Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръка за първи асфалтов мотор...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

    Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
    В този форум няма много фенове на ТДМ. В мотозоната има много фенове на този мотор. Там има тема за ТДМ и "всичко, което ги вълнува" и са изписали над 400 страници. Много са развълнувани.
    В същност това е доста безличен мотор. Пълна конфекция. Нищо особено. Аз самият съм карал ТДМ 850 повече от три години. С него направих и първото си голямо пътешествие до Бодрум през 2002 година, и не знам защо, но нещо не ме кефеше особено този мотор. Това си е лично мое мнение и не искам да ангажирам никой с него! На някои може много да им хареса.
    излагаш се - щом не е беемве и не става.... на няколко места попадам на мненията ти ни в клин ни в ръкав, аре стига!

    TDM-си е перфе. надежден прост и с удобно разпределение на в.м. и мощност. На килограми е близък до XTZ750 и Africa, но се чувства по-лек, а и върви чувствително повече. На мен не ми харесва осемайската отпред.

    Колега не се плаши от кубиците, що въобще си карал мотор с TDM ще свикнеш бързо. Моя първи беше Pegaso 650 - приятно моторче, заедно с близнака му F650, но слабее за двама.
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

    Коментар


    • #17
      От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

      Хонда хорнет +++
      Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

      Коментар


      • #18
        От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

        И аз се чудя и се мая... Сега е момента за купуване... Толкова вече ми се въртят из главата, че... Май да карам наред, от А - Африката до Я - Ямаха... Сядам - карам - яздене му е майката... иначе няма как да разбера...И преди да стигна до Я - ямаха не купувам... Е.. си дилемите?!

        Коментар


        • #19
          От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

          Истината е в лекия мотор, но дотам се стига с проба-грешка.
          За града и леки трипчета по асфалт си вземи скутер над 150 куб.

          Коментар


          • #20
            От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

            ТДМ-а никога не е бил перфектен и прост мотоциклет. Ако искате ще ви разкажа по-подробно за добрите и лошите му страни, макар че не виждам, защо трябва да се обръща, чак толкова внимание на този модел тук.
            Човека си търси мотор. Трябва да пробва, защото едва ли с мнения от форума ще уцели точно, какво му харесва и пасва на него.
            Много е важен и "фън" фактора при покупката на мотоциклет. Мотора не е само двигател, тегло и конски сили!
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #21
              От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

              Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
              ..Много е важен и "фън" фактора при покупката на мотоциклет. Мотора не е само двигател, тегло и конски сили!
              Те това е. Това е в основата, или основата Другото може и да има значение, може и да няма. Всеки си открива истината за себе си. Предполагам, че най-важното условие за решаване на гатанката са пътищата,по които ще се кара, както и крейсерската скорост. Това при ползване на мотора извън градското каране, което май е в основата на питането.
              Инак като тенерист е явно какво бих предложил, но човек ако няма афинитет към дадена техника, не е нужно натрапването
              Gnome Rhone AX2 800 1938
              Yamaha XT600Z 1VJ 1986
              Husqvarna Te 510 1989
              Argvmentvm ad novitatem

              Коментар


              • #22
                От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

                "Много е важен и "фън" фактора при покупката на мотоциклет. Мотора не е само двигател, тегло и конски сили! "

                Абсолютно вярно... Обаче, като нямам толкова опит и като моторите, на които съм се спрял ги няма дори и в един град - освен София сигурно - тогава?!
                На мен не ми трябва само за асфалт 50% и 50 % за черно, в смисъл, без кал и крос... Лек - чак няма как - но приемливо тежък, достатъчно мощен, да минава през дупки, да е достатъчно еластичен, за да изпреварва с над 120... И 160 да не са му проблем, и същевременно.. камъчетата и прахта да не са чак спирачка и дотук...

                Дуракоустойчив и непретенциозен (щото наблизо няма майстори) и същевременно запазен и неучукан... без намеси "направи си сам"...
                Африка (търся евентуално от последните години) или Трансалп (макар, че ми идва малко нисичък, е, не съм го карал и 100 км. а, и кой точно 600 или 650 см2 - двигателя на Африката ли е), Варадеро или Супер Тенере или V - Storm-a ...
                за GS (а, и кой от всичките) не съм сигурен още, че за мен е финансово оправдана инвестиция, а не съм и карал всичките, за да реша кой точно е моя...

