Все ще намерят начин до си приберат поляците в Полша. Освен ако не спретнем още една война. Но не ми се вярва още.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Памир - 2025
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
То ако спретнат нова война там моторите ще са ни последният проблем за решаване.
И за съжаление в новата реалност нищо не е съвсем изключено.
Но и аз предполагам ще намерят някакво решение - ако не се стигне до това.
Каквото и да стане аз поне не съм им платил


Понеже някои хора са им платили преди месеци та като казвам, че винаги може по-зле - ЕТЕ, може!
Сега погледнах въпреки, че курса беше обявен да тръгне в понеделник, 15.Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение...Kaмионите с моторите били в момента в Брест. Това ми казаха. Но не знам дали нашите мотори са в тези камиони...
Не знам какво има в Брест но моя конкретно в момента си е в Бишкек.
Тази локация мисля, че е митницата в Бишкек но със сигурност не мястото, където ги оставихме!
Не бях проверявал скоро понеже не виждам особен смисъл предварително.Последно редактирано от Esper; 12-09-25, 13:08.Враг усраине
Коментар
- 
	
	
	
Ми законът за всеобщата гадост във вселената никой не го е отменил. Т.е. нещата вървят от зле към по-зле.
			
 - 
	
	
	
Нашите хора са малко преди Актобе, Казахстан.
Още не е ясно какво ще изберат - дали ще хващат надолу към Грузия или ще гонят Москва нагоре.
Вероятно север но интересно какво ще решат да правят след това.
Границата с Беларус продължава да е затворена изцяло и пътищата са 2:
Усрайната или прибалтийските реСпублики.
Можем да организираме едно залагане
			
 
 - 
	
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ето един португалец който мина по нашият маршрут в Памир, но в обратна посока. Но септември месец там е така. Ние за това го минахме през август това трасе. Освен това този "състезател" се набута в планините на Киргизстан в много големи лайна и в крайна сметка извика помощ, та го измъкнаха.
https://www.youtube.com/watch?v=BG3Ph8Uf1rAПразен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
- 
	
	
	
Не знам, видеозаснемането не ми стана страст но не съм попадал на толкова малка камера, която да се събира в шлема.
А може и да има - тя няма да е нужно да бъде защитена, батерията може да бъде отделна.
Ама пак остава един обектив, който недоумявам къде би се побрал.
Ако някой намери нещо такова - до пише.
Интересно би било!
 - 
	
	
	
Който има сурат-тефтер, с новите мета-цукер цайси ще кара, какво са едни хиляда гущера за лиф-контент в биг-брадъра ....
 
 - 
	
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Бях убеден, че SOS бутона на Garmin InReach е гъша хуйня в тази част на света а то не било баш така...
И все пак съм хепи, че не се наложи да го натискам.
Дано и за в бъдеше но това явно работи!
Иначе тия 3-4 градуса на 4500 метра при това със скорост са убийствени.
Направо замръзнах като го гледах - знам колко студено ми беше при около 10 градуса.
При това със слънце и на около 4000м...
Всеки си е башка лут!Враг усраине
Коментар
- 
	
	
	
Човека е бил на премиум план към сателита, а за операцията не е платил нищо. Имал е годишна застраховка към Гармин за 45€.
 - 
	
	
	
Найс!
Тези подробности съм ги пропуснал.
А и не съм се задълбавал в подробности но аз гледам на тая работа като на обаждане до 112.
След свършената работа допускам, че всичко е въпрос на застраховка.
А вероятно и тук е така - просто я плащаш към Гармин а не към трета страна.
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Сега го изгледах пак филмчето. С Тойота Хайлукс дошли спасителите. Казали, че път назад няма от това място, където е стигнал. Само напред. 25-30 км бил пътя до асфалта и няколко пъти размествали големи камъни, за да минат. После го откарали до Ош на 160 км от там. Към 5 часа сутринта на другият ден стигнали в Ош и го настанили в хотел.
Той хубаво ми викаше овчаря да се връщам, но аз продължих... Беше коментара на португалеца.. Тежко дишах и сигурно не съм мислил нормално...
Това е проблема на големи височини, там където кислорода е по-малко, а кръвта става по-гъста и мозъка ти (командният център) не се оросява достатъчно, и съответно не работи нормално. Ти си мислиш, че си нормален и всичко ти е в ред, но то не е!... И после в ниското си викаш - Ама аз, за какво направих тази глупост?
							
						Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Издигна се в очите на слепите това уредче.
Особено за солови изпълнения а по такива места извън цивилизацията е супер удобство.
Хич да не викаш за помощ а само да отметнеш ангажимента към хората, които те мислят в къщи пак си заслужава.
Което ме подсеща, че скоро не би било зле да сваля абонамента на моето към по-икономичен.
Нашите хора се забиха с моторите пак в Беларус и то в Брест.
Пред митницата, където предният път ги държаха двайсет дни.
Не знам какво е наложило да влизат изобщо в тази държава при положение, че от Русия можеха да влязат директно в Латвия.
Едва ли не са знаели какво е положението с границата но допускам, че има подробности, които не са ми известни.
Тъпото е, че с поляците няма абсолютно никаква комуникация, кръгла нула.
Още по-зле и от преди.
Да кажем, че ние с Владича сме инкогнито понеже не сме платили за тая услуга ма то е същото и с хора, които са я предплатили преди месеци!
Дето се казва ако не е епълският AirTag даже нямаше да зная дали изобщо са потеглили да не говорим до къде са с придвижването.
Почти същото беше и на отиване, което беше супер дразнещо и абсолютно безотговорно към клиентите.
Сега пак е дразнещо ама поне няма толкова голямо значение.
Съжалявам за негативната оценка към тая фирма но се 0сраха.
РS: Аве тия дали не четат форумЪт?!?
Току що получих официален анонс за ситуацията.
А тя е, че камиона със стоката е в Брест и се надяват скоро да отворят границата.
Тоест не възнамеряват да заобикалят от никъде по някаква причина.
ВладиЧ - добре, че бенвето не се продаде
ПС2: Наглед странният им подход да се набутат към глуха улица май се оказа с причина.
В сайта на гранична полиция в Литва писало, че не се допускат за преминаване МПС с беларуска регистрация.
А спедиторската фирма, която ползват поляците е от Беларус.
И камиона е с такава регистрация, не с полска.
Тоест няма как този камион да влезе в Еврогея.
Освен може би през Турция но е прекалено късно за това.
Тази информация не е от поляците.
Ами това е - прецакани сме.
Връщането на тази мотори става съвсем абстрактна задача без никакви прогнози.Последно редактирано от Esper; 23-09-25, 00:26.Враг усраине
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1400 камиона са блокирани на белоруската граница. Ебааа го.
Ще видим какво ще стане. Иначе руските войски се изтеглят от Беларус. Но ако тия тъпанари руснаците пратят пак дронове в Полша и самолети над въздушното пространство над Естония работата сигурно ще се запече много.
Между другото той Путин ги пробва тези номера със самолетите преди няколко години и над въздушното пространство на Турция в Черно море. И там самолет (Су 27 май беше) е бил само 1 минута, във въздушното пространство на Турция, а не 12 минути, както над Естония. И турците веднага го свалиха в морето тоя самолет без никакво колебание. Путин след това един месец газ пикаеше и отправяше люти заплахи към Ердоган и Турция, но само на приказки... От тогава руски военен самолет не е припарвал до въздушното пространство на Турция. Та така.
Не знам защо НАТО толкова се мотае и му прави евала на тоя путьо Путин, при условие, че Европа е поне 20 пъти по-силна от Русия....
А на моето БМВ му навъртях над 2000 км за близо два месеца...
							
						Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 2 likes
 
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Враг усраине
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дъгият ми живот ме е научил, че в крайна сметка всичко се подрежда и оправя, и няма смисъл да бързам, да се тръшкам, и да хабя нерви, особено пък за неща, които не зависят точно, и непременно от мен.
Колкото до прецакването... Ние самите се прецакахме, когато взехме руските визи от 1-ви до 30-ти август. Ако ги бяхме взели от 15-ти август до 15-ти септември, както бях изчислил, мнооого отдавна, в самото начало на септември, щяхме да сме си у дома с моторите.
Сега просто понасяме последствията от това прецакване.
Да се надяваме, че до края на септември ще можем да си приберем моторите у дома.
							
						Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 1 like
 
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ако Ботев е бил с каска а Левски - с ботуши…
Напред сме си казали мненията, излишно е да ги повтаряме и налагаме.
По-важно е, че не всичко в такъв тип пътуване и цветя и рози от шарени снимки.
В това конкретно пък още по-малко и то дори не е свършило.
Той и света не и същият.
Враг усраине
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Интереснише- пишеше, че днес сабахлем щели да отворят границата но според трафик информацията от Хугъля това не се е случило.
А като я отворят сигурно ще отнеме седмици да се изчисто цялата скрап, заседнала след затварянето.
Иначе според моят AirTag нашата стока си стои пред до болка познатат ни митница.
Демек поляците изобщо не са стигнали до проблема със затворената граница.
Нещо като на руска ракета дека и космос0 и е криф
Враг усраине
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От полунощ в сряда срещу четвъртък ще бъде отворена границата, а не в сряда сутринта. Такъв срок са определили за отварянето на тази граница.
Освен това при чакащи над 1400 камиона, едва ли точно камионът с нашите мотори ще мине първи през границата... И на мен така ми се иска, но ми се струва малко нереално...
Но от Брест до Варшава са около 130 км, така че малко остана.
							
						Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
- 
	
	
	
Ами за съжаление това е положението.
Ситуацията е напълно непредвидима и непредсказуема.
Още в началото имаше индикации за това но решението да рискувам си беше мое.
И в интерес на истината не допусках, че нещата могат да излязат чак толкова от контрол.
Сигурно ще се върнат но категорично никой не може да предвиди кога.
В най-добрият случай някога през октомври, пратихме ги юни за да ги караме 2 седмици.
Ама така дойде...
Между другото и към момента си седят пред митницата в Брест и не мърдат грам.
Предният път това продължи 20 дни а сега няма никаква предпоставки за нещо по-добро.
Точно обратното!
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тези дни гледах видео на една нова пикла, като Норали.
Даже е 1:1, дори също е от Холандия.
И доста по-млада
Минава през Казахстан в момента и ме подсети какво пропуснахме.
Или спестихме, май е второто.
Тия прашни прави пътища със стотици километри през нищото не са ми никак любими.
Едва ли са такива на някого но за мотор и съвсем обратното.
И все пак малко съжалявам за това, че не успях да видя на живо Аралско море.
Или каквото е към момента.
Някога друг път може би.
Друго, което прави впечатление колко горещо е там и сега.
Особено предвид как интензивно застудява тук.
Дори видях прогнози за сняг следващата седмица.
Тия нашите железа като пристигнат в Полша ще мисля по какъв начин да си го докарам.
Имах намерение да летя до Варшава и да си организирам някаква разходка прибирайки се на самоход.
Обаче това бяха намерения за Септември а Октомври няма да ми се кара даже без да обикалям на 2 колела.
Най-реалистично ми се вижда да взема ремарке под наем и да го прибера с колата.
Ако са 2 мотора ще бъде още по-практично.
Прекалено рано е обаче за такива планове.
Вече стават 10 дни откакто моторите са на митница и не са мърдали.
Никой не знае беларусите колко време ще ги държат там за проверка.
После да ги разтоварят в Полша и сглобят отново за движение.
Всъщност не е ясно това дали изобщо ще се случи през Октомври.
Баси, да ги бяхме карали месец както го бяхме намислили нямаше да съжалявам хич.
Нито за разходите нито за неразбориите.
Ама не би!
Враг усраине
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Първоначалният ни план за това пътуване беше много хубав. И като километри и като маршрут... За съжаление и не по наша вина, не успяхме да го осъществим. Щяхме и през долината на Бартанг да минем, и повече щяхме да караме през Киргизстан и Памир.
Колкото до Казахстан. И там Даньо се оплакваше че 4-5 дни карал по абсолютно прави пътища само из пустинята, като на третият ден минал и през един завой...

Ние бяхме предвидили каране през Узбекистан. Самарканд - Бухара - Ургенч - Хива - Нукус - Муйнак (там са корабите в пясъка от Аралско море) и чак след това Бейнеу - Атърау вече в Казахстан, и от там Астрахан - Владикавказ, и т.н....
Е това беше маршрута ни, но и там ни спряха, и прецакаха с ремонта на граничният пункт Тажен. За това всички от Самарканд - Узбекистан минаваха през северен Казахстан из пустините там...
Нещата на такива далечни пътешествия винаги са несигурни и на кантар, особено, ако бързаш, и си ограничен с времето. Гаранции няма, а пък най-противопоказното нещо там е бързането, особено по средна Азия и становете.
 Ако искаш да почувстваш, да усетиш, да разбереш, да видиш и най-важното да се изкефиш на подобно пътешествие, с подобен маршрут, най-добре не се ангажирай точно с 10 дена, или точно с 15 дена, или с 20 дена, защото нямам отпуск, нямам време и т.н. и ограничения, от какво ли не.
За голямо наше съжаление ние бяхме принудени от обстоятелствата да направим точно така...
За това аз някак си, не се чувствам напълно удовлетворен от това пътешествие, което направихме. Поне не и на пълни 100%.
Та може и да го повторя, (или потретя) това пътешествие през 2026 година, живот и здраве, но определено не и със същото времетраене, и точно по същият маршрут.
Но да не се заричам. Ще видим, какво ще ни сервира живота.
							
						Последно редактирано от ВладиЧ; 30-09-25, 14:07.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Какво става с моторите ??Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
Коментар
- 
	
	
	
В Белорусия са. На белоруско - полската граница. В Брест. Границата е отворена от сряда срещу четвъртък, но има много камиони там, поради затварянето по-рано на тази граница, и кога точно ще мине камиона с нашите мотори през тази граница не знаем. Но все ще мине в един момент.
			
 - 
	
	
	
Затворената и отворена граница няма връзка със забавянето в конкретният случай.
Не, че има някакво значение.
Поляците в графика си за 2026 година към тази дестинация вече са обявили 30 дни за транспорт вместо досегашните 10.
И цената за превоз съответно е повишена понеже всеки ден престой струва едни пари и те трябва да се вземат от някой.
По-скъпо и по-бавно: Това са новите реалности.
Путя виновен, нема къ
			
 - 
	
	
	
Владил , да разбирам , че ще задържиш БМВ-то докато се върне Сузукито ?
 
 - 
	
	
	
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	Тук са 3 потребители онлайн. 1 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар