От: Препоръка за първи асфалтов мотор...
Готин мотор! Но 2001 година вече модела е 955, а не 900. Разликата е 18 коня и към 8 нютонметра въртящ момент. Като гледам на този страничните капаци май е модела 955, което мисля, че е по-добре. И ауспуха на този на снимката е тунингов.
Може би към края на тази година, или в началото на другата 2014 в България ще има фирма официален представител на Триумф.
Готин мотор! Но 2001 година вече модела е 955, а не 900. Разликата е 18 коня и към 8 нютонметра въртящ момент. Като гледам на този страничните капаци май е модела 955, което мисля, че е по-добре. И ауспуха на този на снимката е тунингов.
Може би към края на тази година, или в началото на другата 2014 в България ще има фирма официален представител на Триумф.
Коментар