                + това, че тези които гледах са меко казано "скрити лимонки" трябва си инвестиция - поне още 1-2 бона за да се стегнат и оправят, освен първоначалните 3 бона...
                Дори и при "по-скъпите" (от 5 нагоре) е същото... и кво? Един приятел все ми повтаря: "Не ти трябва скъп мотор за начало, а и в България са по-евтини..."
                Като знам, колко е налял в неговия Доминатор и VFR...?! Е, кво му е евтиното - аз и не търся непременно евтин, а... на добра цена - добър мотор просто...
                Ами то излиза като при джамбазите от Горубляне... Значи остава Германия и евентуално Англия...
                Или бих взел от човек от форума тук. на когото имам доверие, ама вие всичките вече си имате, квото ви трябва и нямате нищо за продажба = нещо читаво...
                Последно редактирано от ivied; 28-10-12, 13:26. Причина: дилеми или джамбазите от Горубляне

                Коментар


                • #23
                  От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

                  Да знаеш, след като си карал КАКЪВТО щЕ ДА Е МОТОР(а ти си карал явно).....никой тука каквото и да ти каже .....ВЯРВАЙ САМО НА ЗАДНИКА СИ И НА СОБСТВЕНОТО ТИ УСЕщАНЕ ЗА МОТОР. Всеки чувства различните машини по различен начин. Важното е да те изкефи още в началото, а после размишлявай на ХЛАДЕН УМ(много е трудно когато нещо ти е харесало) и ......твоя мотор сам ще дойде. А какво да гледаш, явно около теб има кой да помага. И аз в момента съм в един филм:Едно момче на 25 оня ден взе категория и е решил да си купува 600-пластмасов. Обещах му , че ще му помагам и до тука за 3-4 бангии ми беше МНОГО ТРУДНО ДА ГО СПРА. Ако някой знае читава 600-ка около Варна (за предпочитане Гиксер((ама не е задължително ))..да свирка Момчето сам си вади парите и около 3500 за мотор сам си знае как ги е спестявал. Обещах му , че ще му помогна по- възможност да се набута най-малко.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

                    Покупката на мотоциклет в България в последно време се е превърнало в изключително несигурно и опасно нещо!
                    1 - Защото почти няма мотор за продажба на който да не му е баран и въртян километража. Това се смята за нещо, като стандартна процедура в България.
                    2 - Много често откровено се лъже за годината на производство и се "подмладява" мотора с няколко години.
                    3 - Повечето от моторите за продажба, (обикновено обявени, като перфектни) са всичко друго, но не и перфектни. Има даже пълни батали и тотални гробове, когато отидеш да ги видиш на място, но за които са качени някакви лъскави снимки за продажба.
                    4 - Много голямо количество крадени мотори се продават в България, регистрирани и на вид напълно законни, до момента, в който решиш да го пререгистрираш, светне на компютъра на КАТ в червено, и ти го конфискуват.
                    Миналата седмица това се случи на един мой приятел и той изгоря с 9000 лева. Купи модел 2009 година КТМ 530 ЕКС. Регистриран със софийски номер, всичко точно, внос от Англия, до момента, в който отиде да го регистрира в Пазарджик и конфискуваха мотора. Сега е открил първият собственик в Англия, който е купил чисто нов този мотор и се опитва да разбере, какво точно става и защо.
                    Знаете, предполагам и за Африката, която аз продадох през лятото на 2011 година на едно момче от Варна. Когато той отиде да го регистрира във Варна прибраха мотора, защото бил краден в Гърция, (забележете) през февруари същата тази 2011 година. Как успяха да го откраднат точно тогава никой не можа да разбере, (въпреки следствието), след като аз го карах и регистрирах този мотор още от 2008 година, а този преди мен го беше регистрирал и караше от 2002... Този във Варна изяде дървото и повече от половин година му късаха нервите и стоя без мотор. Така че, това че мотора е регистриран в България има регистрационен номер, голям и малък талон, и документи не е никаква гаранция, че няма да загазиш, след като го купиш.
                    Та поради тези причини и аз бях "на тръни" до като регистрирах БМВ-то, което купих регистрирано в Стара Загора, което година преди това е било внесено от Италия в България. Всичко беше о,кей в този случай, така че има свястни, честни и точни хора в тази наша ошмулена държава, но по-добре да не се разчита точно на това.
                    И още за един фрапиращ случай ще ви разкажа...
                    Коце Хаджийски собственика на хотел Силивряк в Триград. Много хора тук от форума го познават. Пещерняк и моторджия. Купува чисто нов КТМ, който държи пред хотела си в Триград. Една сутрин става и мотора му го няма. Той обаче имал монтирана камера, за която явно крадците не са знаели, на която ясно се вижда, как един благоевградски бус пристига през нощта, а двама хубавци качват в него мотора на Коцето и си заминават, ни лук яли, ни лук мирисали. Най-фрапиращото, е че тези двамата (баща и син) няколко пъти са отсядали в хотела през различни години, и изобщо били "наши хора" за местните. Благодарение на записа и камерата мотора е намерен в Благоевград с пренабити номера, вече готов за продажба. Естествено в момента Коце е без мотор, защото това е веществено доказателство по делото. Дали ще му го върнат, и кога не се знае, като се има в предвид, какво е, и колко е бързо правосъдието в България.
                    Последно редактирано от ВладиЧ; 28-10-12, 15:34.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #25
                      От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

