Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Памир - 2025

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Памир - 2025

    Отварям тема, която е по-вероятно ВлачиЧ да завърши.
    Накратко за идеята:

    Поради липса на време от моя страна решихме да използваме услугите на фирма за транспорт на моторите до Азия - Киргизстан.
    Идеята беше за започнем трип от там в следната последователност:

    Киргизстан, Таджикистан, Узбекистан, Казахстан, Русия, Грузия, Турция и обратно в татковИната.

    Спедицията на моторите е от Полша като трябваше да бъдат доставени до столицата на Киргизстан - Бишкек на 25 Юли.
    От тогава трябваше да стартираме за около месец и приблизително 10000км.
    Визи само за Русия, в първите 2 държави са нужни няколко разрешителни за преминаване на граница и за влизане в Горно-Бадахшанская Автономна Област - Таджикистан.

    Карали сме пак двамата преди 2 години в този район но сега имахме намерение да минем по различен път.
    Изобщо да видим места, през които предният път не успяхме.

    Владич започна ТУК но....
    Никога нищо не се е подготвяло толкова тегаво и не са били нужни толкова ресурси, поне в моят съзнателен живот.
    Към момента наистина трябваше да сме в Памир.
    Вместо това камиона с моторите вече 14 ден е задържан от Беларуските митници за формални митнически нарушения.
    Втори камион на същият превозвач е задържан за същото, доколкото разбирам заради 1 литър масло намерен в някой от моторите.

    Аз към този момент съм с намерение да не продължавам напред.
    Моят самолетен билет за Бишкек е анурлиран, Владич ще им даде още един шанс с презаверен такъв за следващата седмица.

    За съжаление понякога плановете не се осъществяват.
    Този е един такъв случай, поне за мен.

    ВладиЧ - нататък си ти!
    Начало
    05-08-25
    Край
    04-09-25
    Локация
    Азия
    Враг усраине

  • #2
    Аз още не съм тръгнал, но ще вървя... С рогата напред... Лошото е, че даже и да стане, (а още не съм на 100% сигурен), то няма да мина през долината Бартанг. Там пътя е доста лош около 190 км и няма мостове на реките, защото няма и хора, а останалите близо 200 км до Рушон не са по-леки, но поне има махали живот тук, там и мостове на някои места на реките. Та това нещо с моят мотор сам не бих го и пробвал, защото, ако падна някъде, там и щях да си остана, и няма кой да ми помогне. Двама човека вече е друго, но уви. Останах сам.
    Ще карам по М41. И там е черно, има тук, там асфалт, но е по-лек пътя, а освен това чат, пат минават хора и МПС-та. Този път го минахме с Миро през 2023 год, така че го познавам.
    Ами това е за сега, Окончателно на 4-ти август тръгвам от София и се надявам на 6-ти, или 7-ми да отлепя от Бишкек вече с мотора си.
    А белоруските помияри ще ги псувам до края на живота си...
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #3
      Завиждам ви. ..яко.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        Иска име и парола

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Ще го видя по-късно.
        Не че точно това е важно...

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Оправих гo, беше изтекъл линка a този е НОВ

    • #4
      За протокола - горната подготовка до тук струваше на всеки от двамата по около 3000лв.
      2/3 от нея е само за транспорта на моторите до Киргизия, който към момента е пълен провал.
      Обаче имаме уверенията на превозвача, че можем да я ползваме като ваучер за следващата година.

      И това ако приемем, че моторите не са тотал щета.
      В каргото моят покемон съм 100% сигурен, че е най-евтин но ако наистина потъне някъде в "онзи" свят щетата ще се окаже значително по-висока.
      А подобен сценарий никак не е изключен.
      Враг усраине

      Коментар


      • #5
        УЖАС

        УСПЕХ желая макар,че то и късмета е на привършване,другия път на ход през Турция,поне като ти взимат мотора да е под задника ти.

        Лошо е да се бориш със Света,обикновенно ти го начукват

        Беларус…….знаете какво имам да ви кажа.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #6
          Като се сетя че има хора във форума, които симпатизират на тези утайки...
          Пълни нещасници...то и у нас не всичко е цветя и рози, ама това е прекалено

          Силно се надявам поне да си върнете моторите
          Панайот Бърдарски
          0887 60 77 22

          Коментар


          • #7
            Никакви мотори няма да вземат тия нещастници... Но ни развалиха плана. Днес е 1-ви август. Трябваше да сме в Памир, а ние още не сме тръгнали от България. Като ти кажат Беларус... Да знаеш, че това е една от най-помиярските нации на света! И така по този начин "помагат" на ония плюнки руснаците в завоевателната им война?!?!?
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #8
              Със споменаването на тия 💩 само ще си оцапаме темата,а за робското мислене на някои друг Форум,а не само тема може да се отвори.

              Очаквам да си приберете моторите и поне едно каране из Турция да врътнете,е го къде е
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #9
                Аз на 4-ти август летя за Бишкек. Ще видим с мотор ли ще се прибирам от там, или пак със самолет... Ще яде ли Асан баница, или ще яде дървото?
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  То да му се отще на човек,бахти и ваканцията,а аз на Димо се чудех къде за Ирак беше хукнал предната година ма такива проблеми там нямаше

                  Нас не дагонят 🤨

              • #10
                вн
                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                Никакви мотори няма да вземат тия нещастници...
                Това от каква позиция?

                Враг усраине

                Коментар


                • ВладиЧ
                  ВладиЧ коментира
                  Редактиране на коментар
                  1,2
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 02-08-25, 03:34.

              • #11
                  • Ми защото не могат. Мислиш, че ще ти конфискуват мотора, за това, че имал шише с половин литър масло вътре, или включен ГПС? То за това, ако конфискуфаха МПС-та, къде ще му излезе края? Освен това за транспорта през Беларус разбрах, че отговаря беларуска транспортна фирма. Те поляците да не пасат трева? И друг път са се опитвали да им правят мизерии по тази граница с Беларус, за това са наясно. Пък и не само на тях. Нали ти казах, че са ги държали точно на тази граница 16 (шестнадесет) часа двама мои приятели, които с мотори отидоха до Санкт Петребург преди няма и месец...
                    Най-напред на поляците са им проверявали теглото на контейнера с моторите. Минали няколко дни. Инспектор е оправил документите и е дал предписание, че всичко е в ред.
                    Ето после какво е станало. Това е от писмото на Кщищоф:
                    "Камионът тръгна за Беларус на 10 юли и оттогава има непрекъснати усложнения. Камионът беше избран за проверка, а опашката за проверка отне пет дни. Този път единственият повдигнат проблем беше с теглото на металните контейнери, в които се транспортират вашите мотоциклети. Проверката приключи на 25 юли и бяхме информирани, че камионът трябва да пристигне около 30-31 юли.
                    Моите собствени мотоциклети също са на този камион, който трябваше да започне турне в Киргизстан на 3 август."

                    "Току-що се върнах от обиколка, която водех до Бишкек. По време на телефонен разговор с ръководителя на беларуската транспортна компания, която обслужва тази услуга за нас, научих, че камионът е бил спрян в петък поради техническа проверка. Инспекторът дойде днес и не повдигна никакви възражения. Утре той ще представи доклада от проверката и камионът ще бъде освободен."

                    Това писмо получих на 30-ти юли в сряда. Къде пише, че ще конфискуват моторите и за какво? В този камион има и мотори на германци... Това да не е някакъв майтап, да ти конфискуват МПС-то?!?! Да няма кокаин, или хероин вътре в тия мотори?
                    Просто по поръчка им губят времето на поляците, както и нашето разбира се, тези белоруски нещастни душици, а всеки ден престои там, им струвал по 250 евро на поляците... Защото според мисленето на белорусите, ние сме западняци и по този начин сме техни врагове, на тия помияри, и мизерници.
                  • Как разсъждават тези малоумници с малкото си мозъчни гънки, които са им останали? Ето така разсъждават:
                  • "Това е врагът. Те развращават нашето младо поколение с живота, който водят на запад и така дават лоши примери на нашата младеж. До като ние тука строим развитият социализъм и водим война, тия да си карат моторите и се кефят?!?! Не може така! Значи трябва да им попречим."
                    Е, ние и да не сме били врагове на такива екземпляри с такова "мислене" сега определено ще станем.
                Последно редактирано от ВладиЧ; 02-08-25, 07:26.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #12
                  Исках да кажа, че нямаме никакъв начин да въздействаме на ситуацията.
                  Могат да ги държат месеци, могат да ги освободят и след 5 дни…
                  То скоро ще стана 20.
                  Всъщност дори не знаем какво се случва в момента.
                  Информация липсва от няколко дена.
                  Само AirTag-a обажда редовно.

