвет на Чанев отпуснах пружината на 5-6мм от крайно горно положение и вече мога да стъпвам почти с цяло ходило на земята.Като цяло не съм усетил разлика в поведението на мотора или комфорта.Не разбрах само кранчето откъм резервоара ли тече или от самото кранче?
                              П.С.Емо,на РД04 сме с две кранчета и нямат положение резерва.Поздрави!
                              Последно редактирано от I.STOEV; 02-02-13, 10:34. Причина: допълнение

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Натягането и отпускането има отношение към общата височина на мотора.
                                Разстоянието между стъпенките и седалката си е все същото.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X