                      Е, Владич добре, че сподели за тези "проблеми"... Как така все още в 2012, един път го регистрират, 2-ри път не?! Или отскоро е базата данни за крадени МПС в EU?! Значи в БГ - плащаме след регистрацията?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

                        Има схема за проверка. Взимаш номера на рамата и двигателя на превозното средство, което ще купуваш, (преди да го купиш) отиваш в КАТ и пускаш молба за проверка. След три дни (мисля, че толкова е определеният срок) получаваш отговор дали е крадено това МПС, или не. Това обаче не дава 100% гаранция, че няма да изгориш в последствие, когато на някой му скимне да си направи някаква далавера и да го обяви това МПС за крадено. Но пък, ако наистина е крадено МПС-то и е с пренабити номера това ще го разбереш ПРЕДИ покупката, което ще ти спести много ядове в последствие.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • #27
                          От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

                          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                          ТДМ-а никога не е бил перфектен и прост мотоциклет. Ако искате ще ви разкажа по-подробно за добрите и лошите му страни, макар че не виждам, защо трябва да се обръща, чак толкова внимание на този модел тук.
                          Човека си търси мотор. Трябва да пробва, защото едва ли с мнения от форума ще уцели точно, какво му харесва и пасва на него.
                          Много е важен и "фън" фактора при покупката на мотоциклет. Мотора не е само двигател, тегло и конски сили!
                          Човека търси мотор за пътуване с втори човек по шосета, такаче защо да не обръщаме внимание на ТДМа? Иначе, естествено че не бил перфектния аз и не знам да има такъв, ама ти явно знаеш ... сподели моля!
                          Иначе интересен модела за хора без претенции за състезатели: http://www.aprilia.com/Model/26202/M...Technical.aspx

                          п.п. някой спомена Варедеро - това е мотора, който най-ме отврати от всички, които съм пробвал - тежък, мноого тежък, харчи много, спира малко.....
                          Последно редактирано от bushiDO; 28-10-12, 22:05.
                          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                          Коментар


                          • #28
                            От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

                            По темата - за сега наистина търся възможно по-леко паркетно ендуро - нямам никакво намерение да подминавам 150 километра, като максимална скорост, а повечето ендура търпят и са здрави. Вчера, като се замислих най-многото, което може да ми се наложи да направя е да го кача на някой тротоар, което с TDM-а (а и повечето тежки мотори - например Африката) не виждам, как ще стане. Както по-горе писах имам добър приятел, който го кара от доста време (900-ката която е една идея по-нова от 850-ките) и е доволен за дълъг път. Въпроса е, че аз такъв дълъг път нямам. Най-дългото, което мога да докарам от раз е в разстояние на ден и половина... лично аз не го виждам над 350-400 километра в едната посока. Ако имах сумата сигурно бих си купил BMW 800, но поне за сега няма как да си го позволя - ще търся нещо доста по-евтино.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

                              Tdm , Super Tenere 750 , Afrika 750 , са почти еднакви на тегло , проблема при тенерето е високият център на тежестта ,плюса при африката е по-тесният двигател , но и с трите нама проблем да се качиш на тротоар. По-леката алтернатива на тези мотори е Kawasaki KLE 500 ,здрав двуцилиндров двигател , доста пъргав за в града.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар


                              • #30
                                От: Препоръка за първи асфалтов мотор...

                                Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                                ...
                                За сега съм харесал няколко неща - Aprilia Pegaso 650, BMW 650 GS, Honda Africa Twin и може би Yamaha XTZ 660 или дори 750...
                                Щом си посочил тези модели, значи имаш нещо в предвид. Аз няма да ти пълня главата с взевъзможни комбинации. На кратко моя съвет за два от тях.
                                БМВ и Априлията са почти еднакви. Априлията се продава по-евтино, но и дава повече дефекти или повечето й собственници са били мундари.
                                Ако си над 180см и двата ще ти са "къси". За втори човек и скорост 120-130, нямаш грижа а и имат приличен градски разход.
                                Моя съвет (от двата) да избереш F650(GS или CS) и то година след 2001, което важи и за двата.
                                Последно редактирано от fozy; 29-10-12, 10:44.
                                още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X