                  Та каквото - такова.
                  За неща извън моят контрол гледам да не се паля или дори вълнувам.
                  Но следващ път ще съм доста по-внимателен с подобно карго.
                  И ще прегледам по-подробно договора с поляците дали има някаква юридическа стойност.
                  Всъщност вероятно ще се консултирам с юрист по този въпрос след отпуската.
                  Допускам, че товара има някаква застраховка - в момента не съм сигурен дори в това.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • ВладиЧ
                    ВладиЧ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Има си застраховки, всичко има. Има и много начини за въздействие. И стандартни и законни, и нестндартни. Не са тия помияри най-големите и най-силните в този свят, за да си правят, каквото си поискат. Нищо, че са митничари. Лошото е, че ние нямаме време, защото руската виза ни ограничава много времето.

                • #13
                  След като Миро се отказа да пътува, а и аз бях на косъм да зарежа всичко, и да се откажа на 5-август моторите ни леко се размърдаха. Преминаха от единият край на град Брест до другият. Появи се някаква надежда. Веднага изчислих вероятностите за пътуването ни. Но се оказа, че шансът е много малък и вече няма време. По най-прекият път и с голямо бързане след тръгването ни от Бишкек, щяхме да стигнем руската граница при Астрахан около 27-28-ми август. Руската ни визата е до 30-ти. Из Русия трябваше да караме 2 дни, а освен това Астрахан е на, около 3000 км от София. Значи работата беше мнооого, ама много на кантар. А ако нещо се случеше и изтървехме срока на визата щяхме да висим в Казахстан и да гледаме от далече към България, като хъшовете в Браила... И може би за Коледа щяхме да се приберем. Чудех се какво да правим?
                  Тогава освен двете гънки, които обикновенно ползвам от мозъка си се принудих да включа и третата гънка в разрешаването на този проблем, и еврика....По сред нощ към 4 часа сутринта ме осени вдъхновението и намерих решение.
                  Майната и на руската виза, както и на карането из Узбекистан, и из пустините на Казахстан. Ще караме само през планини из Киргизстан и Таджикистан, а моторите после ще върнем в Бишкек, та поляците да ги откарат до Варшава с камиона. От там после ще си ги приберем, а ние със самолета ще кацнем в България много преди краят на август. За такъв трип времето щеше да ни стигне. Запознахме Кщищоф Самоборски (шефа на АДВ фактори) дали ще се получи това, което сме намислили с такива промени на плана ни. Той даде съгласие и сега се стягаме пак.
                  А моторите пътуват през Русия и вече подминаха Москва. Значи до краят на тази седмица ще успеят да ги докарат до Бишкек. Руснаците не са правили никакви проблеми на тяхната граница, като белорусите. Според поляците те руснаците използват тия помияри белорусите, за да им вършат мизериите и черната работа.
                  Та така. След, като вече два пъти сменяхме дати и канцелирахме самолетни билети сега още не сме купили билети за трети път. Но и това ще стане. Може би този път ще се получи.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #14
                    Стискам палци и ви се радвам на ентусиазма.
                    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                    Коментар


                    • #15
                      Айде взехме билети пак. На 11-ти август (понеделник) летим за Бишкек, а на 26-ти август обратно за България. Дано този път всичко да мине, както трябва по план. Ще обиколим Памир и части от Киргизстан. Даже мислим да посетим и базовият лагер на връх Ленин (сега Абу Али ибн Сена) на Лукова поляна.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X